Však mu taky už většina lidí sdělila, že je to blbost... čipovat 1.6 je o ničem a vyházet sedačky a dát karbonovou kapotu asi taky není správná cestapohy píše:no jo ale jak sis mohl všimnout tak tady autor tohodle tématu penězma moc nepřekypuje, psal že do toho nemůže moc vrazitMrScully píše:To je jasny. Ale ja uz jsem si bydleni zaridil, tak proc si neudelat radost trilitrem?surfis píše:PS: přednostní pro mě je bydlení, takže radši budu investovat do rozestavěného podkroví, než do bezvýznamného zvyšování výkonu. 100 koní na naše silnice bohatě stačí.Na eMko nemam, tak jsem vzal druhou nejsilnejsi motorizaci, kterou moje oblibena E46 nabizi.
Stejne jako 100 koni je dostacujici pro bezny provoz, tak je dostacujici i radio Sencor nebo 15" pneu. A stejne tim drive nebo pozdeji vsichni pohrdnou a udelaji upgrade. Takze asi takDokud ma clovek jine priority, tak je mu to jedno, ale kdyz ty prachy na to zbydou, tak si udela radost a pak uz by zpatky nemenil ani za nic
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Výkon 1.6 jde zvýšit??
- 
				MrScully
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 673
 - Registrován: stř 05.09.2007 00:00
 - Bydliště: Plzeň
 - Klubové ID: 1401
 
- 
				pohy
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 760
 - Registrován: úte 11.12.2007 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 1771
 - Kontaktovat uživatele:
 
to jo no, jen za tu carbonovou kapotu by vrazil půlku ceny toho auta pomaluMrScully píše:Však mu taky už většina lidí sdělila, že je to blbost... čipovat 1.6 je o ničem a vyházet sedačky a dát karbonovou kapotu asi taky není správná cestapohy píše:no jo ale jak sis mohl všimnout tak tady autor tohodle tématu penězma moc nepřekypuje, psal že do toho nemůže moc vrazitMrScully píše: To je jasny. Ale ja uz jsem si bydleni zaridil, tak proc si neudelat radost trilitrem?Na eMko nemam, tak jsem vzal druhou nejsilnejsi motorizaci, kterou moje oblibena E46 nabizi.
Stejne jako 100 koni je dostacujici pro bezny provoz, tak je dostacujici i radio Sencor nebo 15" pneu. A stejne tim drive nebo pozdeji vsichni pohrdnou a udelaji upgrade. Takze asi takDokud ma clovek jine priority, tak je mu to jedno, ale kdyz ty prachy na to zbydou, tak si udela radost a pak uz by zpatky nemenil ani za nic
- 
				surfis
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4554
 - Registrován: úte 24.07.2007 00:00
 - Bydliště: Budějcééé
 - Klubové ID: 1355
 - Kontaktovat uživatele:
 
Jistě, ale do kuchyně si taky nekoupím rádio za x desítek tisíc, to si koupím do obýváku. Tak na normal ježdění mi 1,6 stačí a na vyblbnutí bude jiné auto. Buď to bude E36 v cabriu, nebo mě dost láká Honda Intergra, ale to bude, pokud to dobře půjde až na příští léto...MrScully píše:Stejne jako 100 koni je dostacujici pro bezny provoz, tak je dostacujici i radio Sencor nebo 15" pneu.surfis píše:PS: přednostní pro mě je bydlení, takže radši budu investovat do rozestavěného podkroví, než do bezvýznamného zvyšování výkonu. 100 koní na naše silnice bohatě stačí.
- 
				surfis
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4554
 - Registrován: úte 24.07.2007 00:00
 - Bydliště: Budějcééé
 - Klubové ID: 1355
 - Kontaktovat uživatele:
 
My se nehádáme, ale každý máme jiný názor a pohled na věc.pohy píše:Kluci, se tu spíš hádáte než aby ste mu poradily, chudák z vás musí mít hlavu v pejru
Ale pokud chce někdo zvýšit výkon u 1,6i, tak jediný význam má výměna motoru za 1,8 a možná nějaký chip k tomu. Jestli si to bude dělat sám, tak to možná smysl má, ale od někoho to překopat, by se už nevyplatilo. S 1,6 nemá smysl nic dělat.
BUŤ SE S TÍM SMIŘ, NEBO POŘIĎ NĚCO SILNĚJŠÍHO.
- 
				Lukys318is
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 732
 - Registrován: čtv 14.06.2007 00:00
 - Bydliště: Praha 5
 - Klubové ID: 1314
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				dsvatos
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 3244
 - Registrován: stř 28.09.2005 00:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1531
 - Kontaktovat uživatele:
 
