Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Jaký kužel sání motoru?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
cabal
Registrovaný
Příspěvky: 1029
Registrován: stř 06.02.2008 01:00
Bydliště: Olomouc/Postřelmov
Klubové ID: 2029
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od cabal »

Zdravím,
příští týden si chci do auta namontovat kužel sání motoru. Bude mi to dělat známý servisák. Chtěl bych si nechat poradit, jaký kužel sání motoru koupit a kde (mám na to týden, ale když se to protáhne, nic se neděje) na M50 e36 325i.

Na autě autě nemám nic upravované jen kompletně dělané svody a koncovky. S tímhle opravdu nemám zkušenosti. Díky za rady a připomínky :)
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#2 Příspěvek od vilejs »

na 2,5 i treba velky kuzel a nejaky coolbox..podlamna neni co radit :P
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

uni sport kuzely mam treba tady: http://www.streetpro.cz/aktuality/detai ... _zprava=83
v akci za 599,- je stejny jako KN, jen bez loga, material kovova sitka a bavlna, prodal jsem jich hafo, 0 reklamaci, pouzivame je doma na svych autech bez problemu jiz nejakych 100tis km...
“Ability is what you're capable of doing.”
cabal
Registrovaný
Příspěvky: 1029
Registrován: stř 06.02.2008 01:00
Bydliště: Olomouc/Postřelmov
Klubové ID: 2029
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od cabal »

Hanz píše:uni sport kuzely mam treba tady: http://www.streetpro.cz/aktuality/detai ... _zprava=83
v akci za 599,- je stejny jako KN, jen bez loga, material kovova sitka a bavlna, prodal jsem jich hafo, 0 reklamaci, pouzivame je doma na svych autech bez problemu jiz nejakych 100tis km...
1) co je KN
2) jaký spojovací materiál bude ještě třeba koupit (jaké kolena a průměr)
3) díky 8O
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Spajky »

cabal píše:
Hanz píše:uni sport kuzely mam treba tady: http://www.streetpro.cz/aktuality/detai ... _zprava=83
v akci za 599,- je stejny jako KN, jen bez loga, material kovova sitka a bavlna, prodal jsem jich hafo, 0 reklamaci, pouzivame je doma na svych autech bez problemu jiz nejakych 100tis km...
1) co je KN
2) jaký spojovací materiál bude ještě třeba koupit (jaké kolena a průměr)
3) díky 8O
KN je firma, která koupí no name kužel, dá na něj svoje logo a najednou je o 100% lepší :D Stačí dobře vybrat noname a máš v podstatě to samo,důležitej je materiál

Průměr si změříš na vstupu do váhy vzduchu, ale myslim že M50 2,5 má průměr 80mm, ale radši to změř šuplerou...můžeš koupit buď takový gumový nástavce a nebo se dělaj různé kolena z nerezu, ovšem to může bejt klidně dalších 600-700. Samozřejmě existujou i redukce :) Stačí se mrknout po fóru, jak to má kdo vyřešený a hned ti to bude jasný :)
cabal
Registrovaný
Příspěvky: 1029
Registrován: stř 06.02.2008 01:00
Bydliště: Olomouc/Postřelmov
Klubové ID: 2029
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od cabal »

nuže K&N
na moje auto našel tento :

http://www.tuningshop.cz/filtr-primeho- ... -75580.htm

Kde se mi zdá být cena dost vysoká. Uvítal bych tedy kombinaci toho od streetpro + seznat pravděpodobně kolena z nerezi...

Jako montážní sadu jsem našel

http://www.tuningshop.cz/universalni-mo ... -chrom.htm

Jenže to je 75mm a ja 80mm jsem nenašel :(


:?: pro Hanz:
Kdybych si to u tebe objednal, máš je skladem a posíláš na dobírku? Dikes
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Spajky »

Tak si změř průměr...jinak ti bude stačit jen jedno koleno cca 30-40cm, abys to posunul dopředu přímo na přívod vzduchu z masky, někdo tam táhne vzduch ještě z náfuků pro brzdy...to koleno z nerezu vyjde počítám tak na 500-700, dělaj se ještě gumový, tam ta cena bude o něco nižší. Celej ten kit je holej nesmysl...aspoň za tu cenu ;)

víc než litr-1500 bych za to nedal...plus je pak dobrý sehnat ještě něco na odstínění, někdo řiká že je lepší nerez, já ho tam mám, ale myslim, že kdybych tam dal obyčejnej plech, tak to vyjde na stejno a levnějš :)
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#8 Příspěvek od Killca »

Spajky píše:víc než litr-1500 bych za to nedal...plus je pak dobrý sehnat ještě něco na odstínění, někdo řiká že je lepší nerez, já ho tam mám, ale myslim, že kdybych tam dal obyčejnej plech, tak to vyjde na stejno a levnějš :)
takze se ti ten muj nerez nelibi jo? :-D neva, si ho dam k sobe :-D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#9 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

nerez koleno stoji kolem 2kil v italinox za Prahou u D1... skladem mam, odber Praha/Brno nebo dobirkou, jsou v tom i ty ruzne prechodky na zmenu prumeru... dela se to asi takto: na vahu das trubku odpovidajiciho prumeru, na ni pridelas drzak, kterej chytnes na origo drzaky po krabici airboxu-dole. Na trubku das filtr, vemes karton z krabice, udelas z nej sablonu pro vystrihnuti stiniciho plechu, kterym odclonis ten filtr od okoli mot prostoru... pak si stahnes okenko a uz se jen hloupe usmivas nad tim zuppa zvukem pri kazdym pohybu plynu... :lol:
“Ability is what you're capable of doing.”
GG
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: pát 18.10.2002 00:00
Bydliště: Beroun

