Nevíte někdo, jak se sundavá automat z e34? Je to jako u manuálu, že se vyšroubujou šrouby příruby a převodovka se normálně stáhne? Nebo to drží ještě nějak vevnitř??
kosa píše:ne i když by to možná taky šlo , z druhé strany motoru to uvidíš je tam gumová zátka tvaru pi.e ..je to na 16 nebo 17 klíč
tybrdo... já sem trochu natvrdlej... To sou normální šrouby, který musím uplně vyšroubovat? A kudy se k nim dostanu? Ty jsou v tý dutině mezi prevodovkou a motorem - někde na setrváku? uvidím je směrem od motoru nebo od převodovky? Kudy tedy ty šrouby povolím? Vím jen že do dutiny mezi převodovkou a motorem zasahuje díra ze strany převodovky uplně dole a pak dírou od startéru.. nebo musím napřed trochu povytáhnout převodovku z motoru a pak teprv něco povolit? Dík moc za zodpovězení - nerad bych to zkurvil:/ sem talent....
šrouby uvidíš směrem od motoru. Pokud bys je tam nechal, tak převodovku stáhneš, ale zůstane ti hydroměnič na setrváku a vyteče polovina oleje z převodovky. U většiny automatů je tam 6 šroubů na klíč 13-15mm.