Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 samosvor

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1386
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od atimen »

cau mám takovej možná stupidní dotaz. Menil sem v servisu olej v difecu (castrol SAF-XJ 75W-140 GL5) měnil jsem i těsnění těch šroubu a tedka cca po 10000km se me zdá že difec je docela dost od oleje a příjdeme jak kdyby přestal "samosvorovat" je to možný ? :oops: popr jak zjistim jestly je v difecu dost oleje ? zneklidnilo me to ze difec je od oleje ...pokud to teda není normální ....
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

to že máš poteklý olejem znamená špatný simering (jsou tam 3) ... dostatek oleje poznáš když odšroubuješ měrný šroub ...mělo by být vodorovně nemo nepatrne vytékat... že přestal svorovat bude sjetými lamelami.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1386
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od atimen »

a priblizna cena vyreseni jednotlivych zavad ? kde si sem cetl ze repas difecu stoji kolem 6000 ....ale nevim jestly je to muj pripad ...ale je mozny ze se me to jenom vsechno zda...... byl sem jednou stranou auta na hline a druhou na asfaltu a trochu rychlejs sem se rozjel a na hline to proklouzlo a na asfaltu nikoliv...... (i kdyz to na te hline proklouzlo auto se rozjizdelo rychlosti sneka nez sem byl vsema kolama na asfaltu ) takze si myslim ze se samosvorem kterej funguje by to melo byt jinak ne ?
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království
Klubové ID: 1181

#4 Příspěvek od papyk »

To oroštuj na asfaltu a uvidíš jestli jsou za tebou 2čáry :wink:
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od dsvatos »

Na asfaltu můžou bejt dvě čáry i s obyč difem. (pokud pojede rovně)
Pete
Registrovaný
Příspěvky: 508
Registrován: pát 06.04.2007 00:00
Bydliště: Karlovarsko
Klubové ID: 1167

#6 Příspěvek od Pete »

dsvatos píše:Na asfaltu můžou bejt dvě čáry i s obyč difem. (pokud pojede rovně)
Tak tak, mam obyc a neni problem udelat dve cary :wink: (rovne volant a soumernej povrch rekl bych)
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Klubové ID: 1432
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od pazda »

Atimen: bavoracky samosvory maj svornost kolem 25% tzn. 25% / 2 = 12,5% tocivyho momentu je privadeno z prokluzujiciho kola na neprokluzujici tzn. 50% + 12,5% = 62,5% toc. momentu je na prokluzujicim kole a 37,5% toc. momentu na prokluzujicim kole. pokud mas v riti lamely tak muze byt svorny ucinek daleko mensi a naraz mas na neprokluzujicim kole daleko mensi toc. moment coz zpusobi ze se rozjidis jak snek, nicmene tohle poznas spis na lede nez na hline.
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1386
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od atimen »

pazda píše:Atimen: bavoracky samosvory maj svornost kolem 25% tzn. 25% / 2 = 12,5% tocivyho momentu je privadeno z prokluzujiciho kola na neprokluzujici tzn. 50% + 12,5% = 62,5% toc. momentu je na prokluzujicim kole a 37,5% toc. momentu na prokluzujicim kole. pokud mas v riti lamely tak muze byt svorny ucinek daleko mensi a naraz mas na neprokluzujicim kole daleko mensi toc. moment coz zpusobi ze se rozjidis jak snek, nicmene tohle poznas spis na lede nez na hline.
no konecne konstruktivni odpoved :-) ja jak budou penize tak ten difec necham zkontrolovat jak na tom stavove je ... nicise neak ten diferak kdyz ma eventuelne sjety lameli ? nebo to proste jenom nesamosvoruje a dal to funguje jako normal diferak?
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Klubové ID: 1432
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od pazda »

atimen píše:no konecne konstruktivni odpoved :-) ja jak budou penize tak ten difec necham zkontrolovat jak na tom stavove je ... nicise neak ten diferak kdyz ma eventuelne sjety lameli ? nebo to proste jenom nesamosvoruje a dal to funguje jako normal diferak?
nenici, proste jen nesamosvoruje :-)
e36power
Registrovaný
Příspěvky: 317
Registrován: úte 23.10.2007 00:00

#10 Příspěvek od e36power »

Dělal jsem jen gufero u kardanky a vyslo me na nejaky 200kč u bmw origo myslim 500kč
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od dsvatos »

Gufero od kardanu stojí 35 Kč. Měnil jsem ho sám, nic na tom není.
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Klubové ID: 1432
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od pazda »

dsvatos píše:Gufero od kardanu stojí 35 Kč. Měnil jsem ho sám, nic na tom není.
jasne, staci jen znat typ a clovek ho koupi za desetinu ceny :-)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6218
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#13 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

“Ability is what you're capable of doing.”
fix
Registrovaný
Příspěvky: 562
Registrován: úte 11.10.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1145
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od fix »

pazda píše:
dsvatos píše:Gufero od kardanu stojí 35 Kč. Měnil jsem ho sám, nic na tom není.
jasne, staci jen znat typ a clovek ho koupi za desetinu ceny :-)
rozměr je napsanej v ETK
Odpovědět