Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
jak se Vám pohybuje ručička teploty
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Takže se všem omlouvám za klamání, sypu si popel na hlavu, odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil
Včera jsem koupil novej termostat a vyměnil. Teplota leze navrch mnohem rychleji, plynule, při dlouhé jízdě z kopce a brždění motorem neklesá. Věe OK. Koupil jsem ho v MJauto za 350 od francouzké firmy Vernet. Origo tam byl BMW (výrobce Behr-Thomson). I když dle ETK by měl být na 92 stupňů, byl ten origo jen na 88. Ten co jsem koupil jsem vzal na 92. Aspoň to bude krapet víc topit 
Také mám ten samej ale 88°C v 318TDS je origo 88°C a šlape jak hodinky z mjauto za stejnou cenu jako tydsvatos píše:Takže se všem omlouvám za klamání, sypu si popel na hlavu, odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbilVčera jsem koupil novej termostat a vyměnil. Teplota leze navrch mnohem rychleji, plynule, při dlouhé jízdě z kopce a brždění motorem neklesá. Věe OK. Koupil jsem ho v MJauto za 350 od francouzké firmy Vernet. Origo tam byl BMW (výrobce Behr-Thomson). I když dle ETK by měl být na 92 stupňů, byl ten origo jen na 88. Ten co jsem koupil jsem vzal na 92. Aspoň to bude krapet víc topit
U M50 i M52 by měl být postup stejný, stačí sundat tuším jen 4 matky, sundat dekl termostatu, přehodit termostat (bacha ať ho nasadíte správně, podle toho, jak tam byl původní, jinak netěsní), vyměňte těsnění deklu (já ho vyráběl z těsnícího papíru, páč jsem si ho vůl nekoupil), trochu těsnícího tmelu pod a na těsnění a smotnovat. Pak důkladně odvzdušnit...po zahřátí raději znava a tradá...zvládne to i cvičená opice, já to měl tak za hoďku, ale z toho jsem půl hodiny vystřihoval těsnění...
no tak to zvladnu, ale pruser je ze o tesneni sem nic nevedel, objednal sem jen termostat!!! kua, kde sezenu to tesneni, je to nutne? stary tam zustat nemuze???JIP píše:U M50 i M52 by měl být postup stejný, stačí sundat tuším jen 4 matky, sundat dekl termostatu, přehodit termostat (bacha ať ho nasadíte správně, podle toho, jak tam byl původní, jinak netěsní), vyměňte těsnění deklu (já ho vyráběl z těsnícího papíru, páč jsem si ho vůl nekoupil), trochu těsnícího tmelu pod a na těsnění a smotnovat. Pak důkladně odvzdušnit...po zahřátí raději znava a tradá...zvládne to i cvičená opice, já to měl tak za hoďku, ale z toho jsem půl hodiny vystřihoval těsnění...![]()
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Pokud tam máš ještě origo termostat, tak to těsnění už bude hezky sežraný. Nejspíš se ti rozpadne. Tak si buďto objednej nový, nebo si to omaluj a vystřihni z těsnícího papíru.calif píše:no tak to zvladnu, ale pruser je ze o tesneni sem nic nevedel, objednal sem jen termostat!!! kua, kde sezenu to tesneni, je to nutne? stary tam zustat nemuze???JIP píše:U M50 i M52 by měl být postup stejný, stačí sundat tuším jen 4 matky, sundat dekl termostatu, přehodit termostat (bacha ať ho nasadíte správně, podle toho, jak tam byl původní, jinak netěsní), vyměňte těsnění deklu (já ho vyráběl z těsnícího papíru, páč jsem si ho vůl nekoupil), trochu těsnícího tmelu pod a na těsnění a smotnovat. Pak důkladně odvzdušnit...po zahřátí raději znava a tradá...zvládne to i cvičená opice, já to měl tak za hoďku, ale z toho jsem půl hodiny vystřihoval těsnění...![]()
U 2,8i jsou dvě těsnení-jeden o kroužek dodán spolu s termostatem(objednal sem ho u Auto Štangl-přišel ten samý jaký sem mněl origo-cena 322Kč po slevě)a pak jedno ovální těsnění které sem nechal původní.Ani sem ho nepodmazával nechal sem ho tak jak sem ho sundal.
Práce tak na 45 min,spotřeba klesla o cca 3 l.Ručička ted po 2 až 3 km se zvedne přesně doprostřed a tam už zůstane.
Práce tak na 45 min,spotřeba klesla o cca 3 l.Ručička ted po 2 až 3 km se zvedne přesně doprostřed a tam už zůstane.
ja jezdim v prumeru kolem deseti, okresky za 8,5 takze to neni tak hrozny, si neumim predstavit ze bych jezdil s tak rapidne nizzsi spotrebou, no uvidim.
co teda to ovalny tesneni? byva to hodne sezrany? kde ho koupim?? termostat sem objednal z MJauto.cz ale tam maji na prodej jen ten okrouzek
ted nevim jestli to mam rozebirat, abych to pak zavrel kdyz to bude sezrany, pro jistotu koupim asi ten tesnici papir no...
co teda to ovalny tesneni? byva to hodne sezrany? kde ho koupim?? termostat sem objednal z MJauto.cz ale tam maji na prodej jen ten okrouzek
Tak si připrav radši silikon,když vyndáš to oválny těsnění tak nejdřív vyčisti drážku v tom plast.krytu popřípadě ho jemně podmázni a pak to slož.Já tam mněl původní termostat a stačilo to těsnění nechat jak se přilepilo na hlavu a jenom vyčistit drážku a opatrně smontovat na sucho zpátky.Nikde nic neteče. Akorát sem napřed sundal visco spojku s vrtulí je na 32 klíč opačnej závit a pak tam máš dostatek místa.Nakonec sem nechal motor ohřát pak sem odvzdušnil chladič a dolil vodu po risku.
-
surfis
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem auto před 3/4 rokem kupoval, byl jsem dost zaskočen spotřebou, protože se pohybovala po třech nádržích skoro na 14L/100Km. Vyměnil jsem termostat a spotřeba klesla na 10L/100Km. Pořád se mi to zdálo moc. Jel jsem tedy do BMW na diagnostiku, kde mi řekli, že auto je absolutně v pořádku. Smířen s tím, že 316i bude jezdit za 10L jsem nebyl. Proto jsem koupil teplotní čidlo jen tak. Stálo necelé 400kč, tak proč to nezkusit. A hle spotřeba do Dětenic a zpět, kdy jsem celkově najel něco přes 600Km byla 7L/100Km. Čidlo mi měnil den před odjezdem (mimochodem bez toho, aby sundaval sání - je prostě šikovnej). Teď mám za sebou další nádrž s couráním po městě a zhruba 70% mimo město a spotřeba je na 8,5L. Nyní jsem konečně spokojený...ludek26 píše:Před výmněnou 11,2 l po výmněně 8,4.Taky sem tomu nevěřil ale jak byl pořád otevřenej tak ručička benzínu klesala před očima.