To pochybuju. Teďka čtu, že pohotovostní hmotnost šestiválové e30 320 je 1085 Kg. Moje čtyřválcový ISo e36 váží 1250Lukys318is píše:JO? ses si jistej? zajimavy je ze kamosova e30 316 sedan plastak je papirove tezssi nez moje e36 318is coupé... asi jen o 50kg ale je proste tezzsidsvatos píše:E30 316 možná ujede, E36 už ne. Je o dost těžší..
Měnit motor 1.6 za 1.8  je nesmysl, když motory jsou stejné
chip nemá význam, spíše jen upravit mapu a omezovač žádné koníky nepřidá.
Čili jedině úprava motoru, vačka,hlava, písty atd. atd. svody sportovní výfuk,komplet odlehčit, převodovku a vše optimalizovat na sebe na max. výkon. potom uděláš z 316i auto co pojede, ale za tolik peněz že se z toho poděláš a je to holý nesmysl, buď auto si nech jak je a nebo prodej a kup 6tivál a bude to lepší než překopávat 316i
			
			
									
						
										
						chip nemá význam, spíše jen upravit mapu a omezovač žádné koníky nepřidá.
Čili jedině úprava motoru, vačka,hlava, písty atd. atd. svody sportovní výfuk,komplet odlehčit, převodovku a vše optimalizovat na sebe na max. výkon. potom uděláš z 316i auto co pojede, ale za tolik peněz že se z toho poděláš a je to holý nesmysl, buď auto si nech jak je a nebo prodej a kup 6tivál a bude to lepší než překopávat 316i
- 
				surfis
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4554
 - Registrován: úte 24.07.2007 00:00
 - Bydliště: Budějcééé
 - Klubové ID: 1355
 - Kontaktovat uživatele:
 
Slid píše:Měnit motor 1.6 za 1.8 je nesmysl, když motory jsou stejné
chip nemá význam, spíše jen upravit mapu a omezovač žádné koníky nepřidá.
Čili jedině úprava motoru, vačka,hlava, písty atd. atd. svody sportovní výfuk,komplet odlehčit, převodovku a vše optimalizovat na sebe na max. výkon. potom uděláš z 316i auto co pojede, ale za tolik peněz že se z toho poděláš a je to holý nesmysl, buď auto si nech jak je a nebo prodej a kup 6tivál a bude to lepší než překopávat 316i
Máš nějaký problém, že se pořád do mě navážíš nebo máš nějaké připomínky, naposled folie atd. protože už mě vážně vytáčíš.surfis píše:Slid píše:Měnit motor 1.6 za 1.8 je nesmysl, když motory jsou stejné
chip nemá význam, spíše jen upravit mapu a omezovač žádné koníky nepřidá.
Čili jedině úprava motoru, vačka,hlava, písty atd. atd. svody sportovní výfuk,komplet odlehčit, převodovku a vše optimalizovat na sebe na max. výkon. potom uděláš z 316i auto co pojede, ale za tolik peněz že se z toho poděláš a je to holý nesmysl, buď auto si nech jak je a nebo prodej a kup 6tivál a bude to lepší než překopávat 316i
- 
				surfis
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4554
 - Registrován: úte 24.07.2007 00:00
 - Bydliště: Budějcééé
 - Klubové ID: 1355
 - Kontaktovat uživatele:
 
Slid píše:Máš nějaký problém, že se pořád do mě navážíš nebo máš nějaké připomínky, naposled folie atd. protože už mě vážně vytáčíš.surfis píše:Slid píše:Měnit motor 1.6 za 1.8 je nesmysl, když motory jsou stejné
chip nemá význam, spíše jen upravit mapu a omezovač žádné koníky nepřidá.
Čili jedině úprava motoru, vačka,hlava, písty atd. atd. svody sportovní výfuk,komplet odlehčit, převodovku a vše optimalizovat na sebe na max. výkon. potom uděláš z 316i auto co pojede, ale za tolik peněz že se z toho poděláš a je to holý nesmysl, buď auto si nech jak je a nebo prodej a kup 6tivál a bude to lepší než překopávat 316i
Je vidět, že nepřemejšlíš, nad tím, co píšeš.
Pokud chce něco vylepšit a nechce do toho moc vrážet, tak motor M43 1,8 koupí na vrakárně za max 5K a chip cca to samé. Když se podíváš, že chip vydoluje z 1,8 10 koní, tak mi vychází nárůst výkonu oproti 1,6 rovných 24 a 35nm! Pokud do toho nebudu počítat práci, tak to vyjde na 10K (práce bude stejně + - 3K). Kolik by asi stála úprava motoru 1,6 aby si zvednul 25 koní?
Tohle je nejlepší řešení, jak zvýšit výkon za optimální cenu.
ach josurfis píše:Slid píše:Máš nějaký problém, že se pořád do mě navážíš nebo máš nějaké připomínky, naposled folie atd. protože už mě vážně vytáčíš.surfis píše:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je vidět, že nepřemejšlíš, nad tím, co píšeš.
Pokud chce něco vylepšit a nechce do toho moc vrážet, tak motor M43 1,8 koupí na vrakárně za max 5K a chip cca to samé. Když se podíváš, že chip vydoluje z 1,8 10 koní, tak mi vychází nárůst výkonu oproti 1,6 rovných 24 a 35nm! Pokud do toho nebudu počítat práci, tak to vyjde na 10K (práce bude stejně + - 3K). Kolik by asi stála úprava motoru 1,6 aby si zvednul 25 koní?
Tohle je nejlepší řešení, jak zvýšit výkon za optimální cenu.
Už vidím jak sežne 318i M43 za 5tis komplet s pc a svazkem a ještě v perfektním stavu
A o chipu a 10hp? je vidět že si nikdy nejel v benzinu bez turba po chipu, protože chipovat benzin bez turba je nesmysl, to nepoznáš, chip se dává až po úpravě motoru kde se optimalizuje mapa na upravený motor.
Kdyby měl diesla.......
Čili těch tvejch 10tis jsou vyhozený peníze oknem.Prostě upravovat 316i je totální nesmysl.
A teda pokud by opravdu chtěl dávat jinej 4valcový motor tak rozhodně z 318IS aby těch 140hp v základu mělo, ale to je komplet pc, svazek, motor komplet svody laděný a výfuk co má ISO origo, plus ještě zadní náprava s kotouči a ne bubny, hlavní brzdovej válec jine ABS atd atd. Čili nej varianta než montovat motory a vymejšlet nesmysly je prodat auto a koupit aspoň 320i a bude to nejlevnejší a nejlepší varianta.
			
