
Mám to dodělávané a stálo to pár stovek.
Fantucci píše:Tak jsem před cestou domů z práce moje světla checknul - mně se rozsvicují až při nastartování. Tzn rádio při první poloze a světla až pak.Doufám, že není žádný rozdíl mezi pojmem "denní svícení" a "automatickém rosvicováním světel"![]()
Mám to dodělávané a stálo to pár stovek.
castro píše:já myslím že se obrovsky spletl hned v začátku. X5 není teréí auto ale prostě "jen" 4x4. Měl jsi jít asi radší do MB G. O něm se dá mluvit alespoň jako o teréním.
ad kliky, to je docela naprd když při zatažení za jakoukoliv kliku se odemknou všechna dveře, a když ti to nevyhovuje - nejde to v bmw třeba přeprogramovat, a třeba i to s tim denním svícením.
Jinak koukám že sis spíš koupil auto klasicky kvuli "značce" a ne podle toho co od auta vyžaduješ.. BMW je pro řidiče, ne pro masírky. Ted to řikám s nadsázkou, neznám Tě ale připadá mi to tak.
prase007 píše:No vypadá to že jsi v autě nenašel to tlačítko, který tam na 99% máš uprostřed vedle výstražnýho trojuhelníku, kterym se daji odemknout a zamknout všechny dveře, takže pokud všichni tvoji pasažéři musí 2x tahat za kliku, tak jsi na vině jedině ty. Já systém naopak oceňuji, protože když vylezu z auta a nechám nastartováno a třeba jen běžim vyhodit odpadky do koše, mám jistotu, že mi do auta nikdo nevleze jinejma dveřma, než u kterejch stojim, protože zůstanou zamčený.
Co se týče denního svícení, tak jak psal huska, startovat se zapnutejma světlama byl problém u aut jiný generace, než je tvoje X5. Naopak automatická poloha je naprosto vykoumaná a málokterý auto ti samo zhasne když ho zamkneš i když máš defakto rozsvíceno. Místo toho aby na tebe auto řvalo ať si zhasneš, tak rovnou zhasne samo, což považuju za geniální řešení.
Huska píše:ad1) k denímu svícení..... to že startuješ se zapnutými světli nevadí, protože BMW má dva samostanté okruhy kvůli omezení kolísání napětí ... motorový prostor X ostatní příslušenství. Že sis vybil baterku kvůli světlům je nesmysl ... to by jsi musel nechat klíček v zapalování a pak to není chyba systému.
ad2) selektivní zamykání lze nastavit pomocí diagnostiky, takže zajet do BMW a nastavit odemykání všech najednou.
ad3) systémy DSC apod .... všechny je vyrábí Bosch, Siemens, VDO apod ve stejné kvalitě, to co popisuješ jako "pozdě" je právě to co dělá z BMW jedinečný a zabírá v pravý okamžik, narozdíl od předčasného u VW Group.
ad4) že někde nevyjedeš ... moje osobní zkušenost dvou srovnatelných aut X5 a ML, tak jako 530XD X A6 allroad ... všechny auta skončili ve stejném místě a kopec nevyjely (osobáky vyjely cca 5m výš) ... vše v jeden den loni k známému na chatu. takže objektivně si myslím že ani jedna z renomovaných značek nevyniká
Skrtic píše:Huska píše:ad1) k denímu svícení..... to že startuješ se zapnutými světli nevadí, protože BMW má dva samostanté okruhy kvůli omezení kolísání napětí ... motorový prostor X ostatní příslušenství. Že sis vybil baterku kvůli světlům je nesmysl ... to by jsi musel nechat klíček v zapalování a pak to není chyba systému.
ad2) selektivní zamykání lze nastavit pomocí diagnostiky, takže zajet do BMW a nastavit odemykání všech najednou.
ad3) systémy DSC apod .... všechny je vyrábí Bosch, Siemens, VDO apod ve stejné kvalitě, to co popisuješ jako "pozdě" je právě to co dělá z BMW jedinečný a zabírá v pravý okamžik, narozdíl od předčasného u VW Group.
ad4) že někde nevyjedeš ... moje osobní zkušenost dvou srovnatelných aut X5 a ML, tak jako 530XD X A6 allroad ... všechny auta skončili ve stejném místě a kopec nevyjely (osobáky vyjely cca 5m výš) ... vše v jeden den loni k známému na chatu. takže objektivně si myslím že ani jedna z renomovaných značek nevyniká
ad1) já netvrdím, že startovat s rozsvícenými světly vadí. Mně u toho svícení vadí to, že když světla ručně zhasnu, tak při příštím startu jsou zhaslá. Ze všech aut, i služebních jsem zvyklí na vypínač vůbec nešahat a auto svítí. U bMW si musím zvykat na něco jiného.
