330Ci vs M3
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
-
Pete
- Registrovaný
- Příspěvky: 508
- Registrován: pát 06.04.2007 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 1167
-
Pete
- Registrovaný
- Příspěvky: 508
- Registrován: pát 06.04.2007 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 1167
-
Diablo330Ci
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
154
- Registrovaný
- Příspěvky: 156
- Registrován: úte 17.10.2006 00:00
ja myslim ze pokud tech 30-40tis km rocne nenajedes nejak extra brutalnim stylem, tak nevidim duvod proc si myslet, ze si na udrzbu budes muset vzit hypoteku. problem spis bude sehnat kus v primerene dobrym stavu (aby ses na nej moh spolehnout pri kazdodennim provozu) a bez vetsich pocatecnich investic, to bude chvilku asi trvat. holt nesmis chtit hodne muziky za malo penez, pod 700tis Kc bych se osobne asi nedival.
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
Hele neklamej tady lidi....zkus těma destičkama párkrát pořádně zabrzditPete píše:zajimave ze zrovna ty desticky jsou levnejsi nez na moji 328![]()
Brzdove desticky BOSCH PREMIUM predek 1700,- a zadek 1600,- mi hlava nebere, ale zase 13tis za rameno na predni napravu je trosku vic
-
Pete
- Registrovaný
- Příspěvky: 508
- Registrován: pát 06.04.2007 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 1167
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
jasně neklamešPete píše:Ja preci nikoho neklamu, netvrdil jsem ze ty desky brzdi dobre![]()
a bosch premium bych presto nepovazoval za zmetky.Cena ale ledacos naznačuje![]()
Jo a když budu jezdit slušne tak mi desky vydrži i pres sto tisic, ten kdo auto pouziva k jezdeni a ne blbnuti vi o čem mluvim.
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
S M3 jsem jezdil v běžným provozu celkem svižně za průměr 13,8, kámoš jezdí 330i prakticky za to samý, jinak co se týká provozních nákladů, tak M3 bude minimálně o třetinu dražší, pokud budete i na 330i kupovat origo díly v BMW. Při těch 40k km ročně je to dost brutal, hlavně pokud budete jezdit většinu po městě. Třeba Praha a 4x denně Hlávkův most, kde vás předjížděj i mesršmiti na mopedu, je pro podvozek docela záhul. Ale na sportovní jízdu, obzvlášť po dálnicích nebo kvalitních silnicích M3 nemá chybu.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
ondrej
- Registrovaný
- Příspěvky: 563
- Registrován: čtv 25.08.2005 00:00
- Bydliště: Sydney, Australia
- Klubové ID: 1375
Vlasta píše:S M3 jsem jezdil v běžným provozu celkem svižně za průměr 13,8, kámoš jezdí 330i prakticky za to samý, jinak co se týká provozních nákladů, tak M3 bude minimálně o třetinu dražší, pokud budete i na 330i kupovat origo díly v BMW. Při těch 40k km ročně je to dost brutal, hlavně pokud budete jezdit většinu po městě. Třeba Praha a 4x denně Hlávkův most, kde vás předjížděj i mesršmiti na mopedu, je pro podvozek docela záhul. Ale na sportovní jízdu, obzvlášť po dálnicích nebo kvalitních silnicích M3 nemá chybu.
No konečně odpověď, díky Vlasto.
