Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Samosvorny diferencial
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 455
- Registrován: úte 11.05.2004 00:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Me by zajimalo co to ma jako bejt. Chapu tamta 6ka je bez svoru, ta petka s 25% svorem a ta posledni sestka ma jako co za specialitu??? Dyt origo bmw vzdy dava bud bez svoru nebo s 25% svorem, tamto je obyc zapnutej protiprokluz a proste si ten comp pribrzdil to kolo co prokluzovalo .........
Ptal sem se mechose co nam servisoval eMko v autecu a ani ta nase nova M3 nema nejakej zvlatsni difer, normalni 25%svor
Ptal sem se mechose co nam servisoval eMko v autecu a ani ta nase nova M3 nema nejakej zvlatsni difer, normalni 25%svor

Mechosi vedej prdBohhy píše:Me by zajimalo co to ma jako bejt. Chapu tamta 6ka je bez svoru, ta petka s 25% svorem a ta posledni sestka ma jako co za specialitu??? Dyt origo bmw vzdy dava bud bez svoru nebo s 25% svorem, tamto je obyc zapnutej protiprokluz a proste si ten comp pribrzdil to kolo co prokluzovalo .........
Ptal sem se mechose co nam servisoval eMko v autecu a ani ta nase nova M3 nema nejakej zvlatsni difer, normalni 25%svor

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
elektronicky řízenej difer, myslím že to maj auta s DCT převodovkou, ale jistej si nejsem, každopadně to dělat budouBohhy píše:Me by zajimalo co to ma jako bejt. Chapu tamta 6ka je bez svoru, ta petka s 25% svorem a ta posledni sestka ma jako co za specialitu??? Dyt origo bmw vzdy dava bud bez svoru nebo s 25% svorem, tamto je obyc zapnutej protiprokluz a proste si ten comp pribrzdil to kolo co prokluzovalo .........
Ptal sem se mechose co nam servisoval eMko v autecu a ani ta nase nova M3 nema nejakej zvlatsni difer, normalni 25%svor

