Zdravím,
příští týden si chci do auta namontovat kužel sání motoru. Bude mi to dělat známý servisák. Chtěl bych si nechat poradit, jaký kužel sání motoru koupit a kde (mám na to týden, ale když se to protáhne, nic se neděje) na M50 e36 325i.
Na autě autě nemám nic upravované jen kompletně dělané svody a koncovky. S tímhle opravdu nemám zkušenosti. Díky za rady a připomínky
uni sport kuzely mam treba tady: http://www.streetpro.cz/aktuality/detai ... _zprava=83
v akci za 599,- je stejny jako KN, jen bez loga, material kovova sitka a bavlna, prodal jsem jich hafo, 0 reklamaci, pouzivame je doma na svych autech bez problemu jiz nejakych 100tis km...
Hanz píše:uni sport kuzely mam treba tady: http://www.streetpro.cz/aktuality/detai ... _zprava=83
v akci za 599,- je stejny jako KN, jen bez loga, material kovova sitka a bavlna, prodal jsem jich hafo, 0 reklamaci, pouzivame je doma na svych autech bez problemu jiz nejakych 100tis km...
1) co je KN
2) jaký spojovací materiál bude ještě třeba koupit (jaké kolena a průměr)
3) díky
Hanz píše:uni sport kuzely mam treba tady: http://www.streetpro.cz/aktuality/detai ... _zprava=83
v akci za 599,- je stejny jako KN, jen bez loga, material kovova sitka a bavlna, prodal jsem jich hafo, 0 reklamaci, pouzivame je doma na svych autech bez problemu jiz nejakych 100tis km...
1) co je KN
2) jaký spojovací materiál bude ještě třeba koupit (jaké kolena a průměr)
3) díky
KN je firma, která koupí no name kužel, dá na něj svoje logo a najednou je o 100% lepší Stačí dobře vybrat noname a máš v podstatě to samo,důležitej je materiál
Průměr si změříš na vstupu do váhy vzduchu, ale myslim že M50 2,5 má průměr 80mm, ale radši to změř šuplerou...můžeš koupit buď takový gumový nástavce a nebo se dělaj různé kolena z nerezu, ovšem to může bejt klidně dalších 600-700. Samozřejmě existujou i redukce Stačí se mrknout po fóru, jak to má kdo vyřešený a hned ti to bude jasný
Tak si změř průměr...jinak ti bude stačit jen jedno koleno cca 30-40cm, abys to posunul dopředu přímo na přívod vzduchu z masky, někdo tam táhne vzduch ještě z náfuků pro brzdy...to koleno z nerezu vyjde počítám tak na 500-700, dělaj se ještě gumový, tam ta cena bude o něco nižší. Celej ten kit je holej nesmysl...aspoň za tu cenu
víc než litr-1500 bych za to nedal...plus je pak dobrý sehnat ještě něco na odstínění, někdo řiká že je lepší nerez, já ho tam mám, ale myslim, že kdybych tam dal obyčejnej plech, tak to vyjde na stejno a levnějš
Spajky píše:víc než litr-1500 bych za to nedal...plus je pak dobrý sehnat ještě něco na odstínění, někdo řiká že je lepší nerez, já ho tam mám, ale myslim, že kdybych tam dal obyčejnej plech, tak to vyjde na stejno a levnějš
takze se ti ten muj nerez nelibi jo? neva, si ho dam k sobe
nerez koleno stoji kolem 2kil v italinox za Prahou u D1... skladem mam, odber Praha/Brno nebo dobirkou, jsou v tom i ty ruzne prechodky na zmenu prumeru... dela se to asi takto: na vahu das trubku odpovidajiciho prumeru, na ni pridelas drzak, kterej chytnes na origo drzaky po krabici airboxu-dole. Na trubku das filtr, vemes karton z krabice, udelas z nej sablonu pro vystrihnuti stiniciho plechu, kterym odclonis ten filtr od okoli mot prostoru... pak si stahnes okenko a uz se jen hloupe usmivas nad tim zuppa zvukem pri kazdym pohybu plynu...
pánové díky moc za rady.
