
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Automat jak správně s ním jezdit? - oprava převodovky
Jde o to, že bys měl převodovku a za 50 klacků bys ten zbytek rozprodal určitě...Tashiro píše:To si nemyslím, že se vyplatí ... žádná záruka a stojí to stejně, navíc vy se na vinohradech asi divili co se to děje, že tady za bílýho dne rozkrádaj auta ))))
Jinak se zárukou máš pravdu, ale kdybys trefil průměrně jetý auto, klidně může převodovka vpohodě fungovat.
Je to zanozřejmě starost navíc.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 346
- Registrován: ned 15.04.2007 00:00
- Bydliště: Čelákovice
- Klubové ID: 1589
Deset roků mám auta jenom s automatickými převodovkami a nikdy jsem v nich olej neměnil. Pokud jim něco bylo (začaly cukat, blbě řadit, kopat), tak bylo pčíčinou přehřátí. U jednoho auta mně odešla jedna ze dvou sahar. Vodu ta jedna sahara uchladila, ale automat ne, takže jednou na křižovätce pořádně kopla a bylo po ní. Zlikvidovat automat dokáže už jenom chladič ucpaný mouchama a bordelem. Automat také zlikviduje poměrně krátká jízda s voličem na neutrálu, protože při neutrálu se převodovka nemaže. Auto s automatem se také nesmí táhnout na laně i když je zařazený neutrál, protože převodovka se opět nemaže. V USA je v každém autě cedule s nápisem "táhnout na laně max. 6 mil". Příčin poškození může být hromada a pokud předchozí majitel převodovku načal, tak její cestu do háje výměna oleje nezachrání. Proto bych do jeté převodovky raději nešel. U repase je alespoň záruka, že ji měl někdo rozebranou a vyměnil to, co bylo v háji.
Hansen píše:Deset roků mám auta jenom s automatickými převodovkami a nikdy jsem v nich olej neměnil. Pokud jim něco bylo (začaly cukat, blbě řadit, kopat), tak bylo pčíčinou přehřátí. U jednoho auta mně odešla jedna ze dvou sahar. Vodu ta jedna sahara uchladila, ale automat ne, takže jednou na křižovätce pořádně kopla a bylo po ní. Zlikvidovat automat dokáže už jenom chladič ucpaný mouchama a bordelem. Automat také zlikviduje poměrně krátká jízda s voličem na neutrálu, protože při neutrálu se převodovka nemaže. Auto s automatem se také nesmí táhnout na laně i když je zařazený neutrál, protože převodovka se opět nemaže. V USA je v každém autě cedule s nápisem "táhnout na laně max. 6 mil". Příčin poškození může být hromada a pokud předchozí majitel převodovku načal, tak její cestu do háje výměna oleje nezachrání. Proto bych do jeté převodovky raději nešel. U repase je alespoň záruka, že ji měl někdo rozebranou a vyměnil to, co bylo v háji.
Asi jo...