			
									
						
										
						- 
				surfis
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4554
 - Registrován: úte 24.07.2007 00:00
 - Bydliště: Budějcééé
 - Klubové ID: 1355
 - Kontaktovat uživatele:
 
Zase nevíš, o čem píšeš. Na co k motoru jednotku, na co kabelový svazek. Úplně stačí holej motor. Vždyť je úplně stejnej...Slid píše:ach josurfis píše:Slid píše: Máš nějaký problém, že se pořád do mě navážíš nebo máš nějaké připomínky, naposled folie atd. protože už mě vážně vytáčíš.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je vidět, že nepřemejšlíš, nad tím, co píšeš.
Pokud chce něco vylepšit a nechce do toho moc vrážet, tak motor M43 1,8 koupí na vrakárně za max 5K a chip cca to samé. Když se podíváš, že chip vydoluje z 1,8 10 koní, tak mi vychází nárůst výkonu oproti 1,6 rovných 24 a 35nm! Pokud do toho nebudu počítat práci, tak to vyjde na 10K (práce bude stejně + - 3K). Kolik by asi stála úprava motoru 1,6 aby si zvednul 25 koní?
Tohle je nejlepší řešení, jak zvýšit výkon za optimální cenu.![]()
Už vidím jak sežne 318i M43 za 5tis komplet s pc a svazkem a ještě v perfektním stavu
A o chipu a 10hp? je vidět že si nikdy nejel v benzinu bez turba po chipu, protože chipovat benzin bez turba je nesmysl, to nepoznáš, chip se dává až po úpravě motoru kde se optimalizuje mapa na upravený motor.
Kdyby měl diesla.......
Čili těch tvejch 10tis jsou vyhozený peníze oknem.Prostě upravovat 316i je totální nesmysl.
Už jen pro tu prdel, mám chuť si nechat změřit výkon na brzdě (mám to zadarmo) a pak to nechat chipnout a znovu změřit. Ale pro mě jsou to vyhozený peníze za chip.
Já končím.... nemá to cenu. Prostě si nejlepší, všechno víš, všechno znáš, všude si byl a všechno si viděl.
Já nevím o čem píšusurfis píše:Zase nevíš, o čem píšeš. Na co k motoru jednotku, na co kabelový svazek. Úplně stačí holej motor. Vždyť je úplně stejnej...Slid píše:ach josurfis píše:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je vidět, že nepřemejšlíš, nad tím, co píšeš.
Pokud chce něco vylepšit a nechce do toho moc vrážet, tak motor M43 1,8 koupí na vrakárně za max 5K a chip cca to samé. Když se podíváš, že chip vydoluje z 1,8 10 koní, tak mi vychází nárůst výkonu oproti 1,6 rovných 24 a 35nm! Pokud do toho nebudu počítat práci, tak to vyjde na 10K (práce bude stejně + - 3K). Kolik by asi stála úprava motoru 1,6 aby si zvednul 25 koní?
Tohle je nejlepší řešení, jak zvýšit výkon za optimální cenu.![]()
Už vidím jak sežne 318i M43 za 5tis komplet s pc a svazkem a ještě v perfektním stavu
A o chipu a 10hp? je vidět že si nikdy nejel v benzinu bez turba po chipu, protože chipovat benzin bez turba je nesmysl, to nepoznáš, chip se dává až po úpravě motoru kde se optimalizuje mapa na upravený motor.
Kdyby měl diesla.......
Čili těch tvejch 10tis jsou vyhozený peníze oknem.Prostě upravovat 316i je totální nesmysl.
Už jen pro tu prdel, mám chuť si nechat změřit výkon na brzdě (mám to zadarmo) a pak to nechat chipnout a znovu změřit. Ale pro mě jsou to vyhozený peníze za chip.
Já končím.... nemá to cenu. Prostě si nejlepší, všechno víš, všechno znáš, všude si byl a všechno si viděl.
