Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Mensi dilema s vyberem motorizace
Zdravim vsechny. Mam takovy maly dilema ohledne toho co si vybrat za motorizaci. Chci si poridit E46 v sedanu, od zacatku sem si rikal ze urcite nejakej stroj pana Diesla, jenze po docela dlouhym cteni ruznejch for, a to nejenom tady ale i na jinejch serverech, ruznejch recenzi, a ze toho nebylo malo, fakt nekolik dni za sebou
si ted nevim rady. Diesel by se vyplatil pokud bych toho najezdil opravdu rocne hodne, jenze to ja zas tolik nenajezdim, tak 15tis. max 20tis., spis k tem patnacti, takze z toho by samozrejme vychazel benzin, no a ted prijde ten problem, ja totiz mam od nekolika zdroju zajisteno dostat se k podstatne o dost levnejsi nafte, ne ale k zadny vod nejakyho Franty z jednotnyho zemedelskyho, proste vite asi jak to myslim. Tudiz vychazi zase diesel, jenze ty prachy za opravy vstriku, vahy vzduchu a podobne se mi moc davat nechce
takze tedkonc zase benzin, ale tam je zase u trochu silnejsich motoru docela dost vysoka spotreba......Fakt proste nevim no.... Jinak na co sem se koukal, tak v uvahu beru 320d, 330d, a pak ty benzinaky 325i, 330i, a ten benzinovej dvoulitr asi ne-e. Jinak je pravda ze s tim mojim najezdem by treba nebyl problem s nejakejma velkejma vymenama u nafty, kdybych poridil dobrej kus. Ale to uz je spis o stesti. Samozrejmosti je u me dovoz z rajchu, kdo zna tak vi
proste jen ten motor mi dela problem.... Prosim poradte. Dikys
-
Tehu
- Registrovaný
- Příspěvky: 1018
- Registrován: ned 02.12.2007 01:00
- Bydliště: Vysocina
- Klubové ID: 1770
jo tak presne takovej problem jsem resil napodzim najezdim taky tak nejak 15-20tis...
Kdyz jsem si pak zpocital ze i pri tech mejch 20tis rocne usetrim pri rozdilne spotrebe shruba 2,5-3l/100km 14tis korun/rocne a nedej boze ze bych pocital nejakou naftu bokem tak 22kc/1l tak tam mas usporu skoro 24tis/rocne. To by si si i nejakou tu opravicku mohl dovolit
v pripade mel by jsi smulu. Pokud vylozene ty km nenajezdis tak ze nez to ohrejes tak zastavujes. Pokud se k tomu budes chovat jak clovek a pokud budes mit trosku stesti pri koupi tak mas bych rekl vyhrano a s 330d je fakt moc pekne svezeni...
Benziny neznam krome 320i a 318i a ty bych nebral za moc penez malo muziky a ty silnejsi bych rekl ze pojedou moc pekne ale ta spotreba...
Jezdis-li 5km tam 5km zpet tak nevahej a kup benzin...
MOJE UVAHA : Nejsem zadny zavodak a nebavi me motor tocit az do aleluja tak jsem zvolil 330d, oproti 320d jsou to drzaky a neni u nich takova poruchovost... Navic s naftouvim 6valcem se da jezdit jak s benzinem obrovsky zatach v celem spektru otacek a ne jen nekde mezi 1800-2500 jak TDI. To kdyby te nahodou chytl rapl a chtel si zadovadet.
A srdce proste chtelo velky kroutak a male naklady i za riziko toho ze se spalim... Nastesti tuk tuk na drevo, mam s nim najezdeno od srpna asi 7tis km a az na silentbloky, predni desticky a hardy spojku (coz se ale pocitat neda to jsou spotrebni veci ) zadne investice... Snad bude slouzit i dale...
Tak ti preji at mas jednouduche rozhodovani a hodne stesti pri koupi
Benziny neznam krome 320i a 318i a ty bych nebral za moc penez malo muziky a ty silnejsi bych rekl ze pojedou moc pekne ale ta spotreba...
Jezdis-li 5km tam 5km zpet tak nevahej a kup benzin...
