
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
JIzda v zime?
Dobry den panove,chci kupovat BMW 320i 180k tovarni upravy,Ale z jedne veci mam obavy a to ze doted jsem jezdil v predokolkach,a nevim jak je to s jezdenim BMW v zimne.Mam z toho tak trochu obavy.Nekdo tvrdi bez esp hruza a nekdo rika ze kvalitni gumy a zatez v kufru napohodu...Budu vdecny za jakykoliv prispevek k zimnimu jezdeni.....bydlym v opicich horach kde to byva nekdy krusny...Predem dekuji...Roomeos 

moje bejvalá e36 320i na rovině a sněhu to ušlo, jak byl kopec tak konec, to se nerozjelo. Ale všdy jse tak o max. 7 dní v zimě kdy nejsou cesty upravený a to můžeš jezdit klidně autobusem, pokud se budeš obávat. Jinak samo super sranda na sněhu, kde se dalo tak to šlo dveřma napřed ))) to si nepomůžeš ))))
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
kdyz blika ASR tak uz neni neco dobreCZAirwolf píše:Normalni, podle snehu. Protiprokluz s rizenou trakci je fajn, da se jezdit i bez toho. Do hor by mozna byla lepsi 4kolka nebo minimalne retezy, dobre gumy zrejme podminkou a zatez...treba milenku


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
jj.... ale gumy udelaji hodne moc.... to je zaklad, takze urcite nove kvalitni, nez nejake stare tvrde jete jebky.... urcite se to vyplati, nez to pak nekam poslat a resit opravuBMWPower píše:Je to pouze u citlivosti, s kterou motáš s volantem a šlapeš na plyn a brzdu...
Jinak zimní gumy je fajn věc ale nějaké zátěže do kufru...To ti řekne akorát mamlas, co jezdí v žigulovi...
A v poho se dá jezdit i bez ASR a kdejakejch tech. vymožeností...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 928
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
- Bydliště: Rakovník / Karviná
- Klubové ID: 1823
nemusíš se toho bát, všichni se shodují na tom, že když máš cit v noze a něco v hlavě tak zimou projedeš bez problémů. Anebo strach právě měj a to ti zaručí, že budeš do zatáček najíždět opatrněji a plyn přidávat lehčeji, než kdyby jsi na to sr*l a jezdil s tím jako v létě
Já jsem měl podobné obavy minulou zimu také, můj první náhon na zadek a rovnou 211HP + samosvor - a přežil jsem to bez úhony já i auto. Ale musím říct, že prvních pár km na sněhu a v břečcce jsem se v každé zatáčce pod plynem soustředil a čekal, kdy začnu cítit, že mi utíká zadek, záhy jsem ale zjistil, že ten limit je docela daleko (teda alespoň na mne), ale stejně me to pak jednou vytrestalo, když jsem v zatáčce přidal na dvojku trochu víc a začal jsem jet dveřma napřed
(ale to mohlo být taky tím samosvorem)
Jinak souhlasím s podmínkou, na stav pneumatik a vzorku, v případě nových pneu je to každopádně o dost méně stresovější jízda


Jinak souhlasím s podmínkou, na stav pneumatik a vzorku, v případě nových pneu je to každopádně o dost méně stresovější jízda

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 928
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
- Bydliště: Rakovník / Karviná
- Klubové ID: 1823
no já myslím, že trochu je. Je tam přece znatelný rozdíl ve výkonu respektive točivém momentu v různých otáčkách, takže si to vyžádá trochu změnu v řazení a vytáčení motoru ne ?_peper píše:Řeší se to tu každý rok, chce to mít rozum a dobrý pneu a nemusíš se bát. A jestli máš třílitra nebo šestnácku si myslím taky není rozhodující.
jinak pěkné video o tom, že se zadním náhonem si může v zimě docela užít je tady:
http://www.youtube.com/watch?v=mRaHmU9bv4w
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1029
- Registrován: stř 06.02.2008 01:00
- Bydliště: Olomouc/Postřelmov
- Klubové ID: 2029
- Kontaktovat uživatele:
zvládneš, vše bylo řečeno.
já osobně jsem v noci jezdival na jedno parkoviště, kde jsem si jednak chodil smykovat na sněhu a ledě a jednak zjistit jak se auto chova.
ale jednou jsem to přehnal, těsně než opadl poslední snih, a skončil jsem v obrubníku
sice jsem si hezky zaplatil, ale pořad lepší jak se bát nebo nedej bože riskovat na cestách
já osobně jsem v noci jezdival na jedno parkoviště, kde jsem si jednak chodil smykovat na sněhu a ledě a jednak zjistit jak se auto chova.
ale jednou jsem to přehnal, těsně než opadl poslední snih, a skončil jsem v obrubníku
