Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ZASE CHIPOVANI
nejde o to hádat se o jednotky, jistě že údaj může být v mbar ale člověk co to píše, pracuje s tím tak jistě ví že se nejedná o tlak 5 milibar nebo jak si se později opravil na 0.5 milibar, správně to mělo být 500 milibar to je totiž 0.5bar.
Tohle jsou základní věci, člověk kterej povídá takové věci a ještě navíc několikrát po sobě v různých vláknech u mě strácí důvěryhodnost, asi jako ABC tuning a podobný čipaři kteří jsou schopni bez mrknutí oka načipovat karbec či mech. čerpadlo.
Tohle jsou základní věci, člověk kterej povídá takové věci a ještě navíc několikrát po sobě v různých vláknech u mě strácí důvěryhodnost, asi jako ABC tuning a podobný čipaři kteří jsou schopni bez mrknutí oka načipovat karbec či mech. čerpadlo.
jen pro zajimavost... soucasny 2,0d singl turbo jde na 200PS a firma jezdi s vlastnim autem na 220PS (test provoz, otazka zivotnosti a pod)... co jsem koukal, tak vetsinou jde zvednout tlak i pri nizkych otackach, ale je to masakr pro prevodovku, prenest tak veliky moment pri malych otackach (1200-1500 ot/min)=rachot a trepani
FL 530d mela pres 500Nm ve 1300 ot/min
jinak partikelfiltr lepsi firmy umi, v tejdu zajedu s tou e61 525d k diesel-technik a dam reference 



“Ability is what you're capable of doing.”
jsem zvedav co to udela..Hanz píše:jen pro zajimavost... soucasny 2,0d singl turbo jde na 200PS a firma jezdi s vlastnim autem na 220PS (test provoz, otazka zivotnosti a pod)... co jsem koukal, tak vetsinou jde zvednout tlak i pri nizkych otackach, ale je to masakr pro prevodovku, prenest tak veliky moment pri malych otackach (1200-1500 ot/min)=rachot a trepaniFL 530d mela pres 500Nm ve 1300 ot/min
jinak partikelfiltr lepsi firmy umi, v tejdu zajedu s tou e61 525d k diesel-technik a dam reference

navíc se přiznávám s tema barama jsem cely domotany nevim na co jsem jsem myslel protože všechny upravy jsou v mbar myslel jsem na bary samozřemě je 1 bar = 1000mbar prostě převody jednotek, tím se fugovi omlouvam, s tema kPa jsem to napsal dobře
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/661 ... .79KB.html
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/583 ... .43KB.html

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/661 ... .79KB.html
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/583 ... .43KB.html
Mě se omlouvat nemusíš, tam šlo jen o to že ses sám představil ve špatném světle. Pro zajímavost můžeš třeba uvést jak se takový čip ladí, jaké hodnoty se upravují a jaké se měří, jaké měřící zařízení se používají atd. takovéhle věci zajímají potencionální zákazníky a jistě tím stoupne tvoje důvěryhodnost a solidnost (to právě většinu chiptuning firem neuvádí a jen mlží, viz. mnou uvedený ABC Tuning) 

ten tlak turba je BMW 530D 135kw v tem grafu x,y,z mužete vydět od jakych otáče by mělo tlačit, točivý moment se od teho neodvíjí teda scela uplně motor samozřemne potřebuje vzduch ale omezení točivého momentu se děje naftou přiložim obrázek, řídící jednotka si počítá toč moment podle dávky paliva na jeden ciklus v mg
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/117 ... .63KB.html
dávka paliva je v levo
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/117 ... .63KB.html
dávka paliva je v levo