přemýšlím jestli do toho jít, zvednutý výkon o cca 3-4 koně a randál už mi dělaj svody+koncovky docela velky ... no a jestli to podpořím ještě filtrem no ... jde mi především o rychlejší spalování a nasávání. trošku mi po těch letech zdá se pokulhává motor, možná je to tím, že jak jsou dělany svody, bylo by potřeba přidat více vzduchu při spalování...
co jsem četl, pry až o 40%, což by mohlo pomoci. Součaně je mi doporučováno načipování, ale do toho se mi už opravdu moc nechce, mam strach že by motor dlouho nevydržel.
každopádně díky moc. ještě dneska se poradím s technikem a pravděpodobně ti Hanzi zavolám
nepřidá ti to ani chíplou svini,ba naopak, to bys musel mít fakt parádně udělaný, abys pak na BRZDĚ něco poznal Nevim proč to lidi dělaj, nevěřim že sou všichni tak naivní že kvůli výkonu, ale já ho tam mám čistě kvůli zvuku, že by to jelo hůř/líp sem znatelně nezpozoroval, tak to moc neřešim
Spajky píše:nepřidá ti to ani chíplou svini,ba naopak, to bys musel mít fakt parádně udělaný, abys pak na BRZDĚ něco poznal Nevim proč to lidi dělaj, nevěřim že sou všichni tak naivní že kvůli výkonu, ale já ho tam mám čistě kvůli zvuku, že by to jelo hůř/líp sem znatelně nezpozoroval, tak to moc neřešim
Ne ne o výkon samotný mi primárně nejde ... ale o to, že mi příjde, že motor nedostává kvůli svodům dostatek vzduchu při spalování a trošku se mi cuká do 2,5k otáček. Pak jede skvěle a váhou vzduchu to nebude. Chci to vyvážit ... klidně čekám, že to bude i jinou ošemetností ... o výkon mi fakt nejde, to si koupím M3 až budu chtít dělo ( ehmm, za dlouho )
moje rada zni- vykasli se na to. Maximalne tak tu vlozku, a to jenom jestli se ti to chce kazdejch 10 000 rucne doma prat a pak si za 3 roky rikat jak si mel uzasnou navratnost ))
Mel jsem to a uz bych to nechtel.
Btw: kuzel jsem mel taky a potom, co se mi to po roce (!!!) zaclo nejakym divnym zpusobem hadat s necim v motoru (pri akceleraci vykonova dira jak prase, pak se to zas rozjelo) ... jsem ho vyhodil a hle, vsechno bylo OK... od ty doby zadnej problem (na mym byvalym aute, samozrejme)...
Syrup píše:moje rada zni- vykasli se na to. Maximalne tak tu vlozku, a to jenom jestli se ti to chce kazdejch 10 000 rucne doma prat a pak si za 3 roky rikat jak si mel uzasnou navratnost ))
Mel jsem to a uz bych to nechtel.
Btw: kuzel jsem mel taky a potom, co se mi to po roce (!!!) zaclo nejakym divnym zpusobem hadat s necim v motoru (pri akceleraci vykonova dira jak prase, pak se to zas rozjelo) ... jsem ho vyhodil a hle, vsechno bylo OK... od ty doby zadnej problem (na mym byvalym aute, samozrejme)...
njn, musí se čistit a něcim občas nastříkat, taky záleží cos měl, u těch papírovejch zmurfů bych se nedivil ničemu
Syrup píše:moje rada zni- vykasli se na to. Maximalne tak tu vlozku, a to jenom jestli se ti to chce kazdejch 10 000 rucne doma prat a pak si za 3 roky rikat jak si mel uzasnou navratnost ))
Mel jsem to a uz bych to nechtel.
Btw: kuzel jsem mel taky a potom, co se mi to po roce (!!!) zaclo nejakym divnym zpusobem hadat s necim v motoru (pri akceleraci vykonova dira jak prase, pak se to zas rozjelo) ... jsem ho vyhodil a hle, vsechno bylo OK... od ty doby zadnej problem (na mym byvalym aute, samozrejme)...
njn, musí se čistit a něcim občas nastříkat, taky záleží cos měl, u těch papírovejch zmurfů bych se nedivil ničemu