Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ZASE CHIPOVANI
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 508
- Registrován: pát 06.04.2007 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 1167
aha takze o tom mluvime
to už je commorail nebo jeste PD ? "predvstřiky" mohou byt treba až tři co ja vim(u commonrailu),Jinak u dieslových motoru je vse zavisle od jejich zatiženi-tak probiha regulace momentu pripadne otacek.Spalovani heterogenní smesi se tomu nadava, to proto ze vstriknuta smes ma uvnitr pole roztriku mensi prebytek vzduchu a vne zase naopak, jinak by motor patrne pracoval detonačne, proto nesnadno odparitelne palivo(nafta) kde vznika difuzni plamen, který lze do jiste míry ovlivnovat prubehem dodavky paliva.Cas respektive uhel natočení kliky odpovida predplameným endotermickým reakcim( nebo endotermním) do počatku samotneho vzniceni a to by nam mohl povedet nekdo kdo ma ty mapy-já je nemam a vim ze je zapotrebi hodne hlav a casu na sestaveni(pocitani, mereni, laborator)
A kdyz je v brzdicim rezimu je privod takřka privřený- ma preci brzdit

to už je commorail nebo jeste PD ? "predvstřiky" mohou byt treba až tři co ja vim(u commonrailu),Jinak u dieslových motoru je vse zavisle od jejich zatiženi-tak probiha regulace momentu pripadne otacek.Spalovani heterogenní smesi se tomu nadava, to proto ze vstriknuta smes ma uvnitr pole roztriku mensi prebytek vzduchu a vne zase naopak, jinak by motor patrne pracoval detonačne, proto nesnadno odparitelne palivo(nafta) kde vznika difuzni plamen, který lze do jiste míry ovlivnovat prubehem dodavky paliva.Cas respektive uhel natočení kliky odpovida predplameným endotermickým reakcim( nebo endotermním) do počatku samotneho vzniceni a to by nam mohl povedet nekdo kdo ma ty mapy-já je nemam a vim ze je zapotrebi hodne hlav a casu na sestaveni(pocitani, mereni, laborator)
A kdyz je v brzdicim rezimu je privod takřka privřený- ma preci brzdit

Myslel jsem brždění jako režim podobný měření výkonu,né režim,když za jízdy brzdím rychlost auta motorem.Tak tedy jinak,kolik je ten úhel předvstřiku v těch režimech co jsem napsal u motoru točeného na místě,né za jízdy.
Rozebírat tady dyfuzní hoření nafty,to bys to také moh třídit na hoření izobarické a izochorické a to sem přeci nepatří,tady nejseš na katedře spalovacích motorů.
Rozebírat tady dyfuzní hoření nafty,to bys to také moh třídit na hoření izobarické a izochorické a to sem přeci nepatří,tady nejseš na katedře spalovacích motorů.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 508
- Registrován: pát 06.04.2007 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 1167
jejda promin, jsem natvrdlej
no samozrejme ze to nevim, nemam mapy
A na volnobeh je to tk, ze pridas palivo a zvednou se otacky(casova delka vstriku) a cas pocatku vstriku se meni podle zatizeni myslim, nejde rict ze je takovej a takovej pro nejake otacky, je vzdy jinej podle zatizeni.
Ale jestli to chces vedet presne a ne tatarsky, tak zalovim v prednaskach.
Promin ze si rejpnu, ale izobaricke a izochoricke jevy jsou jen idealizovane, v zadnem motoru nenastanou nesmíšeně, jen mi prislo na miste to cele popsat hezky od zacatku a jestli to nekoho zajimalo
no samozrejme ze to nevim, nemam mapy

A na volnobeh je to tk, ze pridas palivo a zvednou se otacky(casova delka vstriku) a cas pocatku vstriku se meni podle zatizeni myslim, nejde rict ze je takovej a takovej pro nejake otacky, je vzdy jinej podle zatizeni.
Ale jestli to chces vedet presne a ne tatarsky, tak zalovim v prednaskach.
Promin ze si rejpnu, ale izobaricke a izochoricke jevy jsou jen idealizovane, v zadnem motoru nenastanou nesmíšeně, jen mi prislo na miste to cele popsat hezky od zacatku a jestli to nekoho zajimalo
