Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

ZASE CHIPOVANI

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
martan
Registrovaný
Příspěvky: 449
Registrován: stř 11.10.2006 00:00
Bydliště: skorobezdomovec
Klubové ID: 1447

#41 Příspěvek od martan »

Ceny a přístup jsou docela rozdílné. Jedna paní z nejmenované firmy z Brna mi také nabízela slevu 40% z 19.900,-. Nabízela na motor 4,0 V8 nárůst výkonu o 29 PS, čemuž se dá věřit - je to 10%, což je u atmosféry možné. Ale nabízela přitom nárůst krouťáku 60Nm, a to už je ze 400Nm víc než 10%, to je trochu podezřelé. Korunu tomu pak nasadil technik, který volal druhý den a nabízel dokonce jen cca 20PS navíc a asi 40Nm. Ale prý je možno se domluvit i na něčem ostřejším. A udělá mi super cenu. Jak je vidět, opravdu seriózní firma.
Naproti tomu jsem oslovil firmu Chipcar, taky z Brna. V nabídce tento motor neměli. Po vzájemném vyjasnění si typu mi nabídli nárůst PS i Nm o 10%. To zní přijatelně. A navíc cena: 6000,- . Dávají i CD s původním programem. Člověk z rodiny si u nich nechal dělat E39 530d, cena 8000,- a naprostá spokojenost. Můžu potvrdit, že to jede jako kráva, už má na tom bez problémů najeto 40tis.km.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#42 Příspěvek od Fugo »

i těch 10% u atmosféry je přehnané, záměrně říkají do 10%, reálnejch bude tak 5%.
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#43 Příspěvek od momento »

no, ale u některých to není ani těch 5%. záleží na tom, jak povedený jsou původní data.... rozumný čipy dělá firma Motordesign, neslibujou nesmyslný hodnoty a hlavně ten dotyčnej co čipy dělá má dlouholetou zkušenost se závodníma motorama... takže ví jaký data tam dává a jestli tomu motoru neublíží. to vám radši ten čip odmítne, když by to motoru mělo uškodit!!!!
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od dist01 »

do těch 10 procent bude realny ve výkonu ale ten točák určite ne
tam jde o to že se chlut posunou využitelny otáčtky kousek navrch tzn že se upravy předstih a délka vstřiku paliva, jde o to že jedna doba předstihu není idealní pro cely spektrum otáček. a naví za dodržení stechyometrickýho poměru
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#45 Příspěvek od momento »

jedna doba předstihu pro celý spektrum otáček?.... 8O
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od dist01 »

no proste se změní předstih tak aby to jelo co nejlíp ve vysokých otáčkách,

to jem tam špatně formuloval
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#47 Příspěvek od momento »

jasně, ale čemu říkáš změníš předstih? podle čeho? to jako že nastavíš předstih takovej aby to dobře jelo hlavně nahoře?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#48 Příspěvek od Fugo »

to dist01 čím měříte ten stechyometrický poměr?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#49 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

dist01 píše:no proste se změní předstih tak aby to jelo co nejlíp ve vysokých otáčkách,to jem tam špatně formuloval
ono je to celkem jedno, bud jsi dislektik nebo jsi o chipování přečetl 2 webový stránky a pak zvednul plnící tlak na svým golfíku... sorry, ale takhle na mě působíš z toho co jsi tady vyplodil...
“Ability is what you're capable of doing.”
martan
Registrovaný
Příspěvky: 449
Registrován: stř 11.10.2006 00:00
Bydliště: skorobezdomovec
Klubové ID: 1447

#50 Příspěvek od martan »

Tady se člověk nestačí divit. Nepovažuju se za odborníka, ale jedno vím - u moderních motorů s elektronickým vstřikováním přeci není jeden předstih pro všechny otáčky :roll: Ten byl ještě tak možná u motorů s klasickým rozdělovačem a i tam už byl pohyblivý. Dnes se při čipování mění celá datová mapa, kde se mimo jiné i předstih mění různě v závislosti na otáčkách, zatížení motoru atd.
Debata na úrovni.
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#51 Příspěvek od momento »

no právě, jede to podle předstihových map...hlavně předstih se upravuje podle chování motoru, třeba klepání... nějak si myslím, že dotyčnej dist01 si myslí, že to má jeden pevně nastvenej předstih a ten je tam furt stejnej 8O... dokonce nový jednotky maj tzv. selflearning, kterej je schopnej si předstihový a vstřikový mapy sám podle chování motoru upravovat a ukládat
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od dist01 »

vim že ni stejny jen jsem to špatně napsal, ten předstih je u každyho auta jiny, benziny dělam jen okrajově, dělám výc diesely, benzíny se nevyplatí a je to strašně náročny

bud tento
http://www.bitpower.cz/index.php?module ... nek=Stekio

http://www.dicompracing.com/ukaz.php?id=4876

nevlastnim ani jeden, moc benziny nedelam kdyžtak si pujčim
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od dist01 »

to: HANZ je pravda že mě vysvětlování problému dělá problém. Pokdud jsem chcete na něco zeptat tak se ptejte, a na výc když zvedneš turbo tlak tak se nic nestane

kdyby byl ten předstih stejny tak tam neusí být ani žádná řídící jednotka :idea:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#54 Příspěvek od Fugo »

tam u toho bitpoweru píšou o dvou lambdách, kterou tedy používáš? Takže benziny neděláš vůbec? Zajímali by mne kupříkladu nějaká doporučení bohatosti směsi při podtlaku a při přetlaku, zda je vůbec ji třeba měnit nebo stačí naladit na lambda 1, jaké teploty výfuových plynů atd. Díky
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od dist01 »

u atm. benzinu platí že má nejvyžší výkon při 12.7:1 a vzduchu ku palivu k vuli emísím se dává 14.7:1. ale zase je to jenom obecně, u turbem plněného benzínu je bohatost směsi 11:1 i mín při plny kotlu je to s toho duvodu chlazení spalovací komory. teplota výfukových plynů se musí držet pod 900 stupnu.
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#56 Příspěvek od momento »

dist01 píše:u atm. benzinu platí že má nejvyžší výkon při 12.7:1 paliva zvduchu
k vuli emísím se dává 14.7:1. ale zase je to jenom obecně, u turbem plněného benzínu je bohatost směsi 11:1 i mín při plny kotlu je to s toho duvodu chlazení spalovací komory. teplota výfukových plynů se musí držet pod 900 stupnu.
12,7:1 paliva vzduchu?.....není to náhodou obráceně s tím vzruchem a palivem?
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od dist01 »

detajlisti, to je jasny že tam nenaleju 13 kýblu benzínu a jeden kýbl vzduchu
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko
Klubové ID: 1351

#58 Příspěvek od WinCent »

dist01 píše:detajlisti, to je jasny že tam nenaleju 13 kýblu benzínu a jeden kýbl vzduchu
když budeš mít M5 tak jo :lol:
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#59 Příspěvek od momento »

ještě jedna rejpavá, v čem že se uvádí ten poměr?..myslím jednotky :D
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od dist01 »

je bez jenotek :) je to poměr
Odpovědět