#10 Příspěvek od GG »

Tady to máš celkem hezky popsaný:
http://e46.cz/index.php/bmw-e46-motor-u ... 1999-.html
cabal
Registrovaný
Příspěvky: 1029
Registrován: stř 06.02.2008 01:00
Bydliště: Olomouc/Postřelmov
Klubové ID: 2029
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od cabal »

pánové díky moc za rady.
přemýšlím jestli do toho jít, zvednutý výkon o cca 3-4 koně a randál už mi dělaj svody+koncovky docela velky ... no a jestli to podpořím ještě filtrem no ... jde mi především o rychlejší spalování a nasávání. trošku mi po těch letech zdá se pokulhává motor, možná je to tím, že jak jsou dělany svody, bylo by potřeba přidat více vzduchu při spalování...

co jsem četl, pry až o 40%, což by mohlo pomoci. Součaně je mi doporučováno načipování, ale do toho se mi už opravdu moc nechce, mam strach že by motor dlouho nevydržel.

každopádně díky moc. ještě dneska se poradím s technikem a pravděpodobně ti Hanzi zavolám :wink:
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Spajky »

nepřidá ti to ani chíplou svini,ba naopak, to bys musel mít fakt parádně udělaný, abys pak na BRZDĚ něco poznal :wink: Nevim proč to lidi dělaj, nevěřim že sou všichni tak naivní že kvůli výkonu, ale já ho tam mám čistě kvůli zvuku, že by to jelo hůř/líp sem znatelně nezpozoroval, tak to moc neřešim
cabal
Registrovaný
Příspěvky: 1029
Registrován: stř 06.02.2008 01:00
Bydliště: Olomouc/Postřelmov
Klubové ID: 2029
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od cabal »

Spajky píše:nepřidá ti to ani chíplou svini,ba naopak, to bys musel mít fakt parádně udělaný, abys pak na BRZDĚ něco poznal :wink: Nevim proč to lidi dělaj, nevěřim že sou všichni tak naivní že kvůli výkonu, ale já ho tam mám čistě kvůli zvuku, že by to jelo hůř/líp sem znatelně nezpozoroval, tak to moc neřešim
Ne ne o výkon samotný mi primárně nejde ... ale o to, že mi příjde, že motor nedostává kvůli svodům dostatek vzduchu při spalování a trošku se mi cuká do 2,5k otáček. Pak jede skvěle a váhou vzduchu to nebude. Chci to vyvážit ... klidně čekám, že to bude i jinou ošemetností ... o výkon mi fakt nejde, to si koupím M3 až budu chtít dělo :) ( ehmm, za dlouho )
GG
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: pát 18.10.2002 00:00
Bydliště: Beroun

#14 Příspěvek od GG »

Nebo sportovní filtr do původního airboxu, ať nemusíš nic předělávat.
Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1571
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Syrup »

moje rada zni- vykasli se na to. Maximalne tak tu vlozku, a to jenom jestli se ti to chce kazdejch 10 000 rucne doma prat a pak si za 3 roky rikat jak si mel uzasnou navratnost :)))

Mel jsem to a uz bych to nechtel.

Btw: kuzel jsem mel taky a potom, co se mi to po roce (!!!) zaclo nejakym divnym zpusobem hadat s necim v motoru (pri akceleraci vykonova dira jak prase, pak se to zas rozjelo) ... jsem ho vyhodil a hle, vsechno bylo OK... od ty doby zadnej problem (na mym byvalym aute, samozrejme)...
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00
Klubové ID: 1637

#16 Příspěvek od mario42 »

[quote="Spajky"]nepřidá ti to ani chíplou svini,ba naopak, to bys musel mít fakt parádně udělaný, abys pak na BRZDĚ něco poznal [quote]

Asi tak nějak... :lol:
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Spajky »

Syrup píše:moje rada zni- vykasli se na to. Maximalne tak tu vlozku, a to jenom jestli se ti to chce kazdejch 10 000 rucne doma prat a pak si za 3 roky rikat jak si mel uzasnou navratnost :)))

Mel jsem to a uz bych to nechtel.

Btw: kuzel jsem mel taky a potom, co se mi to po roce (!!!) zaclo nejakym divnym zpusobem hadat s necim v motoru (pri akceleraci vykonova dira jak prase, pak se to zas rozjelo) ... jsem ho vyhodil a hle, vsechno bylo OK... od ty doby zadnej problem (na mym byvalym aute, samozrejme)...

njn, musí se čistit a něcim občas nastříkat, taky záleží cos měl, u těch papírovejch zmurfů bych se nedivil ničemu
Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1571
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Syrup »

Spajky píše:
Syrup píše:moje rada zni- vykasli se na to. Maximalne tak tu vlozku, a to jenom jestli se ti to chce kazdejch 10 000 rucne doma prat a pak si za 3 roky rikat jak si mel uzasnou navratnost :)))

Mel jsem to a uz bych to nechtel.

Btw: kuzel jsem mel taky a potom, co se mi to po roce (!!!) zaclo nejakym divnym zpusobem hadat s necim v motoru (pri akceleraci vykonova dira jak prase, pak se to zas rozjelo) ... jsem ho vyhodil a hle, vsechno bylo OK... od ty doby zadnej problem (na mym byvalym aute, samozrejme)...

njn, musí se čistit a něcim občas nastříkat, taky záleží cos měl, u těch papírovejch zmurfů bych se nedivil ničemu
kuzel KN cistenej cistici sadou KN
vlozku KN cistenou cistici sadou KN ...

s kuzelem byl problem, s vlozkou to bylo OK... ale rozdil minimalni. Jen to bylo vic slyset.
Odpovědět