
Pokud někdo najde odkaz ať ho sem dá.
Chtěl bych vědět jaká je náplň(l)?, hrubej postup jak jí vyměnit a na co si dát pozor?
Za odpovědi díky.
Tak já se šteloval čistě jen podle tý tabulky,dřív jsem tady i koupil 10l toho ESSA LT přes jednoho klubáka(nick COP),ale i jsem si to ověřoval telefonicky v BMW servisu,takže není nic jednoduššího,než když si tam pro ověření zavoláš.Ale řídil bych se tím,co je v tabulce.Hlavně si kup filtr s těsněním na víko převodovky přímo u BMW,páč ten,co jsem od něj kupoval olej mi říkal,že kupoval nevím kde ten filtr a těsnění k tomu bylo korkový,tak ho tam dali a vono mu to přes to vychcalo zpátky ven,tak na to bacha,musí bejt papírový!540david píše:Chci se ještě zeptat jestli můžu do převodovky 5HP30(náplň 13.1l) dát CASTROL TQ Dextron III? Vím že je v té tabulce napsáno Dex III, ale nerad bych něco posral.Díky za radu
Teď mluvíš o těsnění pod vanu, že. Filtr je nacvaklej přes O kroužek. S tím olejem bych moc nelaboroval, proč tam prostě nedáš to Esso co tam patří a co tam dává i BMW?eric píše:Tak já se šteloval čistě jen podle tý tabulky,dřív jsem tady i koupil 10l toho ESSA LT přes jednoho klubáka(nick COP),ale i jsem si to ověřoval telefonicky v BMW servisu,takže není nic jednoduššího,než když si tam pro ověření zavoláš.Ale řídil bych se tím,co je v tabulce.Hlavně si kup filtr s těsněním na víko převodovky přímo u BMW,páč ten,co jsem od něj kupoval olej mi říkal,že kupoval nevím kde ten filtr a těsnění k tomu bylo korkový,tak ho tam dali a vono mu to přes to vychcalo zpátky ven,tak na to bacha,musí bejt papírový!540david píše:Chci se ještě zeptat jestli můžu do převodovky 5HP30(náplň 13.1l) dát CASTROL TQ Dextron III? Vím že je v té tabulce napsáno Dex III, ale nerad bych něco posral.Díky za radu
Jj,myslím to těsnění pod vanuBirkoff píše:Teď mluvíš o těsnění pod vanu, že. Filtr je nacvaklej přes O kroužek. S tím olejem bych moc nelaboroval, proč tam prostě nedáš to Esso co tam patří a co tam dává i BMW?eric píše:Tak já se šteloval čistě jen podle tý tabulky,dřív jsem tady i koupil 10l toho ESSA LT přes jednoho klubáka(nick COP),ale i jsem si to ověřoval telefonicky v BMW servisu,takže není nic jednoduššího,než když si tam pro ověření zavoláš.Ale řídil bych se tím,co je v tabulce.Hlavně si kup filtr s těsněním na víko převodovky přímo u BMW,páč ten,co jsem od něj kupoval olej mi říkal,že kupoval nevím kde ten filtr a těsnění k tomu bylo korkový,tak ho tam dali a vono mu to přes to vychcalo zpátky ven,tak na to bacha,musí bejt papírový!540david píše:Chci se ještě zeptat jestli můžu do převodovky 5HP30(náplň 13.1l) dát CASTROL TQ Dextron III? Vím že je v té tabulce napsáno Dex III, ale nerad bych něco posral.Díky za radu
Tak kámoš,co mi to měnil to vypustil tím výpustním šroubem na dně vany,pak jsme to oddeklovali a ještě napojil hadici s kompresoru na nějakou hadici,co tam vede a profouknul to vzduchem,ještě vytekl olej,co byl v těch hadicích a ták a zpátky po zadeklování to napumpoval novým olejem tou pumpou úplně až po okral toho nalejvacího šroubu.Ten nalejvací šroub je na pravé straně po směru jízdy nad vanou.Prvně jsme to nalili,až z toho tekl olej,pak jsem to nastartoval a prořadil všechny rychlosti i manuální režím a pak jsme ještě doplňovali znova olej.Celkem jsme tenhle postup opakovali asi 5x,dokud už to nebylo opravdu plný až po ten šroub,než z něj teklo.540david píše:Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli je náplň v měniči i převodovce spojená? Abych nemusel vypouštět nějak i měnič. Můžu se ještě zeptat kudy se to do toho automatu nalejvá a jestli až po šroub(uplně plný)?
Díky za odpovědi