Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

KOLIK KM NAJEDETE NA PLNOU S 325I E36??

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov

#21 Příspěvek od calif »

DAVe píše:diram se snazim vyhybat, benzin beru na OMW a rano nikam nespecham a celkove se o auto staram to je takovej zaklad pro to aby ti vydrzelo opravdu dlouho a muzes s nim delat i paradu :wink:
ale to uz je OT.
:wink: souhlas,az na ten benzin, tady je nejblizsi omw nebo shel temer 40km :(
chitos
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Vsetín
Klubové ID: 1140

#22 Příspěvek od chitos »

Jestli si dlouho neměnil ty svíčky a filtr tak to udělej uvidíš ten rozdíl.Jinak brácha má 1,6 peugeota 306 a jezdí stím cca 4km do práce a průměr má cca 10/100 to je taky mazec :lol:
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#23 Příspěvek od DAVe_1 »

chitos píše:Jestli si dlouho neměnil ty svíčky a filtr tak to udělej uvidíš ten rozdíl.Jinak brácha má 1,6 peugeota 306 a jezdí stím cca 4km do práce a průměr má cca 10/100 to je taky mazec :lol:
tak tohle urcite doporucuju....vymenil sem svicky,vzduchac a popraskany gumovy koleno sani a kara omladla o 10 let :D na fakt to krasne reaguje na plyn a celkove takovej kultivovanej chod, poznal sem to znatelne :wink:
Pete
Registrovaný
Příspěvky: 508
Registrován: pát 06.04.2007 00:00
Bydliště: Karlovarsko
Klubové ID: 1167

#24 Příspěvek od Pete »

JIP píše:
calif píše:....je to proste auto, nedelaj se auta urceny na cesty od 0 do 10km, auta od 10km do 100km.............atd
Nojo, ale pravda je, že 6-ti vál je pro krátké trasy opravdu nevhodný...už proto,že se ani nestihne prohřát a jezdí prakticky furt studený(vyšší spotřeba s tím úzce souvisí)...to už by méně trpěl 4 válec.
Já jezdím do práce 15km a to se mi ani pořádně nezahřeje interiér, protože na 80C mi to vyleze nejdřív po 10km...
Mam to do prace 6,5 km a musi byt hodne pod nulou aby mi to nevylezlo na 80, a topit to zacne tak do tří minut, cesta trvá dvanáct.
Jo a mam 2,8. Jen ta spotreba pres 12, kdyz jezdim jen do prace a zadnou delsi trasu.Mam klimatronic nastavenej na AUTO na 18ti stupních.
Mozna už ti nepracuje termostat jak by mel.
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov

#25 Příspěvek od calif »

Pete píše:
JIP píše:
calif píše:....je to proste auto, nedelaj se auta urceny na cesty od 0 do 10km, auta od 10km do 100km.............atd
Nojo, ale pravda je, že 6-ti vál je pro krátké trasy opravdu nevhodný...už proto,že se ani nestihne prohřát a jezdí prakticky furt studený(vyšší spotřeba s tím úzce souvisí)...to už by méně trpěl 4 válec.
Já jezdím do práce 15km a to se mi ani pořádně nezahřeje interiér, protože na 80C mi to vyleze nejdřív po 10km...
Mam to do prace 6,5 km a musi byt hodne pod nulou aby mi to nevylezlo na 80, a topit to zacne tak do tří minut, cesta trvá dvanáct.
Jo a mam 2,8. Jen ta spotreba pres 12, kdyz jezdim jen do prace a zadnou delsi trasu.Mam klimatronic nastavenej na AUTO na 18ti stupních.
Mozna už ti nepracuje termostat jak by mel.
no tak ja nevim kolik je na teplomeru 80 stupnu, ale vim ze auto normal topi za chvilku,pricemz pri tehle teplotach sem rad ze se i pri delsi jizde dostanu z modreho pole, na pulku jen razantni jizdou a to mi po chvili zklidneji jizdy opet spadne nekde na ctvrtinu, v lete se drzi na pulce i v nejvetsich vederech se zaplou klimou....tak nevim jestli je to spatne...tatova laguna se chova stejne.....ikdyz taky nejni nejnovejsi :)))
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#26 Příspěvek od JIP »