MOJE UVAHA : Nejsem zadny zavodak a nebavi me motor tocit az do aleluja tak jsem zvolil 330d, oproti 320d jsou to drzaky a neni u nich takova poruchovost... Navic s naftouvim 6valcem se da jezdit jak s benzinem obrovsky zatach v celem spektru otacek a ne jen nekde mezi 1800-2500 jak TDI. To kdyby te nahodou chytl rapl a chtel si zadovadet.
Tak ti preji at mas jednouduche rozhodovani a hodne stesti pri koupi
Pokud vememe v potaz, že ke kradené naftě se dostane jenom malé procento lidí, tak nám zůstáva pro normálního člověka úspora na palivu těch cca 15tKč/rok. Za pět let ujedeš 100tkm a ušetříš 75tKč - jistě zajímavá částka. Ale protože asi málokdo tu má nové auto a většina má najeto min 100tkm, je celkem velká pravděpodobnost, že se objeví problémy na vstřikovačích. A po jejich výměně jsme opět na nule. Může se objevit i problém na turbu (pravděpodobnost podstatně nižší než u vstřikovačů, ale je) + nějaké typicky dieselovské problémy (u kterých nejde ale říct, že by byly pravidlem, ale zase tak vyjímečné taky nejsou).Tehu píše:jo tak presne takovej problem jsem resil napodzim najezdim taky tak nejak 15-20tis...Kdyz jsem si pak zpocital ze i pri tech mejch 20tis rocne usetrim pri rozdilne spotrebe shruba 2,5-3l/100km 14tis korun/rocne a nedej boze ze bych pocital nejakou naftu bokem tak 22kc/1l tak tam mas usporu skoro 24tis/rocne.
Do benzínu si můžu dát LPG, bude mě to stát cca 40tKč a jezdím ještě levněji než s dieselem. V podstatě žádné riziko, že se něco podělá.
Musí se trefit na dobrý diesel, na kterém nic neodejde, aby se opravdu vyplatil. Když ale čteš diskuze po různých fórech, tak se tam probírají diesely, diesely a zase diesely......
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
každého 2člověka co si povídám o nafte v BMW myslím tím novější motory 3L a 2L tak brečí že už měnili vstřiky. Kámoš má 530d rok 2004 anajeto asi 98tisic a už jeden vstřik měnil. A to bere " kvalitni palivo SHELL" a chová se k autu jak nejlepe umí. Po tom co jsem slyšel ze všech stran se nafty bojím a šel bych do ní jen tehdy kdyby byla zadarmo. Takže jedině benzín a věřím že 2.5litr v 5ce 170koni je dobrej s nižší spotřebou s slušným výkonem.
Kluci tady na dálku hlásili neuvěřitelně nízké spotřeby. Kolem 6,3litru jízdou kolem 120-130km_h což se mi ani nechtělo věřit.
Kluci tady na dálku hlásili neuvěřitelně nízké spotřeby. Kolem 6,3litru jízdou kolem 120-130km_h což se mi ani nechtělo věřit.
-
stormer
-
michal09
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Za mě rozhodně benzín...SONICus píše: v uvahu beru 320d, 330d, a pak ty benzinaky 325i, 330i, a ten benzinovej dvoulitr asi ne-e.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Kašli na naftu a kup benzín a dej do toho LPG. Mám 323ti E36 se sekvenčním LPG Tartarini. Jezdím za 10 ltr/100 km LPG a kupuju ho tady za 13,5 Kč/ltr a k tomu benzín na ohřátí. Za ty peníze ti ropák nepojede.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Jistá omezení u LPG jsou
Dalším je třeba velikost nádrže = časté tankování 
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Kdybych měl auto jen na víkendy a najezdil několik tisíc ročně, tak na LPG kašlu. Mám ho právě proto, že najezdím ročně 40-50 tisíc km.SONICus píše:... No LPG u me asi nepripada v uvahu ... kvuli tomu ze to docela vyuzivam.... Jinak jak sem psal na uvod u me se jedna o E46 ...
LPG zástavba je do E36 víceméně shodná s E46.
Problém jsou podzemní garáže a značka se zákazem vjezdu s LPG. Do neoznačených se může, mají vyřešené odvětrání těžkého propanu ze dna garáže.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition

a vpravo Killca 