 
 Mám to dodělávané a stálo to pár stovek.
 
 Dodělávané je řešeno jinak než to co je v iDrive, mě se rozsvítí po nastartování systému (jakoby klíč v poloze 1), ale při startování nedochází k tomu, že by kolísalo napětí, takže neni důvod proč by se mělo rozsvítit až po nastartování, navíc se to dá vypnout, ostatně stejně jako to dodělávaný. Skrtic si podle mě stěžuje hlavně z toho důvodu, že když chce vylézt z auta tak musí nechat jakoby zapnutý světla, což mu je proti srsti, ale je to jen otázka zvyku.Fantucci píše:Tak jsem před cestou domů z práce moje světla checknul - mně se rozsvicují až při nastartování. Tzn rádio při první poloze a světla až pak.Doufám, že není žádný rozdíl mezi pojmem "denní svícení" a "automatickém rosvicováním světel"
Mám to dodělávané a stálo to pár stovek.
 Jinak používám taky ten režim, že světla nevypínám a spolu s tím "centrálním" odemykáním je to o zvyku. Už mi to ani nepřijde. No a k 4x4 pohonu: rv.04 už má asi narozdíl od mojí 01 xDrive, takže to není totéž, ale zrovna minulej pátek dopoledne jsem u nás na Vysočině vytahoval ze škarpy ford tranzit. Byl čumákem směrem z kopce v protisměru, takže jsem musel táhnout směrem do kopce, náledí jak prase a kupodivu jsem ho vytáhl. Ten chlapík co jel s tím tranzitem tomu nemohl ani uvěřit. Tož tak.
 Jinak používám taky ten režim, že světla nevypínám a spolu s tím "centrálním" odemykáním je to o zvyku. Už mi to ani nepřijde. No a k 4x4 pohonu: rv.04 už má asi narozdíl od mojí 01 xDrive, takže to není totéž, ale zrovna minulej pátek dopoledne jsem u nás na Vysočině vytahoval ze škarpy ford tranzit. Byl čumákem směrem z kopce v protisměru, takže jsem musel táhnout směrem do kopce, náledí jak prase a kupodivu jsem ho vytáhl. Ten chlapík co jel s tím tranzitem tomu nemohl ani uvěřit. Tož tak.  
Opravdu jsem nevybíral auto kvůli značce. Dlouho jsem si auta, mezi kterýma jsem vybíral, prolézal. X5 se mi líbila jak vzhledově, tak hlavně motoricky. Já tu BMW neodsuzuji, jen mě překvapuje pár drobnostícastro píše:já myslím že se obrovsky spletl hned v začátku. X5 není teréí auto ale prostě "jen" 4x4. Měl jsi jít asi radší do MB G. O něm se dá mluvit alespoň jako o teréním.
ad kliky, to je docela naprd když při zatažení za jakoukoliv kliku se odemknou všechna dveře, a když ti to nevyhovuje - nejde to v bmw třeba přeprogramovat, a třeba i to s tim denním svícením.
Jinak koukám že sis spíš koupil auto klasicky kvuli "značce" a ne podle toho co od auta vyžaduješ.. BMW je pro řidiče, ne pro masírky. Ted to řikám s nadsázkou, neznám Tě ale připadá mi to tak.
 ) Prodávat ho rozhodně nechci
) Prodávat ho rozhodně nechci   Prostě ho mám pár měsíců, tak porovnávám
  Prostě ho mám pár měsíců, tak porovnávám   Jsou to prkotiny, které mi extra nevadí a časem si na ně třeba i zvyknu, jen mě to teď překvapilo...
  Jsou to prkotiny, které mi extra nevadí a časem si na ně třeba i zvyknu, jen mě to teď překvapilo...Zas tak blbej nejsem, abych o tom tlačítku nevěděl. Ale nejsem na to prostě zvyklej. Takže než si uvědomím, že musím ručně centrálem odemknout, tak už všichni tahají za kliky... Čekám, komu jako prvnímu zůstane v ruceprase007 píše:No vypadá to že jsi v autě nenašel to tlačítko, který tam na 99% máš uprostřed vedle výstražnýho trojuhelníku, kterym se daji odemknout a zamknout všechny dveře, takže pokud všichni tvoji pasažéři musí 2x tahat za kliku, tak jsi na vině jedině ty. Já systém naopak oceňuji, protože když vylezu z auta a nechám nastartováno a třeba jen běžim vyhodit odpadky do koše, mám jistotu, že mi do auta nikdo nevleze jinejma dveřma, než u kterejch stojim, protože zůstanou zamčený.
Co se týče denního svícení, tak jak psal huska, startovat se zapnutejma světlama byl problém u aut jiný generace, než je tvoje X5. Naopak automatická poloha je naprosto vykoumaná a málokterý auto ti samo zhasne když ho zamkneš i když máš defakto rozsvíceno. Místo toho aby na tebe auto řvalo ať si zhasneš, tak rovnou zhasne samo, což považuju za geniální řešení.

