DAVe píše:diram se snazim vyhybat, benzin beru na OMW a rano nikam nespecham a celkove se o auto staram to je takovej zaklad pro to aby ti vydrzelo opravdu dlouho a muzes s nim delat i paradu![]()
ale to uz je OT.
KOLIK KM NAJEDETE NA PLNOU S 325I E36??
-
calif
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 09.03.2007 01:00
- Bydliště: Pelhrimov
-
chitos
- Registrovaný
- Příspěvky: 1199
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Vsetín
- Klubové ID: 1140
-
DAVe_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1797
- Registrován: úte 27.12.2005 01:00
- Bydliště: Brno
tak tohle urcite doporucuju....vymenil sem svicky,vzduchac a popraskany gumovy koleno sani a kara omladla o 10 letchitos píše:Jestli si dlouho neměnil ty svíčky a filtr tak to udělej uvidíš ten rozdíl.Jinak brácha má 1,6 peugeota 306 a jezdí stím cca 4km do práce a průměr má cca 10/100 to je taky mazec
-
Pete
- Registrovaný
- Příspěvky: 508
- Registrován: pát 06.04.2007 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 1167
Mam to do prace 6,5 km a musi byt hodne pod nulou aby mi to nevylezlo na 80, a topit to zacne tak do tří minut, cesta trvá dvanáct.JIP píše:Nojo, ale pravda je, že 6-ti vál je pro krátké trasy opravdu nevhodný...už proto,že se ani nestihne prohřát a jezdí prakticky furt studený(vyšší spotřeba s tím úzce souvisí)...to už by méně trpěl 4 válec.calif píše:....je to proste auto, nedelaj se auta urceny na cesty od 0 do 10km, auta od 10km do 100km.............atd
Já jezdím do práce 15km a to se mi ani pořádně nezahřeje interiér, protože na 80C mi to vyleze nejdřív po 10km...
Jo a mam 2,8. Jen ta spotreba pres 12, kdyz jezdim jen do prace a zadnou delsi trasu.Mam klimatronic nastavenej na AUTO na 18ti stupních.
Mozna už ti nepracuje termostat jak by mel.
-
calif
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 09.03.2007 01:00
- Bydliště: Pelhrimov
no tak ja nevim kolik je na teplomeru 80 stupnu, ale vim ze auto normal topi za chvilku,pricemz pri tehle teplotach sem rad ze se i pri delsi jizde dostanu z modreho pole, na pulku jen razantni jizdou a to mi po chvili zklidneji jizdy opet spadne nekde na ctvrtinu, v lete se drzi na pulce i v nejvetsich vederech se zaplou klimou....tak nevim jestli je to spatne...tatova laguna se chova stejne.....ikdyz taky nejni nejnovejsiPete píše:Mam to do prace 6,5 km a musi byt hodne pod nulou aby mi to nevylezlo na 80, a topit to zacne tak do tří minut, cesta trvá dvanáct.JIP píše:Nojo, ale pravda je, že 6-ti vál je pro krátké trasy opravdu nevhodný...už proto,že se ani nestihne prohřát a jezdí prakticky furt studený(vyšší spotřeba s tím úzce souvisí)...to už by méně trpěl 4 válec.calif píše:....je to proste auto, nedelaj se auta urceny na cesty od 0 do 10km, auta od 10km do 100km.............atd
Já jezdím do práce 15km a to se mi ani pořádně nezahřeje interiér, protože na 80C mi to vyleze nejdřív po 10km...
Jo a mam 2,8. Jen ta spotreba pres 12, kdyz jezdim jen do prace a zadnou delsi trasu.Mam klimatronic nastavenej na AUTO na 18ti stupních.
Mozna už ti nepracuje termostat jak by mel.
-
JIP
- Registrovaný
- Příspěvky: 902
- Registrován: pát 27.07.2007 00:00
- Bydliště: Vratimov DC
Hm, jenže ty máš 328i, to je M52 motor s hliníkovým blokem, ten se zahřívá dřív a klimatronik tomu taky asi pomůže.Pete píše: Mam to do prace 6,5 km a musi byt hodne pod nulou aby mi to nevylezlo na 80, a topit to zacne tak do tří minut, cesta trvá dvanáct.
Jo a mam 2,8. Jen ta spotreba pres 12, kdyz jezdim jen do prace a zadnou delsi trasu.Mam klimatronic nastavenej na AUTO na 18ti stupních.
Mozna už ti nepracuje termostat jak by mel.
U M50 motorů s litinovým blokem trvá zahřívání déle...80C je přesně polovina ukazatele.
Termostat je 100% funkční, brácha má M50 320i s novým termostatem a funguje nám to +- stejně...
-
JIP
- Registrovaný
- Příspěvky: 902
- Registrován: pát 27.07.2007 00:00
- Bydliště: Vratimov DC
Podle toho co píšeš máš 100% špatný termostat...teplota musí lézt nahoru bez poklesu. Pokud ti při jízdě bez většího zatížení klesá, znamená to, že termostat stále mírně propouští a za jízdy ti to proudící vzduch chladičem chladí. Na volnoběh by se to teoreticky mělo zahřát normálně do půlky (t.j.80C). Pokud jezdíš s ukazatelem v modrém poli a jen při větším zatížení ti to vyleze výše, je to termostatem...stojí kolem 500,- v náhradě. Když jej vyměníš, klesne ti mírně i spotřeba...calif píše: no tak ja nevim kolik je na teplomeru 80 stupnu, ale vim ze auto normal topi za chvilku,pricemz pri tehle teplotach sem rad ze se i pri delsi jizde dostanu z modreho pole, na pulku jen razantni jizdou a to mi po chvili zklidneji jizdy opet spadne nekde na ctvrtinu, v lete se drzi na pulce i v nejvetsich vederech se zaplou klimou....tak nevim jestli je to spatne...tatova laguna se chova stejne.....ikdyz taky nejni nejnovejsi))
-
calif
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 09.03.2007 01:00
- Bydliště: Pelhrimov
áhaJIP píše:Podle toho co píšeš máš 100% špatný termostat...teplota musí lézt nahoru bez poklesu. Pokud ti při jízdě bez většího zatížení klesá, znamená to, že termostat stále mírně propouští a za jízdy ti to proudící vzduch chladičem chladí. Na volnoběh by se to teoreticky mělo zahřát normálně do půlky (t.j.80C). Pokud jezdíš s ukazatelem v modrém poli a jen při větším zatížení ti to vyleze výše, je to termostatem...stojí kolem 500,- v náhradě. Když jej vyměníš, klesne ti mírně i spotřeba...calif píše: no tak ja nevim kolik je na teplomeru 80 stupnu, ale vim ze auto normal topi za chvilku,pricemz pri tehle teplotach sem rad ze se i pri delsi jizde dostanu z modreho pole, na pulku jen razantni jizdou a to mi po chvili zklidneji jizdy opet spadne nekde na ctvrtinu, v lete se drzi na pulce i v nejvetsich vederech se zaplou klimou....tak nevim jestli je to spatne...tatova laguna se chova stejne.....ikdyz taky nejni nejnovejsi))
![]()
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
-
calif
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 09.03.2007 01:00
- Bydliště: Pelhrimov