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 455
- Registrován: úte 11.05.2004 00:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Nene moc dobre sem si ji prohlizel zespoda a nic elektronickyho tam neni, prave to nam rikal ten typek, ze prej nikdy zadnej elektronickej diff bmw nedelalo, vsechno sou to klasicky svory.JaraX píše:elektronicky řízenej difer, myslím že to maj auta s DCT převodovkou, ale jistej si nejsem, každopadně to dělat budouBohhy píše:Me by zajimalo co to ma jako bejt. Chapu tamta 6ka je bez svoru, ta petka s 25% svorem a ta posledni sestka ma jako co za specialitu??? Dyt origo bmw vzdy dava bud bez svoru nebo s 25% svorem, tamto je obyc zapnutej protiprokluz a proste si ten comp pribrzdil to kolo co prokluzovalo .........
Ptal sem se mechose co nam servisoval eMko v autecu a ani ta nase nova M3 nema nejakej zvlatsni difer, normalni 25%svora nemate to nahodou už u vás v Mku? nějakej elektronicky řizenej dif?
A me osobne to taky nejde nejak do hlavy, co by ste chteli v difu udelat elektronickyho? Na vsechno v nem pusobi silenej kroutak. Ja proste nevim, az mi nekdo ukaze diff do kteryho vedou dratky, tak uverim.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: pát 02.03.2007 01:00
- Bydliště: Bzenec/Vizovice
- Klubové ID: 1422
- Kontaktovat uživatele:
Variable M Differenzialsperre.
Die Variable M Differenzialsperre verbessert das Anfahren auf rutschigem Untergrund erheblich und ermöglicht ein besonders sportliches Kurvenfahren, indem sie bei einer schnell durchfahrenen Kehre die Gefahr eines einseitigen Durchdrehens der Antriebsräder minimiert. Das System nutzt die unterschiedlichen Drehzahlen der Räder, um damit eine Axialkolbenpumpe anzutreiben. Diese Pumpe schließt dann variabel und feinfühlig eine Lamellenkupplung, die beide Halbachsen verbindet. Damit ist die Variable M Differenzialsperre nicht mehr abhängig von der Übertragungskraft des Antriebsrades mit der geringeren Haftung. Die Folge ist ein wesentlich höheres Traktionsvermögen als bei konventionellen Differenzialsperren.
volně přeloženo:
variabilni M spera vyrazne zlepsuje rozjezd na klouzavem povrchu a umoznuje skutecne sportovni projizdeni zatacek, tim ze pri rychlem prujezdu zatacky snizuje nebezpeci jednostranne protaceni pohaneneho kola. System vyuziva rozdilne otacky kol, aby pohanel axialni cerpadlo. Tato pumpa potom variabilne a citlive pripojuje lamelovou spojku, ktera spojuje obe poloosy. Proto uz neni variabilni m spera zavislana prenosu sily pohaneneho kola s minimalni prilnavosti. Vysledkem toho je vyrazne vyssi trakcni schopnost nez u konvencni spery.
Die Variable M Differenzialsperre verbessert das Anfahren auf rutschigem Untergrund erheblich und ermöglicht ein besonders sportliches Kurvenfahren, indem sie bei einer schnell durchfahrenen Kehre die Gefahr eines einseitigen Durchdrehens der Antriebsräder minimiert. Das System nutzt die unterschiedlichen Drehzahlen der Räder, um damit eine Axialkolbenpumpe anzutreiben. Diese Pumpe schließt dann variabel und feinfühlig eine Lamellenkupplung, die beide Halbachsen verbindet. Damit ist die Variable M Differenzialsperre nicht mehr abhängig von der Übertragungskraft des Antriebsrades mit der geringeren Haftung. Die Folge ist ein wesentlich höheres Traktionsvermögen als bei konventionellen Differenzialsperren.
volně přeloženo:
variabilni M spera vyrazne zlepsuje rozjezd na klouzavem povrchu a umoznuje skutecne sportovni projizdeni zatacek, tim ze pri rychlem prujezdu zatacky snizuje nebezpeci jednostranne protaceni pohaneneho kola. System vyuziva rozdilne otacky kol, aby pohanel axialni cerpadlo. Tato pumpa potom variabilne a citlive pripojuje lamelovou spojku, ktera spojuje obe poloosy. Proto uz neni variabilni m spera zavislana prenosu sily pohaneneho kola s minimalni prilnavosti. Vysledkem toho je vyrazne vyssi trakcni schopnost nez u konvencni spery.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 508
- Registrován: pát 06.04.2007 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 1167
Jak z nuly? ten motor ma pres 100 Nm už pri volnobehu přeciLOPOLO píše:Rekl bych, ze to neni o otackach ale o Newtnech, a 25% z temer nuly je jeste bliz nule a tak se to nerozjede.Pete píše:Kdyby te stare 5 taky nalozil tak by jiste vyjela![]()
Ten samosvor ma 25% z otaček, tudíš víc otáček víc síly k překonání kopce

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
asi sem debil, ale podle mě kdyby te M5 dal kotel tak vyjede.Pete píše:Jak z nuly? ten motor ma pres 100 Nm už pri volnobehu přeciLOPOLO píše:Rekl bych, ze to neni o otackach ale o Newtnech, a 25% z temer nuly je jeste bliz nule a tak se to nerozjede.Pete píše:Kdyby te stare 5 taky nalozil tak by jiste vyjela![]()
Ten samosvor ma 25% z otaček, tudíš víc otáček víc síly k překonání kopce
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 508
- Registrován: pát 06.04.2007 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 1167
To JaraX, ja si to taky myslím a stojim si za tím 
Tech 25% točieveho momentu je při nejakem rozdílu otáček poloos a ta hodnota svornosti neni ani nahodou konstantní, ale nejakým zpusobem závislá práve na rozdílu otáček.Troufnu si napsat, že za určitých podmínek ma zdravej diferak z Mka mnohem vetsi svornost než 25% a stejně tak i třeba velmi malou, viz video(prostě to málo roštoval
.

Tech 25% točieveho momentu je při nejakem rozdílu otáček poloos a ta hodnota svornosti neni ani nahodou konstantní, ale nejakým zpusobem závislá práve na rozdílu otáček.Troufnu si napsat, že za určitých podmínek ma zdravej diferak z Mka mnohem vetsi svornost než 25% a stejně tak i třeba velmi malou, viz video(prostě to málo roštoval