ad1) já netvrdím, že startovat s rozsvícenými světly vadí. Mně u toho svícení vadí to, že když světla ručně zhasnu, tak při příštím startu jsou zhaslá. Ze všech aut, i služebních jsem zvyklí na vypínač vůbec nešahat a auto svítí. U bMW si musím zvykat na něco jiného.Huska píše:ad1) k denímu svícení..... to že startuješ se zapnutými světli nevadí, protože BMW má dva samostanté okruhy kvůli omezení kolísání napětí ... motorový prostor X ostatní příslušenství. Že sis vybil baterku kvůli světlům je nesmysl ... to by jsi musel nechat klíček v zapalování a pak to není chyba systému.
ad2) selektivní zamykání lze nastavit pomocí diagnostiky, takže zajet do BMW a nastavit odemykání všech najednou.
ad3) systémy DSC apod .... všechny je vyrábí Bosch, Siemens, VDO apod ve stejné kvalitě, to co popisuješ jako "pozdě" je právě to co dělá z BMW jedinečný a zabírá v pravý okamžik, narozdíl od předčasného u VW Group.
ad4) že někde nevyjedeš ... moje osobní zkušenost dvou srovnatelných aut X5 a ML, tak jako 530XD X A6 allroad ... všechny auta skončili ve stejném místě a kopec nevyjely (osobáky vyjely cca 5m výš) ... vše v jeden den loni k známému na chatu. takže objektivně si myslím že ani jedna z renomovaných značek nevyniká
 Důkladněji porovnám až na škole bezpečné jízdy na autodromu
  Důkladněji porovnám až na škole bezpečné jízdy na autodromu 
 já nechápu co ti vadí na světlech? ta jedna funkce navíc, že máš možnost je vypnout???? od doby co jsem nastavil automatické rozsvědcování jsem na ten vypínač nesáhlSkrtic píše:ad1) já netvrdím, že startovat s rozsvícenými světly vadí. Mně u toho svícení vadí to, že když světla ručně zhasnu, tak při příštím startu jsou zhaslá. Ze všech aut, i služebních jsem zvyklí na vypínač vůbec nešahat a auto svítí. U bMW si musím zvykat na něco jiného.Huska píše:ad1) k denímu svícení..... to že startuješ se zapnutými světli nevadí, protože BMW má dva samostanté okruhy kvůli omezení kolísání napětí ... motorový prostor X ostatní příslušenství. Že sis vybil baterku kvůli světlům je nesmysl ... to by jsi musel nechat klíček v zapalování a pak to není chyba systému.
ad2) selektivní zamykání lze nastavit pomocí diagnostiky, takže zajet do BMW a nastavit odemykání všech najednou.
ad3) systémy DSC apod .... všechny je vyrábí Bosch, Siemens, VDO apod ve stejné kvalitě, to co popisuješ jako "pozdě" je právě to co dělá z BMW jedinečný a zabírá v pravý okamžik, narozdíl od předčasného u VW Group.
ad4) že někde nevyjedeš ... moje osobní zkušenost dvou srovnatelných aut X5 a ML, tak jako 530XD X A6 allroad ... všechny auta skončili ve stejném místě a kopec nevyjely (osobáky vyjely cca 5m výš) ... vše v jeden den loni k známému na chatu. takže objektivně si myslím že ani jedna z renomovaných značek nevyniká
ad2) to zamykání mi právě diagnostikou nastavovali vBMW servise. Jinak to prý nastavit nejde, takže tady mi BMW servis už moc nepomůže.
ad3) asi to bude o zvykuDůkladněji porovnám až na škole bezpečné jízdy na autodromu
 
