
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ZASE CHIPOVANI
Lze teda tomu rozumět tak,že hodnoty předvstřiku v diagnostice VAG u vozidel VW v tzv.TDI grafu vyjadřovaných v pravoúhlých souřadnicích,kde na vodorovné ose se vyjadřuje teplota nafty a ve svislé ose se tedy vyjadřuje hodnota předvstřiku v mikrosekundách?
A kolik je tedy min. a max. předvstřik v miliontinách sekundy u BMW 530D dle vás pro představu?
A kolik je tedy min. a max. předvstřik v miliontinách sekundy u BMW 530D dle vás pro představu?
Pete píše:mikrosekundy, v mapach se uvadi cas, v uhlech by se museli prepocitavat a zase na cas a bylo by to nepresne, je to jen z davnych dob takovej zvyk
Pane inženýre nebo skoroinženýre Pete,prosim Vás vysvětlete mi jak se přepočítávají hodnoty předvstřiku v miliontinách sekundy na úhlové stupně,nebo nějaký srozumitelný návod.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 508
- Registrován: pát 06.04.2007 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 1167
to už je nejakej řez primarnim grafem ne ? to nejsou jen dve hodnoty, ja to nikdy nedelal, ale podle me se musi vzdy pohnout s vice hodnotama aby se docililo stale balance spalování, no proste to nejde takhle zjednodusit dle meho nazoru, nevim
Ale vim ze tzv, "předvtřik" je lajcke slovo pro prvni fazi vstřikování paliva aby se docililo vrstvene smesi potrebne ke spalování pri vysokých tlacích a tyhle hodnoty budou vdycky jine od toho je tam ridici jednotka s milionama operaci.
Myslim ze se nikam touhle debatou nedostanem a šel bych na pifko spiš

Ale vim ze tzv, "předvtřik" je lajcke slovo pro prvni fazi vstřikování paliva aby se docililo vrstvene smesi potrebne ke spalování pri vysokých tlacích a tyhle hodnoty budou vdycky jine od toho je tam ridici jednotka s milionama operaci.
Myslim ze se nikam touhle debatou nedostanem a šel bych na pifko spiš

A kolik se v mg vstřikuje z jednoho vstřiku třeba při volnoběhu a v plnym zatížení při provozní teplotě?dist01 píše:vem si že je na vstřikovači 5 dírek, relativne dost velkych, zkus si do toho strčit hadičku s čističem na kotouče do násady tedy jen do samotného vstřiku uvydíš jak to bude cákat, ale ty třba potřebuje vstříknout jen 4mg paliva při 14000 barech a to je ku...va tlak a máš tam pet vekych dír
Myslím z jednoho vstřikovače.
To si studoval fakultu spalovacích motorů?Nejseš dnes náhodou za školou?Pete píše:to už je nejakej řez primarnim grafem ne ? to nejsou jen dve hodnoty, ja to nikdy nedelal, ale podle me se musi vzdy pohnout s vice hodnotama aby se docililo stale balance spalování, no proste to nejde takhle zjednodusit dle meho nazoru, nevim![]()
Ale vim ze tzv, "předvtřik" je lajcke slovo pro prvni fazi vstřikování paliva aby se docililo vrstvene smesi potrebne ke spalování pri vysokých tlacích a tyhle hodnoty budou vdycky jine od toho je tam ridici jednotka s milionama operaci.
Myslim ze se nikam touhle debatou nedostanem a šel bych na pifko spiš
myslim že u volnoběhu je tam nejak 6mg to jsem ted zaokrohlil udává se to přesně v mikro gramech max na vstřik je nejakych 76mg ja davam při tlaku turba 2500mbar 80mgfafejta píše:A kolik se v mg vstřikuje z jednoho vstřiku třeba při volnoběhu a v plnym zatížení při provozní teplotě?dist01 píše:vem si že je na vstřikovači 5 dírek, relativne dost velkych, zkus si do toho strčit hadičku s čističem na kotouče do násady tedy jen do samotného vstřiku uvydíš jak to bude cákat, ale ty třba potřebuje vstříknout jen 4mg paliva při 14000 barech a to je ku...va tlak a máš tam pet vekych dír
Myslím z jednoho vstřikovače.
sorry, ale podle mně jsi trochu mimo... 14000barů?... jsi o řád mimo!!! a s výrazem že ve vstřikovači jsou dost velký díry taky nesouhlasím.... jsou dost malý a to z důvodu, že nemají naftu vstřikovat, ale rozprášit!!dist01 píše:vem si že je na vstřikovači 5 dírek, relativne dost velkych, zkus si do toho strčit hadičku s čističem na kotouče do násady tedy jen do samotného vstřiku uvydíš jak to bude cákat, ale ty třba potřebuje vstříknout jen 4mg paliva při 14000 barech a to je ku...va tlak a máš tam pet vekych dír
ne, ne, už dva roky jsem od Honzíka Macka pryč. ale dělal jsem u něj diplomku, takže jestli ty taky, tak kolegové vlastně jsmePete píše:Pylný kolegamomento píše:úhlová rychlost je v=2*PI*n....ale bacha, ta je v RAD/s.... takže při známých otáčkách a hodnoty předvstřiku si dopočteš úhel, ten ale bude v RADIANECH, ne v úhlechklobouk dolu
