Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

///M3 a turbokit?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
cabal
Registrovaný
Příspěvky: 1029
Registrován: stř 06.02.2008 01:00
Bydliště: Olomouc/Postřelmov
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od cabal »

Zdravím.

Jak je to s M3 a přidáním turba nebo compressoru?
Našel jsem na internetu tento TURBO KIT:

Obrázek

dále jeho specifikace :

Part No: TK-S50B30-430
Item Name: BMW E36 3.0 3.2 KKR430 Turbo Kits
Application: BMW E36 323I 325I 328I 92-98 / M3 3.0L 3.2L 1995-1999

Spec:

- KKR430 IS RATED 430 HP
- RESPONSIVE, GOOD FOR STREET RACING

Description: Specifications for KKR430core:
Compressor inlet pipe 69mm, compressor outlet pipe 50mm
48 trim compressor; inducer 53mm, exducer 76.5mm
Turbine wheel outlet 48mm, outer diameter 64.5mm

Cena v přepočtu 12.000 CZK

Dejme tomu, že M3 3.2 má 321 HP, jak to ovlivní výkon, o kolik se asi zvedne spotřeba, jaké jsou další výhody a nevýhody? Máte někdo zkušenosti :?: Je mi jasné, že na tohle musí byt i podvozek ...
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#2 Příspěvek od Deathbox »

Cena přestavby se vyšplahá aspoň tak že u té ceny posuleš tu tečku o číslo dál, není to jen namontovat turbo a jedem :wink:
cabal
Registrovaný
Příspěvky: 1029
Registrován: stř 06.02.2008 01:00
Bydliště: Olomouc/Postřelmov
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od cabal »

Deathbox píše:Cena přestavby se vyšplahá aspoň tak že u té ceny posuleš tu tečku o číslo dál, není to jen namontovat turbo a jedem :wink:


co je myšleno přestavbou? jsem myslel, že se to napojí na motor a to je vše? proč by měla přijít představba na 100 tisíc?
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od surfis »

cabal píše:
Deathbox píše:Cena přestavby se vyšplahá aspoň tak že u té ceny posuleš tu tečku o číslo dál, není to jen namontovat turbo a jedem :wink:


co je myšleno přestavbou? jsem myslel, že se to napojí na motor a to je vše? proč by měla přijít představba na 100 tisíc?


Protože ti motor klekne po 1000km. Chce to snížit kompresní poměr, jiný ojnice, jiný těsnění pod hlavu... Zkrátka aby ti ten motor vydržel pár desítek tisíc km, tak je to investice hodně přes 100K!
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od George_D »

Hm, v 328 by to mohlo bejt zajímavý, ta cena je nejspíš jen za turbo ne?? Co vyšší těsnění pod hlavu, vstřiky a takový věci?? Ty k tomu asi nejsou co :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
cabal
Registrovaný
Příspěvky: 1029
Registrován: stř 06.02.2008 01:00
Bydliště: Olomouc/Postřelmov
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od cabal »

surfis píše:
cabal píše:
Deathbox píše:Cena přestavby se vyšplahá aspoň tak že u té ceny posuleš tu tečku o číslo dál, není to jen namontovat turbo a jedem :wink:


co je myšleno přestavbou? jsem myslel, že se to napojí na motor a to je vše? proč by měla přijít představba na 100 tisíc?


Protože ti motor klekne po 1000km. Chce to snížit kompresní poměr, jiný ojnice, jiný těsnění pod hlavu... Zkrátka aby ti ten motor vydržel pár desítek tisíc km, tak je to investice hodně přes 100K!


až tak ? ... žil jsem ve vědomí, že motor vydrží více (při připojení turba) ... v tom případě to opravdu nemá cenu instalovat na běžně užívané auto :(
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Leveler »