  ... samozřejmě pro otevření dveří musíš dvakrát 1 odemknout, 2 otevřít. Je to z důvodu bezpečnosti!
 ... samozřejmě pro otevření dveří musíš dvakrát 1 odemknout, 2 otevřít. Je to z důvodu bezpečnosti!  nebyl by jsi sám
 nebyl by jsi sám   
  Born to be for BMW
 Born to be for BMW  
  344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d 
ale já tu nikdy nenapsal, že mi to auto nesedí. Ba naopak, když teď sednu do A6, tak mi A6 přijde jako střep - hlučné, málo brzdí, horší sezení a pod. jen jsem se pozastavil nad pár, pro mě běžných, drobností, u kterých mě překvapilo, že to tak u BMW nejde. Leta jsem byl na něco zvyklý a teď je potřeba si zvyknout na něco jiného. Myslím, že to nebude až takový problémHuska píše:já nechápu co ti vadí na světlech? ta jedna funkce navíc, že máš možnost je vypnout???? od doby co jsem nastavil automatické rozsvědcování jsem na ten vypínač nesáhlSkrtic píše:ad1) já netvrdím, že startovat s rozsvícenými světly vadí. Mně u toho svícení vadí to, že když světla ručně zhasnu, tak při příštím startu jsou zhaslá. Ze všech aut, i služebních jsem zvyklí na vypínač vůbec nešahat a auto svítí. U bMW si musím zvykat na něco jiného.Huska píše:ad1) k denímu svícení..... to že startuješ se zapnutými světli nevadí, protože BMW má dva samostanté okruhy kvůli omezení kolísání napětí ... motorový prostor X ostatní příslušenství. Že sis vybil baterku kvůli světlům je nesmysl ... to by jsi musel nechat klíček v zapalování a pak to není chyba systému.
ad2) selektivní zamykání lze nastavit pomocí diagnostiky, takže zajet do BMW a nastavit odemykání všech najednou.
ad3) systémy DSC apod .... všechny je vyrábí Bosch, Siemens, VDO apod ve stejné kvalitě, to co popisuješ jako "pozdě" je právě to co dělá z BMW jedinečný a zabírá v pravý okamžik, narozdíl od předčasného u VW Group.
ad4) že někde nevyjedeš ... moje osobní zkušenost dvou srovnatelných aut X5 a ML, tak jako 530XD X A6 allroad ... všechny auta skončili ve stejném místě a kopec nevyjely (osobáky vyjely cca 5m výš) ... vše v jeden den loni k známému na chatu. takže objektivně si myslím že ani jedna z renomovaných značek nevyniká
ad2) to zamykání mi právě diagnostikou nastavovali vBMW servise. Jinak to prý nastavit nejde, takže tady mi BMW servis už moc nepomůže.
ad3) asi to bude o zvykuDůkladněji porovnám až na škole bezpečné jízdy na autodromu

zamykání jde nastavit... řekni at ti vypnout selektivní odemykání. Budeš řidičovými dveřmi (páčkou) odemykat všechny ostatní najednou... samozřejmě pro otevření dveří musíš dvakrát 1 odemknout, 2 otevřít. Je to z důvodu bezpečnosti!
jinak doporučuji najít volné parkoviště jakmile bude trochu sněhu a vyzkoušet si to tam. Nicméně možná si jeden z těch, kterým BMW nesedínebyl by jsi sám


