Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

ZASE CHIPOVANI

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#21 Příspěvek od Fugo »

plnící tlak TD u přeplňovaných motorů se udává většinou v BARech nebo v PSI.
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od dist01 »

a nebo taky kPa :)
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od dist01 »

abych vám to aspon přepočetl tak GT2256 dává seriově 210kPa
a jeho bezpečná hranice je 260kPa
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od dist01 »

například VAG ukazuje mbarech, některy zase inak vždyt je to jedno v jakych jednotkách ja nechápu o co vam jde me je to jedno jaky jednotky to jsou
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od dist01 »

pokud má někdo zájem vést dál diskuzi o chipování aut tak prosím ale hádat se nebudu nemam to zapotřebí
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#26 Příspěvek od bavorak »

Mám čip na 328i a garantovali 205ps-310nm a jeto tam.Byl jsem na brzdě.Ty koně nepoznáš,ale ten krouták je znát hodně.Spotřeba mě klesla tal o 0,8l podle počítače.Dal jsem za něj 9000kč ve firmě M-H chiptuning v PLZNI.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#27 Příspěvek od airbone »

dist01: Co by si dokazal vydolovat z mojej 530d (10/2002) 142kW/193ps (manualna prevodovka), keb ze by som pristupil na kompromis zivotnost motora o 15% dole....????????????
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od dist01 »

20kw navch zaleží jak chces ty nebo 30kw, nachystal bych si soft odskoušel bys
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#29 Příspěvek od Fugo »

nejde o to hádat se o jednotky, jistě že údaj může být v mbar ale člověk co to píše, pracuje s tím tak jistě ví že se nejedná o tlak 5 milibar nebo jak si se později opravil na 0.5 milibar, správně to mělo být 500 milibar to je totiž 0.5bar.

Tohle jsou základní věci, člověk kterej povídá takové věci a ještě navíc několikrát po sobě v různých vláknech u mě strácí důvěryhodnost, asi jako ABC tuning a podobný čipaři kteří jsou schopni bez mrknutí oka načipovat karbec či mech. čerpadlo.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#30 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

jen pro zajimavost... soucasny 2,0d singl turbo jde na 200PS a firma jezdi s vlastnim autem na 220PS (test provoz, otazka zivotnosti a pod)... co jsem koukal, tak vetsinou jde zvednout tlak i pri nizkych otackach, ale je to masakr pro prevodovku, prenest tak veliky moment pri malych otackach (1200-1500 ot/min)=rachot a trepani :-) FL 530d mela pres 500Nm ve 1300 ot/min :-) jinak partikelfiltr lepsi firmy umi, v tejdu zajedu s tou e61 525d k diesel-technik a dam reference :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#31 Příspěvek od Martinéz »

Hanz píše:jen pro zajimavost... soucasny 2,0d singl turbo jde na 200PS a firma jezdi s vlastnim autem na 220PS (test provoz, otazka zivotnosti a pod)... co jsem koukal, tak vetsinou jde zvednout tlak i pri nizkych otackach, ale je to masakr pro prevodovku, prenest tak veliky moment pri malych otackach (1200-1500 ot/min)=rachot a trepani :-) FL 530d mela pres 500Nm ve 1300 ot/min :-) jinak partikelfiltr lepsi firmy umi, v tejdu zajedu s tou e61 525d k diesel-technik a dam reference :-)
jsem zvedav co to udela.. :wink:
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od dist01 »

čim větší je spodek u toho auta, tim víc trpí spojka, u některych aut se to tak ani nedá udelat, ten motor se začne nesnesitelne třepat
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko
Klubové ID: 1351

#33 Příspěvek od WinCent »

dist01 píše:čim větší je spodek u toho auta, tim víc trpí spojka, u některych aut se to tak ani nedá udelat, ten motor se začne nesnesitelne třepat
a jak to snáší steptronic, já tam mám přes 500NM (330dA)
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od dist01 »

na jaky koliv automat se musí opatrně, je proste dáno tým že tam není normální spojka
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko
Klubové ID: 1351

#35 Příspěvek od WinCent »

dist01 píše:na jaky koliv automat se musí opatrně, je proste dáno tým že tam není normální spojka

:wink: takže nevíš, o mechanické soukolí tak nejde jak už tady bylo už někdy řečeno tak je postavená na max 700NM ale jde o měnič který přenese co se týče 3.0d M57 v 3er do nějakých 420NM a pak už klouže :(
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od dist01 »

nevim přesně ale vim že u automatu zleka a navíc dochází většímu ořívání oleje a potom muže huř řadit
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od dist01 »

navíc se přiznávám s tema barama jsem cely domotany nevim na co jsem jsem myslel protože všechny upravy jsou v mbar myslel jsem na bary samozřemě je 1 bar = 1000mbar prostě převody jednotek, tím se fugovi omlouvam, s tema kPa jsem to napsal dobře :)


http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/661 ... .79KB.html

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/583 ... .43KB.html
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od dist01 »

ten graf je sice z mojiho golfa ale u teho BMW by to vypadalo podobně
bez diagnostiky se proste nedá upravovat, jinak je to na 3st. od 1500-4000 na plny kotel 8)
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#39 Příspěvek od Fugo »

Mě se omlouvat nemusíš, tam šlo jen o to že ses sám představil ve špatném světle. Pro zajímavost můžeš třeba uvést jak se takový čip ladí, jaké hodnoty se upravují a jaké se měří, jaké měřící zařízení se používají atd. takovéhle věci zajímají potencionální zákazníky a jistě tím stoupne tvoje důvěryhodnost a solidnost (to právě většinu chiptuning firem neuvádí a jen mlží, viz. mnou uvedený ABC Tuning) :)
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od dist01 »

ten tlak turba je BMW 530D 135kw v tem grafu x,y,z mužete vydět od jakych otáče by mělo tlačit, točivý moment se od teho neodvíjí teda scela uplně motor samozřemne potřebuje vzduch ale omezení točivého momentu se děje naftou přiložim obrázek, řídící jednotka si počítá toč moment podle dávky paliva na jeden ciklus v mg

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/117 ... .63KB.html

dávka paliva je v levo
Odpovědět