Zatím nevím, v Po se jdu s nima dohodnout. Do tý doby si musím rozmyslet zda to neudělám jinde, lidi říkaj, že v Ostravě se to vyplatí jak fin. tak technicky. Tak nevím ...Marten píše:Kdy to bude hotový??Tashiro píše:To si nemyslím, že se vyplatí ... žádná záruka a stojí to stejně, navíc vy se na vinohradech asi divili co se to děje, že tady za bílýho dne rozkrádaj auta ))))
Právě že mám podobný pocit ...Susi píše:Hansen píše:Deset roků mám auta jenom s automatickými převodovkami a nikdy jsem v nich olej neměnil. Pokud jim něco bylo (začaly cukat, blbě řadit, kopat), tak bylo pčíčinou přehřátí. U jednoho auta mně odešla jedna ze dvou sahar. Vodu ta jedna sahara uchladila, ale automat ne, takže jednou na křižovätce pořádně kopla a bylo po ní. Zlikvidovat automat dokáže už jenom chladič ucpaný mouchama a bordelem. Automat také zlikviduje poměrně krátká jízda s voličem na neutrálu, protože při neutrálu se převodovka nemaže. Auto s automatem se také nesmí táhnout na laně i když je zařazený neutrál, protože převodovka se opět nemaže. V USA je v každém autě cedule s nápisem "táhnout na laně max. 6 mil". Příčin poškození může být hromada a pokud předchozí majitel převodovku načal, tak její cestu do háje výměna oleje nezachrání. Proto bych do jeté převodovky raději nešel. U repase je alespoň záruka, že ji měl někdo rozebranou a vyměnil to, co bylo v háji.
Asi jo...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 346
- Registrován: ned 15.04.2007 00:00
- Bydliště: Čelákovice
- Klubové ID: 1589
Při zařazení D nebo R musí převodovka mírně cuknout. Nemělo by to ale být kopnutí, po kterém auto poskočí. Při zařazeném D by při stání v kopci nemělo auto couvat. Naopak při zařazení R a couvání do kopce by auto nemělo pojíždět dopředu. Nevím ještě, jestli BMW má adaptivní automat, ale asi ano. U těchto automatů se chování převodovky mění podle stylu jízdy, takže se může měnit způsob řazení a není to žádná závada. Při slušném zacházení musí automat vydržet to samé, co mauální převodovka. Asi před pěti roky mně opravovali manuální převodovku. Měl jsem po 160.000 km v háji 2 synchrony. Oprava stála také 40 táců, takže ceny oprav se asi moc neliší. Akorát jde manuál snadněji sehnat na vrakáči a manuální převodovky opravuje více firem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Raději si to nech udělat od někoho, kdo tomu rozumí a hlavně na nic nesahej. Když vidím některý dotazy ...fredy píše:tak já mám na svém taky automat jedná se o 530d E61 a vím, že do kopce mě to nedrží, prý pomůže výměna oleje, nevíte za kolik se dá koupit olej a prý je tam i nějaký filtr?
Jinak onehda jsem se ptal maníka, co opravuje jenom automaty a ten mi řekl, že repase měniče cca 10tis a převodovka cca 35tis díly + práce (odhaduju tak 5-8tis, když bude vyndaná a na stole). Ale to už jsem tu psal.
Olej asi 330 korun litr, ale musí se to propláchnout. Pak prý preventivně vyměnit ještě po 5000 km pokud byla repase, pak už po 40000 km.fredy píše:tak já mám na svém taky automat jedná se o 530d E61 a vím, že do kopce mě to nedrží, prý pomůže výměna oleje, nevíte za kolik se dá koupit olej a prý je tam i nějaký filtr?
Jo kámo, dokážu se vžít do tvý kůže,Tashiro píše:Tak jsem přišel ze servisu ... prý to výjde na 55K bez daně max. záleží za kolik zrepasují měnič.![]()
![]()
Přes příští týden by to mělo být hotové a jasná cena.
Já se z toho po*eru ... a to v Listopadu čekám dítě...
Chci aby auto bylo OK, ale je to děs běs s financema, co mělo jít na dítě pude do auta.
člověk začíná odpočítávat měsíce a ví, že bude potřeba pár desítek tisíc do začátku.
Z mý zkušenosti - budoucí babičky se málem popraly která koupí kočárek...

I plýny jdou prej teď dolu, já kupoval ještě za draho.

Nejdůležitější je, že budeš prcka vozit v bezpečný káře!!!!
Filtr stojí asi 1000,- (jak vypadá, kde je nevím) bacha na olej je to dle skříně, na mý e39 rv 97 je skříň evropská (sem zapoměl jak se jmenuje ZM, ZN, nebo tak nějak) (nikoli GM americká, taje sice na repas levnější, ale celkem je horší) a může tam jen jeden typ oleje, DEXTRON III. Mě říkali, že dávají od Mobil 1 a nesmí být červený, to je jediný, který se tam smí dávat, nesmí být červený. Jinak je mraky výrobců na tyto oleje Esso, Texaco (to dává BMW) ...fredy píše:díky za info, všal já nepsal že si to chci měnit sám, jen se ptám abych měl přectavu na kolik to asi vyjde zlaťáků.
nechápu jaké otázky máš namysli.
a je tam nějaký filtr??? koukal jsem na Elite nebo do Kelly a nenabízí ho, tak nevím jestli tam vůbec je.