No tu chválu jsi měl napsat hned na začátku cos čekal že ti tady lidi řeknou když jim tady haníš jejich (naši) modlu!!!Už jsem myslel že začnu svolávat tažení proti tvé osoběSkrtic píše:ale já tu nikdy nenapsal, že mi to auto nesedí. Ba naopak, když teď sednu do A6, tak mi A6 přijde jako střep - hlučné, málo brzdí, horší sezení a pod. jen jsem se pozastavil nad pár, pro mě běžných, drobností, u kterých mě překvapilo, že to tak u BMW nejde. Leta jsem byl na něco zvyklý a teď je potřeba si zvyknout na něco jiného. Myslím, že to nebude až takový problémHuska píše:já nechápu co ti vadí na světlech? ta jedna funkce navíc, že máš možnost je vypnout???? od doby co jsem nastavil automatické rozsvědcování jsem na ten vypínač nesáhlSkrtic píše: ad1) já netvrdím, že startovat s rozsvícenými světly vadí. Mně u toho svícení vadí to, že když světla ručně zhasnu, tak při příštím startu jsou zhaslá. Ze všech aut, i služebních jsem zvyklí na vypínač vůbec nešahat a auto svítí. U bMW si musím zvykat na něco jiného.
ad2) to zamykání mi právě diagnostikou nastavovali vBMW servise. Jinak to prý nastavit nejde, takže tady mi BMW servis už moc nepomůže.
ad3) asi to bude o zvykuDůkladněji porovnám až na škole bezpečné jízdy na autodromu

zamykání jde nastavit... řekni at ti vypnout selektivní odemykání. Budeš řidičovými dveřmi (páčkou) odemykat všechny ostatní najednou... samozřejmě pro otevření dveří musíš dvakrát 1 odemknout, 2 otevřít. Je to z důvodu bezpečnosti!
jinak doporučuji najít volné parkoviště jakmile bude trochu sněhu a vyzkoušet si to tam. Nicméně možná si jeden z těch, kterým BMW nesedínebyl by jsi sám

 Já myslím že když jsis zvyknul na parádní brzdy,ticho,lepší sezení apod. tak si taky zvykneš na odemykání,denní svícení atd. Není to o tom že BMW to má blbě ti ostatní to měli blbě
 Já myslím že když jsis zvyknul na parádní brzdy,ticho,lepší sezení apod. tak si taky zvykneš na odemykání,denní svícení atd. Není to o tom že BMW to má blbě ti ostatní to měli blbě  A tohle mi nevymluvíš
 A tohle mi nevymluvíš  
 a jeste si v tom zacnes libovat
 a jeste si v tom zacnes libovat 
 a vpravo Killca
 a vpravo Killca 
na subarko na hory jsem taky zvedavy ..coupe328 píše:Myslim ze je problem v sirokych pneu,preci jen zimni by meli byt uzsi a treba taky to,zda si s bmw nestal na uklouzanem podkladu a na tom byl snih a s audi na podkladu,kde se to melo za co chytnout.Doporucuji jeste jednou udelat testZlate subu,u toho nic testovat nemusim
 
 to zvedavy byt nemusis......ajfel píše:na subarko na hory jsem taky zvedavy ..coupe328 píše:Myslim ze je problem v sirokych pneu,preci jen zimni by meli byt uzsi a treba taky to,zda si s bmw nestal na uklouzanem podkladu a na tom byl snih a s audi na podkladu,kde se to melo za co chytnout.Doporucuji jeste jednou udelat testZlate subu,u toho nic testovat nemusim
ale s e34 s ix jsem v tomhle smeru hodne spokojeny ...
mam ted doma 2x 4x4
petr
 
   tohle mluvi za vse,posli tam nejakeho bavora
  tohle mluvi za vse,posli tam nejakeho bavora  
 Taky si myslim, ze by se to melo dat naprogramovat (zamykani a odemykani), zeptej se nato u BMWmatal píše:K dennímu svícení..volič musí být v poloze 2, v poloze 1 svítí parkovačky..
K zamykání, pokuď Ti zamčené auto vadí, dá se přece naprogramovat,aby se nezamykalo, můžeš zamykat ručně a ručně si odemčít..
Myslím,že řešíš blbosti..
Tak tak, ale majitelům Q7 nejde o jizdní vlastnostiDiablo330Ci píše:A co rikas na jizdni vlastnosti?Jestli chces SUV tak si myslim ze v jizdnich vlastnostech X5 nema skoro konkurenci!
 . X5 nová je mňamka u nás už stojí dvě a já bohužel můžu jen slintat. Jedna je perleťově bílá a na 20kach vypadá neskutečně luxusně.
 . X5 nová je mňamka u nás už stojí dvě a já bohužel můžu jen slintat. Jedna je perleťově bílá a na 20kach vypadá neskutečně luxusně.