Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Automat jak správně s ním jezdit? - oprava převodovky
Chlopi, nikdy bych nemyslel, že se na to budu ptát, ale jak správně s ním jezdit. Nevím zda je to mnou, nebo je to chyba AT, ale příjde mi, že když dám D a chci se rozjet dlouho mu trvá, než zařadí 1 a buď to cukne, nebo se hodně vytáčí, ale nezabírá moc... nepříjde mi to plynulý. Pokud zastavím na křižovatce musím většinou počkat asi 5 vteřin až cítím, že si zařadí a pak se dá krásně a plynule rozjet, ale to nějak nejni dycky. Prostě někdy zastavím a chci se rozjet a buď se to vytočí, nebo škubne. Navíc pokud zastavím v kopci tak je vidět, že nemá rychlost a jedu dozadu. Podobně je to i s R.
Je to chyba AT, nebo moje?
Je to chyba AT, nebo moje?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
To je nádobka na servo řízení. Pokud je málo oleje tak dolej.
Ovšem s automatem to nemá nic společného.
První co bych udělal tak bych zkontroloval olej v automatu, protože jestli je ho tam málo tak ji asi brzo zničíš.
Takže se s tím moc nevyvážej a upaluj do servisu na kontrolu (pokud máš doma díru nebo zvedák zak to zkontroluj sám).
Pak dej vědět jak to dopadlo
Ovšem s automatem to nemá nic společného.
První co bych udělal tak bych zkontroloval olej v automatu, protože jestli je ho tam málo tak ji asi brzo zničíš.

Takže se s tím moc nevyvážej a upaluj do servisu na kontrolu (pokud máš doma díru nebo zvedák zak to zkontroluj sám).
Pak dej vědět jak to dopadlo

Ten automat, jen povolíš, vypustíš a naleješ ne? To musí zvládnout každej ne?Marten píše:Servo se nevypouští nikde, musíš rozpojit hadice a nechat vytéct.
Na automat není měrka, musíš zespodu kontrolním šroubem.![]()
A jestli nevíš jak se to dělá tak to radši sám neměň. Mohl by jsi udělat více škody jak užitku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Záleží na tom kolik má auto nahrkáno a v jakém stavu je olej. Podlle toho udělat průplach nebo dva, vyměnit filtr a doplnit optimální množství oleje. Na to stačí obyč. nářadí, plnička na olej (jelikož nelze olej normálně dolít jako do motoru
) a dodržovat maximální čistotu.
Je to brnkačka... To zvládneš.

Je to brnkačka... To zvládneš.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Jelikož jsem před týdnem olej v převodovce zrovna měnil,doporučuji si předem koupit nové šroubky na víku převodovky,je jich tam myslím 23ks a rády se ojížděj ty hvězdice v hlavičkách.Nejlepší je koupit nové šestky šroubky s imbusem.Jinak filtr s těsněním stojí cca 1600kč orig. v bmw,při výměně se to doplňovalo na několikrát,najednou to tam nedostaneš ten olej,několikrát nastartovat,prokvaltovat a pak postupně dolívat.Tashiro píše:Ten automat, jen povolíš, vypustíš a naleješ ne? To musí zvládnout každej ne?Marten píše:Servo se nevypouští nikde, musíš rozpojit hadice a nechat vytéct.
Na automat není měrka, musíš zespodu kontrolním šroubem.![]()
A jestli nevíš jak se to dělá tak to radši sám neměň. Mohl by jsi udělat více škody jak užitku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Jo tak nějak...eric píše:Jelikož jsem před týdnem olej v převodovce zrovna měnil,doporučuji si předem koupit nové šroubky na víku převodovky,je jich tam myslím 23ks a rády se ojížděj ty hvězdice v hlavičkách.Nejlepší je koupit nové šestky šroubky s imbusem.Jinak filtr s těsněním stojí cca 1600kč orig. v bmw,při výměně se to doplňovalo na několikrát,najednou to tam nedostaneš ten olej,několikrát nastartovat,prokvaltovat a pak postupně dolívat.Tashiro píše:Ten automat, jen povolíš, vypustíš a naleješ ne? To musí zvládnout každej ne?Marten píše:Servo se nevypouští nikde, musíš rozpojit hadice a nechat vytéct.
Na automat není měrka, musíš zespodu kontrolním šroubem.![]()
A jestli nevíš jak se to dělá tak to radši sám neměň. Mohl by jsi udělat více škody jak užitku.
Samozřejmě že ne Dexron, protože Dexron IV není, je to jen další uroveň oleje, označení teď nevím ale je to nástupce Dexronu III.
Jak správně píšeš, že ten žlutý je Esso.
nechci kecat jen tak od věci,ale stojiš na brzdě když zařadíš D,nebo R?Nebo radíš jak na manuálu? Ten olej si pokavaď nechceš riskovat převodovku nech vyměnit.Klidne se optej i v neorigo servisu,kde už pár krát automat plnili. Jestli nemáš k dispozici aspon tu jámu,tak se o to raděj ani nesnaž,abys nezustal jako placka pod autem. Moc si nedokážu představit dělat to někde na dvorku na heveru a kládě,ale neříkam že to není možné. Plnička k tomu ale nutná není. Raděj to svěř servisu,abys pak zbytečně nebrečel.


mě to děla taky ale jen když je studeny olej, po zahřátí to přestane. taktéž když je studeny olej tak je řazení více cítit.
Ptal jsem se předchozích majitelu a ti to zjišťovali i v servise a pry je to normalni, mam cca 5tis po vyměně oleje v převodovce.
btw ten oil chladič co je před vodnim je na motor nebo převodovku?
Ptal jsem se předchozích majitelu a ti to zjišťovali i v servise a pry je to normalni, mam cca 5tis po vyměně oleje v převodovce.
btw ten oil chladič co je před vodnim je na motor nebo převodovku?
Dycky stojím na brzdě proč?dexter píše:nechci kecat jen tak od věci,ale stojiš na brzdě když zařadíš D,nebo R?Nebo radíš jak na manuálu? Ten olej si pokavaď nechceš riskovat převodovku nech vyměnit.Klidne se optej i v neorigo servisu,kde už pár krát automat plnili. Jestli nemáš k dispozici aspon tu jámu,tak se o to raděj ani nesnaž,abys nezustal jako placka pod autem. Moc si nedokážu představit dělat to někde na dvorku na heveru a kládě,ale neříkam že to není možné. Plnička k tomu ale nutná není. Raděj to svěř servisu,abys pak zbytečně nebrečel.
Ted sem volal do speciálky na automaty a bud je to olej .... nebo v hajzluHansen píše:Mně vytekl asi litr oleje z převodovky a dělalo to to samé, co tobě. Řadilo to až po určité době a kopalo to. Když v převodovce chybí olej, tak přestává fungovat hydraulický systém a převodovka řadí pomalu.

Ničí to převodovku.Tashiro píše:Dycky stojím na brzdě proč?dexter píše:nechci kecat jen tak od věci,ale stojiš na brzdě když zařadíš D,nebo R?Nebo radíš jak na manuálu? Ten olej si pokavaď nechceš riskovat převodovku nech vyměnit.Klidne se optej i v neorigo servisu,kde už pár krát automat plnili. Jestli nemáš k dispozici aspon tu jámu,tak se o to raděj ani nesnaž,abys nezustal jako placka pod autem. Moc si nedokážu představit dělat to někde na dvorku na heveru a kládě,ale neříkam že to není možné. Plnička k tomu ale nutná není. Raděj to svěř servisu,abys pak zbytečně nebrečel.