Už se to tu probíralo..Motor vydrží v pohodě ají 40 000Km a zásah do motoru není potřeba.Jen jiný těsnění a jiný štefy.
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#8 Příspěvek od srle »

cabal píše:
Deathbox píše:Cena přestavby se vyšplahá aspoň tak že u té ceny posuleš tu tečku o číslo dál, není to jen namontovat turbo a jedem :wink:


co je myšleno přestavbou? jsem myslel, že se to napojí na motor a to je vše? proč by měla přijít představba na 100 tisíc?


hele, to bude drahy jak kraaaava!
cabal
Registrovaný
Příspěvky: 1029
Registrován: stř 06.02.2008 01:00
Bydliště: Olomouc/Postřelmov
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od cabal »

Leveler píše:Už se to tu probíralo..Motor vydrží v pohodě ají 40 000Km a zásah do motoru není potřeba.Jen jiný těsnění a jiný štefy.


takže pokud chci aby motor vydržel, nedávat to tam, vyloženě je to dělany pro závodní typy .... :idea:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#10 Příspěvek od Fugo »

já bych to tam klidně dal, ideální je stejně motor rozhodit snižit kompresní poměr výměnou pístů za nižší (vyšší těsnění tomu moc nepomůže, stačí počítat), a s tím "turbokitem" máš základ, teď tě ale čeká naladění elektroniky a to je to na čem plno lidí pohoří, kupř v mém motoru jsem za ca 150tis kč.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#11 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

sorry, ale 12tis nestoji ani pouzitelny novy turbo :-) to cos nasel je pekne popsanej a nafocenej cinskej srot .-)
“Ability is what you're capable of doing.”
george01
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: ned 10.02.2008 01:00
Bydliště: Vychodni Cechy

#12 Příspěvek od george01 »

Leveler píše:Už se to tu probíralo..Motor vydrží v pohodě ají 40 000Km a zásah do motoru není potřeba.Jen jiný těsnění a jiný štefy.

No mozna by to tech 40tis vydrzel kdyby vymenil jen ty stefty a tesneni,ale ty dalsi prachy okolo...mezichladic,vedeni vzduchu,jina pumpa,asi vstriky,mozna vaha vzduchu,ECU,nejaky cidla navic a budiky,spojka s toho kroutaku taky radost mit nebude atd....Takze to stejne bude penez jak poslanecka vyplata.
cabal
Registrovaný
Příspěvky: 1029
Registrován: stř 06.02.2008 01:00
Bydliště: Olomouc/Postřelmov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od cabal »

Dovolte, abych toto vlákno ukončil malinko rofloidním videem z youtube, chtěl bych se jich zeptat, jestli ty auta taky nějak upravovali :))

:bomb: http://www.youtube.com/watch?v=eyw_dEivmss
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od matal Moderátor »

Kamarád si objednal na 330i e46 kompresor kit za cca 130k bez montáže, takže nějaký turbo za 12k :D 8)
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#15 Příspěvek od milonovo »

No,tak to je nářez...Za ty prachy není co řešit,ber to! :D
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#16 Příspěvek od kavanda »

a ještě to dávat na drahej m3 motor je podle mě nesmysl
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od BMWPower »

Myslím že M3 jede nádherně sama od sebe.... a komp či turbo je podle mě zbytečné vyhození peněz a vznik nejdenoho problému při montáži. Raději ty prachy zainvestovat do údržby... :wink:
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#18 Příspěvek od all »

fajn firma, dobrý jednání.
http://www.bmwperformance.cz

já si tam vybral kompresor kit...
chimerra
Registrovaný
Příspěvky: 712
Registrován: pát 13.04.2007 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od chimerra »

all píše:fajn firma, dobrý jednání.
http://www.bmwperformance.cz

já si tam vybral kompresor kit...


muzes mi prosim treba do SZ napsat na kolik vysel? Nikdo mi to nebere a ceny tam nemaji. Dik :wink:
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#20 Příspěvek od KAMIL740 »

MRKNI SEM http://www.esstuning.com OD NICH TO BEROU
Odpovědět