Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ZASE CHIPOVANI
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 449
- Registrován: stř 11.10.2006 00:00
- Bydliště: skorobezdomovec
- Klubové ID: 1447
Ceny a přístup jsou docela rozdílné. Jedna paní z nejmenované firmy z Brna mi také nabízela slevu 40% z 19.900,-. Nabízela na motor 4,0 V8 nárůst výkonu o 29 PS, čemuž se dá věřit - je to 10%, což je u atmosféry možné. Ale nabízela přitom nárůst krouťáku 60Nm, a to už je ze 400Nm víc než 10%, to je trochu podezřelé. Korunu tomu pak nasadil technik, který volal druhý den a nabízel dokonce jen cca 20PS navíc a asi 40Nm. Ale prý je možno se domluvit i na něčem ostřejším. A udělá mi super cenu. Jak je vidět, opravdu seriózní firma.
Naproti tomu jsem oslovil firmu Chipcar, taky z Brna. V nabídce tento motor neměli. Po vzájemném vyjasnění si typu mi nabídli nárůst PS i Nm o 10%. To zní přijatelně. A navíc cena: 6000,- . Dávají i CD s původním programem. Člověk z rodiny si u nich nechal dělat E39 530d, cena 8000,- a naprostá spokojenost. Můžu potvrdit, že to jede jako kráva, už má na tom bez problémů najeto 40tis.km.
Naproti tomu jsem oslovil firmu Chipcar, taky z Brna. V nabídce tento motor neměli. Po vzájemném vyjasnění si typu mi nabídli nárůst PS i Nm o 10%. To zní přijatelně. A navíc cena: 6000,- . Dávají i CD s původním programem. Člověk z rodiny si u nich nechal dělat E39 530d, cena 8000,- a naprostá spokojenost. Můžu potvrdit, že to jede jako kráva, už má na tom bez problémů najeto 40tis.km.
no, ale u některých to není ani těch 5%. záleží na tom, jak povedený jsou původní data.... rozumný čipy dělá firma Motordesign, neslibujou nesmyslný hodnoty a hlavně ten dotyčnej co čipy dělá má dlouholetou zkušenost se závodníma motorama... takže ví jaký data tam dává a jestli tomu motoru neublíží. to vám radši ten čip odmítne, když by to motoru mělo uškodit!!!!
ono je to celkem jedno, bud jsi dislektik nebo jsi o chipování přečetl 2 webový stránky a pak zvednul plnící tlak na svým golfíku... sorry, ale takhle na mě působíš z toho co jsi tady vyplodil...dist01 píše:no proste se změní předstih tak aby to jelo co nejlíp ve vysokých otáčkách,to jem tam špatně formuloval
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 449
- Registrován: stř 11.10.2006 00:00
- Bydliště: skorobezdomovec
- Klubové ID: 1447
Tady se člověk nestačí divit. Nepovažuju se za odborníka, ale jedno vím - u moderních motorů s elektronickým vstřikováním přeci není jeden předstih pro všechny otáčky
Ten byl ještě tak možná u motorů s klasickým rozdělovačem a i tam už byl pohyblivý. Dnes se při čipování mění celá datová mapa, kde se mimo jiné i předstih mění různě v závislosti na otáčkách, zatížení motoru atd.
Debata na úrovni.

Debata na úrovni.
no právě, jede to podle předstihových map...hlavně předstih se upravuje podle chování motoru, třeba klepání... nějak si myslím, že dotyčnej dist01 si myslí, že to má jeden pevně nastvenej předstih a ten je tam furt stejnej
... dokonce nový jednotky maj tzv. selflearning, kterej je schopnej si předstihový a vstřikový mapy sám podle chování motoru upravovat a ukládat

vim že ni stejny jen jsem to špatně napsal, ten předstih je u každyho auta jiny, benziny dělam jen okrajově, dělám výc diesely, benzíny se nevyplatí a je to strašně náročny
bud tento
http://www.bitpower.cz/index.php?module ... nek=Stekio
http://www.dicompracing.com/ukaz.php?id=4876
nevlastnim ani jeden, moc benziny nedelam kdyžtak si pujčim
bud tento
http://www.bitpower.cz/index.php?module ... nek=Stekio
http://www.dicompracing.com/ukaz.php?id=4876
nevlastnim ani jeden, moc benziny nedelam kdyžtak si pujčim
u atm. benzinu platí že má nejvyžší výkon při 12.7:1 a vzduchu ku palivu k vuli emísím se dává 14.7:1. ale zase je to jenom obecně, u turbem plněného benzínu je bohatost směsi 11:1 i mín při plny kotlu je to s toho duvodu chlazení spalovací komory. teplota výfukových plynů se musí držet pod 900 stupnu.
12,7:1 paliva vzduchu?.....není to náhodou obráceně s tím vzruchem a palivem?dist01 píše:u atm. benzinu platí že má nejvyžší výkon při 12.7:1 paliva zvduchu
k vuli emísím se dává 14.7:1. ale zase je to jenom obecně, u turbem plněného benzínu je bohatost směsi 11:1 i mín při plny kotlu je to s toho duvodu chlazení spalovací komory. teplota výfukových plynů se musí držet pod 900 stupnu.