Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ALPINA B3 2.7 performance chip (204HP, 265Nm)
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Našel jsem chip přímo od alpiny. Dá se to tedy přímo vyměnit s originálem a budu mít najednou o 13koní více ?
Kámoš o tom básní a já mu nedokážu odpovědět. Má E34 525i 1989.
Zajimala by mě zkušenost od někoho tady z klubu - kdo měl takto upravenej chip v autě.
Here we have ALPINA B3 2.7 performance chip for BMW M20 (6cylinder / 12valve) engine, e30 and e34 chassis.
The chip came of 1990 e30 Alpina B3 2.7 Kat (204HP, 265Nm). This is very rare item.
Performance gains depends from the engine condition and other mods (like sport exhaust system, cold air intake system, etc.).
8-10HP and 10-15Nm increase is expected on the regular 2.5 engine. Responsive and smooth acceleration, strong near the redline. The engine will rev faster and make very nice sound, aggressive sounding and very smooth 900 rpm idle. Rev limiter moved to higher but safe 6850 rpm zone.
Alpina B3 2.7 chip is also recommended for modified M20B25 engines or M20 327i / 328i conversions. Especialy if you have setup similar to original Alpina engine:
- 2.7 l displacement.
- Ported cylinderhead.
- 6 branch exhaust manifold
- High compression ratio pistons (~9.8:1)
- etc.
This setup will give you 204HP, 265Nm.
The chip was tested with 173 ECU and is in 100% working condition.
I can also provide instructions how to install the chip, if needed.
Idle: ~900rpm
Rev limit: ~6850rpm
e30 BMW 325i/is/ic/ix manufacture date 1987.09-1991.03
e34 BMW 525i manufacture date 1986.12-1990.09
Supported ECU's (Engine Control Unit):
BOSCH Motronic 0 261 200 172
BOSCH Motronic 0 261 200 173
BOSCH Motronic 0 261 200 380
Co na to říkáte
Kámoš o tom básní a já mu nedokážu odpovědět. Má E34 525i 1989.
Zajimala by mě zkušenost od někoho tady z klubu - kdo měl takto upravenej chip v autě.
Here we have ALPINA B3 2.7 performance chip for BMW M20 (6cylinder / 12valve) engine, e30 and e34 chassis.
The chip came of 1990 e30 Alpina B3 2.7 Kat (204HP, 265Nm). This is very rare item.
Performance gains depends from the engine condition and other mods (like sport exhaust system, cold air intake system, etc.).
8-10HP and 10-15Nm increase is expected on the regular 2.5 engine. Responsive and smooth acceleration, strong near the redline. The engine will rev faster and make very nice sound, aggressive sounding and very smooth 900 rpm idle. Rev limiter moved to higher but safe 6850 rpm zone.
Alpina B3 2.7 chip is also recommended for modified M20B25 engines or M20 327i / 328i conversions. Especialy if you have setup similar to original Alpina engine:
- 2.7 l displacement.
- Ported cylinderhead.
- 6 branch exhaust manifold
- High compression ratio pistons (~9.8:1)
- etc.
This setup will give you 204HP, 265Nm.
The chip was tested with 173 ECU and is in 100% working condition.
I can also provide instructions how to install the chip, if needed.
Idle: ~900rpm
Rev limit: ~6850rpm
e30 BMW 325i/is/ic/ix manufacture date 1987.09-1991.03
e34 BMW 525i manufacture date 1986.12-1990.09
Supported ECU's (Engine Control Unit):
BOSCH Motronic 0 261 200 172
BOSCH Motronic 0 261 200 173
BOSCH Motronic 0 261 200 380
Co na to říkáte
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
vždyť v tom popisu je uvedené že to jde i na 2,5l jen výkonbude vyšší jen o 8-10 PS .. já bych se toho nebál jen je otázkou ceny ... protože chipování atmosferického benzínu je k hovnu ... moje vlastní zkušenostHelldiver píše:Za pokus to stoji... Kazdopadne by som minimalne spravil aj konverziu na 2.7L, nech to ma rovnaky objem ako motor, na ktory je to urcene.





- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
kolem 50dolaru ....což jde ... podle mě když je to origo ALPINA CHIPHuska píše:vždyť v tom popisu je uvedené že to jde i na 2,5l jen výkonbude vyšší jen o 8-10 PS .. já bych se toho nebál jen je otázkou ceny ... protože chipování atmosferického benzínu je k hovnu ... moje vlastní zkušenostHelldiver píše:Za pokus to stoji... Kazdopadne by som minimalne spravil aj konverziu na 2.7L, nech to ma rovnaky objem ako motor, na ktory je to urcene.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
- Kontaktovat uživatele:
Filozof píše:kolem 50dolaru ....což jde ... podle mě když je to origo ALPINA CHIPHuska píše:vždyť v tom popisu je uvedené že to jde i na 2,5l jen výkonbude vyšší jen o 8-10 PS .. já bych se toho nebál jen je otázkou ceny ... protože chipování atmosferického benzínu je k hovnu ... moje vlastní zkušenostHelldiver píše:Za pokus to stoji... Kazdopadne by som minimalne spravil aj konverziu na 2.7L, nech to ma rovnaky objem ako motor, na ktory je to urcene.
no...bych si tu originalitu za tuhle cenu sakra prověřil

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Koukal jsem se na netu a jsou tam chipy co s 2,5litrem vanosem dokáží 18-28koní nahoru ....to by mě teda zajimalo ... a posunují otáčkoměr o 400-600otáček nahoru.
Myslím si že kecají ...protože to by najednou mé auto dalo v poho 250km/h ne ? 525i
Určitě tady někdo byl kdo chipoval ....nejakej kvalitní chip ALPINE nebo DINAN...atd.
Myslím si že kecají ...protože to by najednou mé auto dalo v poho 250km/h ne ? 525i
Určitě tady někdo byl kdo chipoval ....nejakej kvalitní chip ALPINE nebo DINAN...atd.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Ne radio ne ....a nechci čipovat ale jen mě to zajimalo. Pokud tady má někdo zkušenosti. Už mám dojem někdo něco dělal ne. Jinak chápu že bez více uprav na autě u atmosfery to nema smysl.RuDoSh píše:Ty chces cipovat radio?Filozof píše:Určitě tady někdo byl kdo chipoval ....nejakej kvalitní chip ALPINE nebo DINAN...atd.
Od dinanu se na jare chystam na "cipovani" prevodovky...