Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Napínák řetězu TDS + řetězy - životnost, cena?
Ahojte. Tak mám rozhozený motor a dost ojetý dolní napínák řetězu - na hliník už. Motor má 250 tis km. A tak bych rád věděl, kde se dá sehnat a za kolik? Popř. jestli se nedají sehnat nějak výhodněji oba dva napínáky či přímo celá sada i s řetězy? Po kolika km se má řetěz měnit? Doživotní asi nejní - nevíte? Máte nějakou zkušenost s dobrými či špatnými druhovýrobci?
Myslíš? Ale ty válce jsou uplně v poho. Žádnej schod necítíš a pístní kroužky mají v zámku minimální vůli... ale máš recht, že je to divný... jestli nemůže být nějak v prdeli ten napínací mechanismus...dsvatos píše:Tak jestli máš napínák takhle ohoblovanej, tak zapomeňna to že máš najeto jen 250 tisíc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
TDS vydrží dost a dost. Myslím tím kliku, válce, písty. Půl milionu není rozhodně problém. Dřív odejdou věci okolo (vstřik. čerpadlo atd.) Takže bych to viděl že má motor najeto mnohem víc než si myslíš (ale na válcích to nemusí být tak poznat). Pokud je ten šponovák špatnej a máš motor rozhozenej, tak to rozhodně vyměň. Na cenu se podívej tady do ETK a následně do ceníku On-line 

Jj, to jsem našel cenu asi 800,- s DPH, ale jen sem sondoval, jestli se nesežene někde levnějc, popř i víc věcí za podobnou cenu, samo ale nějaké rozumné kvality... tím nechci říct, že 800,- je moc - je to supr cena!:)dsvatos píše:TDS vydrží dost a dost. Myslím tím kliku, válce, písty. Půl milionu není rozhodně problém. Dřív odejdou věci okolo (vstřik. čerpadlo atd.) Takže bych to viděl že má motor najeto mnohem víc než si myslíš (ale na válcích to nemusí být tak poznat). Pokud je ten šponovák špatnej a máš motor rozhozenej, tak to rozhodně vyměň. Na cenu se podívej tady do ETK a následně do ceníku On-line
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Životnost řetězu na Mercedesu se udává stejně jako životnost motoru. To samý i u žigula, který je náchylnější kvůli nízkému obsahu a větším rázům čtyřválce. Neslyšel jsem o výměně tehdy, ale i když po těch 25 letech to se spíš rozpadá vlivem času. No o BMW to asi musí být jiné i když nevím.
Já jsem měnil to co bylo mechanicky opotřebené, tj.vodící lišty a napínák.

Já jsem měnil to co bylo mechanicky opotřebené, tj.vodící lišty a napínák.