Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Roční náklady BMW E39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Klubové ID: 208
- Kontaktovat uživatele:
e39 520i r.v. 2000. To byla taková pohoda, že jsem ani nevěděl, že to auto mám. Jen olej, něco málo benzínu, jedno čidlo PDC a jedno čidlo ABS, a jednou komplet brzdy. Jinak si na nic za tři roky co jsem s ní jezdil nevzpomenu. Zlatá moje pětička.Artusik píše:Ahoj!Сhtěl bych se zeptat všech kdo vlastni nebo vlastnil BMW E39 (525tds, 523, 528 (96-99) - kolik ročně v průměru utracite na udržbu auta (dily, servisní prace a t.d.) bez tuningu a kol? A který byste z těchto motoru doporučili? Ročně najezdim 20 - 30 tis km., město/mimo 70/30. Předem děkuji.
Tak ja ani radsi nemluvim 523i steptronic 97 a za rok sem do nej nasypal uz 50 koliku ale holt Bmw je bmw snad jen dodat az budes vybyrat svuj novy vuz tak se hned neukvap vybavou a cim koliv jako ja debil-proste koukej na vsechno kdo stim jezdil a na bazary bych se taky vys...(snad jen nemecky)- ale kazdopadne me to od znacky BMW neodradilo!
Mám 523i, koupeno v prosinci. Provoz 90% Praha, spotřeba průměr 10l/100km. Lehce žere olej, ale to může být těsněním pod hlavou. Zatim mi bylo řečeno že je to normální, když si vezmou až 1,5l na 10tisíc km.
Závady:
čidlo hladiny chladicí kapaliny 500,-
čidlo hladiny ostřikovačů 500,-
vodní pumpa, termostat + plast u termostatu - cca 4500,-
vzduchový filtr, kabinový 2x, palivový, olejový, svíčky - cca 5000,-
olej motor, převodovka, diferák - 2500,-
teď mě čekaj zrcátka - 3000,-
tyčky stabilizátoru - asi 2000,-
jinak zatim dobrý. Počítej po nákupu tak 10-15 na výměnu náplní, filtrů a svíček.
Závady:
čidlo hladiny chladicí kapaliny 500,-
čidlo hladiny ostřikovačů 500,-
vodní pumpa, termostat + plast u termostatu - cca 4500,-
vzduchový filtr, kabinový 2x, palivový, olejový, svíčky - cca 5000,-
olej motor, převodovka, diferák - 2500,-
teď mě čekaj zrcátka - 3000,-
tyčky stabilizátoru - asi 2000,-
jinak zatim dobrý. Počítej po nákupu tak 10-15 na výměnu náplní, filtrů a svíček.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 402
- Registrován: stř 15.02.2006 01:00
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
- Klubové ID: 1448
- Kontaktovat uživatele:
Mám 523i od listopadu.
Zatím jsem měnil termostat 400,- a čidlo PDC, starší 1000,- + náplně.
Ovšem obávám se blízké budoucnosti, kdy mě čeká update podvozku (silentbloky na předku, jedna stabilizační tyčka a možná jedno ramínko), zprovoznění el. vrtule klimy a vyřešení problému s přehříváním (pokud někdo poradí, budu moc rád - http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=15)
Myslím, že za měsíc v tom budu víc než 1.400,-. ale snad to nebude tak hrozný..
Zatím jsem měnil termostat 400,- a čidlo PDC, starší 1000,- + náplně.
Ovšem obávám se blízké budoucnosti, kdy mě čeká update podvozku (silentbloky na předku, jedna stabilizační tyčka a možná jedno ramínko), zprovoznění el. vrtule klimy a vyřešení problému s přehříváním (pokud někdo poradí, budu moc rád - http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=15)
Myslím, že za měsíc v tom budu víc než 1.400,-. ale snad to nebude tak hrozný..

mam e39 528 touring od 31.5.2007, najeto nejakych 13-14 tisic a zatim krome benzinu a pneu a naplni
naplneni klimy 1000
tesneni prednich dveri asi 1600
vymena teleskopu zadniho okna + pouzder (padalo me viko kufru), viko termostatu a nejake tesneni kolem chladice, oprava xenonu (svitily dolu - vylamane uchyty), dani doporadku nejakych konektoru a kabelu, cidlo vnitrni cirkulace 8800
predni brzdy brembo + textar 7000
rele steracu 500
pristi mesic podvozek Bilstein B12 asi 24000
naplneni klimy 1000
tesneni prednich dveri asi 1600
vymena teleskopu zadniho okna + pouzder (padalo me viko kufru), viko termostatu a nejake tesneni kolem chladice, oprava xenonu (svitily dolu - vylamane uchyty), dani doporadku nejakych konektoru a kabelu, cidlo vnitrni cirkulace 8800
predni brzdy brembo + textar 7000
rele steracu 500
pristi mesic podvozek Bilstein B12 asi 24000
Moc děkuji všem zaodpovědi. Je to velice duležita informace pro mě. Poraďte mě prosim, jaký s těchto motoru byl by nejvhodnější z hlediska ročně najetych kilometru, provozních nákladů a použiti auta 80% ve městě? A taky jestli jsou v Praze nějaké firmy, které provadí plnou diagnostiku BMW (přednákupní např.)? Děkuji