Pete píše: Mam to do prace 6,5 km a musi byt hodne pod nulou aby mi to nevylezlo na 80, a topit to zacne tak do tří minut, cesta trvá dvanáct.
Jo a mam 2,8. Jen ta spotreba pres 12, kdyz jezdim jen do prace a zadnou delsi trasu.Mam klimatronic nastavenej na AUTO na 18ti stupních.
Mozna už ti nepracuje termostat jak by mel.
Hm, jenže ty máš 328i, to je M52 motor s hliníkovým blokem, ten se zahřívá dřív a klimatronik tomu taky asi pomůže.
U M50 motorů s litinovým blokem trvá zahřívání déle...80C je přesně polovina ukazatele.
Termostat je 100% funkční, brácha má M50 320i s novým termostatem a funguje nám to +- stejně...
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#27 Příspěvek od JIP »

calif píše: no tak ja nevim kolik je na teplomeru 80 stupnu, ale vim ze auto normal topi za chvilku,pricemz pri tehle teplotach sem rad ze se i pri delsi jizde dostanu z modreho pole, na pulku jen razantni jizdou a to mi po chvili zklidneji jizdy opet spadne nekde na ctvrtinu, v lete se drzi na pulce i v nejvetsich vederech se zaplou klimou....tak nevim jestli je to spatne...tatova laguna se chova stejne.....ikdyz taky nejni nejnovejsi :)))
Podle toho co píšeš máš 100% špatný termostat...teplota musí lézt nahoru bez poklesu. Pokud ti při jízdě bez většího zatížení klesá, znamená to, že termostat stále mírně propouští a za jízdy ti to proudící vzduch chladičem chladí. Na volnoběh by se to teoreticky mělo zahřát normálně do půlky (t.j.80C). Pokud jezdíš s ukazatelem v modrém poli a jen při větším zatížení ti to vyleze výše, je to termostatem...stojí kolem 500,- v náhradě. Když jej vyměníš, klesne ti mírně i spotřeba... :idea:
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov

#28 Příspěvek od calif »

JIP píše:
calif píše: no tak ja nevim kolik je na teplomeru 80 stupnu, ale vim ze auto normal topi za chvilku,pricemz pri tehle teplotach sem rad ze se i pri delsi jizde dostanu z modreho pole, na pulku jen razantni jizdou a to mi po chvili zklidneji jizdy opet spadne nekde na ctvrtinu, v lete se drzi na pulce i v nejvetsich vederech se zaplou klimou....tak nevim jestli je to spatne...tatova laguna se chova stejne.....ikdyz taky nejni nejnovejsi :)))
Podle toho co píšeš máš 100% špatný termostat...teplota musí lézt nahoru bez poklesu. Pokud ti při jízdě bez většího zatížení klesá, znamená to, že termostat stále mírně propouští a za jízdy ti to proudící vzduch chladičem chladí. Na volnoběh by se to teoreticky mělo zahřát normálně do půlky (t.j.80C). Pokud jezdíš s ukazatelem v modrém poli a jen při větším zatížení ti to vyleze výše, je to termostatem...stojí kolem 500,- v náhradě. Když jej vyměníš, klesne ti mírně i spotřeba... :idea:
áha :) na na volnobeh se to na pulku zahreje, kdyz vyjedu tak to zacne padat, jeduli normalne do trech a pul tisice tak se dostanu nekam na ctvrtku, prislo mi to nenormalni, ale v lete pres pulku nejdu, tak sem myslel ze kdyby byl sptanej tak pujdu pres provozni hodnotu, ale pres pulku to nepusti ani kdyz je 30 nad nulou......no asi koupim novej teda, kdyz to neni tak drahy :) nejsem moc zrucny, jak slozita je jeho vymena a kde ho vlastne najdu?? :oops:
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Klubové ID: 1381
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od HanzE3 »

jak to děláte ??? :roll: Jezdim na 90% jenom Prahu a jestli to honim nebo jedu klobouka, furt jsem mezi 13 - 15. Jak vyjedu za Prahu tak se mi povedlo i 8 ltr/100Km.
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov

#30 Příspěvek od calif »

HanzE3 píše:jak to děláte ??? :roll: Jezdim na 90% jenom Prahu a jestli to honim nebo jedu klobouka, furt jsem mezi 13 - 15. Jak vyjedu za Prahu tak se mi povedlo i 8 ltr/100Km.
debat o spotrebe uz tu bylo hafo :) okresky jezdim za 8,5,dalnice i 7 kdyz chci....
Odpovědět