ad2) to zamykání mi právě diagnostikou nastavovali vBMW servise. Jinak to prý nastavit nejde, takže tady mi BMW servis už moc nepomůže.
ad3) asi to bude o zvykuDůkladněji porovnám až na škole bezpečné jízdy na autodromu
Huska píše:Skrtic píše:Huska píše:ad1) k denímu svícení..... to že startuješ se zapnutými světli nevadí, protože BMW má dva samostanté okruhy kvůli omezení kolísání napětí ... motorový prostor X ostatní příslušenství. Že sis vybil baterku kvůli světlům je nesmysl ... to by jsi musel nechat klíček v zapalování a pak to není chyba systému.
ad2) selektivní zamykání lze nastavit pomocí diagnostiky, takže zajet do BMW a nastavit odemykání všech najednou.
ad3) systémy DSC apod .... všechny je vyrábí Bosch, Siemens, VDO apod ve stejné kvalitě, to co popisuješ jako "pozdě" je právě to co dělá z BMW jedinečný a zabírá v pravý okamžik, narozdíl od předčasného u VW Group.
ad4) že někde nevyjedeš ... moje osobní zkušenost dvou srovnatelných aut X5 a ML, tak jako 530XD X A6 allroad ... všechny auta skončili ve stejném místě a kopec nevyjely (osobáky vyjely cca 5m výš) ... vše v jeden den loni k známému na chatu. takže objektivně si myslím že ani jedna z renomovaných značek nevyniká
ad1) já netvrdím, že startovat s rozsvícenými světly vadí. Mně u toho svícení vadí to, že když světla ručně zhasnu, tak při příštím startu jsou zhaslá. Ze všech aut, i služebních jsem zvyklí na vypínač vůbec nešahat a auto svítí. U bMW si musím zvykat na něco jiného.
ad2) to zamykání mi právě diagnostikou nastavovali vBMW servise. Jinak to prý nastavit nejde, takže tady mi BMW servis už moc nepomůže.
ad3) asi to bude o zvykuDůkladněji porovnám až na škole bezpečné jízdy na autodromu
já nechápu co ti vadí na světlech? ta jedna funkce navíc, že máš možnost je vypnout???? od doby co jsem nastavil automatické rozsvědcování jsem na ten vypínač nesáhl![]()
zamykání jde nastavit... řekni at ti vypnout selektivní odemykání. Budeš řidičovými dveřmi (páčkou) odemykat všechny ostatní najednou... samozřejmě pro otevření dveří musíš dvakrát 1 odemknout, 2 otevřít. Je to z důvodu bezpečnosti!
jinak doporučuji najít volné parkoviště jakmile bude trochu sněhu a vyzkoušet si to tam. Nicméně možná si jeden z těch, kterým BMW nesedínebyl by jsi sám
![]()
Skrtic píše:Huska píše:Skrtic píše:[quote="Huska"]ad1) k denímu svícení..... to že startuješ se zapnutými světli nevadí, protože BMW má dva samostanté okruhy kvůli omezení kolísání napětí ... motorový prostor X ostatní příslušenství. Že sis vybil baterku kvůli světlům je nesmysl ... to by jsi musel nechat klíček v zapalování a pak to není chyba systému.
ad2) selektivní zamykání lze nastavit pomocí diagnostiky, takže zajet do BMW a nastavit odemykání všech najednou.
ad3) systémy DSC apod .... všechny je vyrábí Bosch, Siemens, VDO apod ve stejné kvalitě, to co popisuješ jako "pozdě" je právě to co dělá z BMW jedinečný a zabírá v pravý okamžik, narozdíl od předčasného u VW Group.
ad4) že někde nevyjedeš ... moje osobní zkušenost dvou srovnatelných aut X5 a ML, tak jako 530XD X A6 allroad ... všechny auta skončili ve stejném místě a kopec nevyjely (osobáky vyjely cca 5m výš) ... vše v jeden den loni k známému na chatu. takže objektivně si myslím že ani jedna z renomovaných značek nevyniká
ad1) já netvrdím, že startovat s rozsvícenými světly vadí. Mně u toho svícení vadí to, že když světla ručně zhasnu, tak při příštím startu jsou zhaslá. Ze všech aut, i služebních jsem zvyklí na vypínač vůbec nešahat a auto svítí. U bMW si musím zvykat na něco jiného.
ad2) to zamykání mi právě diagnostikou nastavovali vBMW servise. Jinak to prý nastavit nejde, takže tady mi BMW servis už moc nepomůže.
ad3) asi to bude o zvykuDůkladněji porovnám až na škole bezpečné jízdy na autodromu
já nechápu co ti vadí na světlech? ta jedna funkce navíc, že máš možnost je vypnout???? od doby co jsem nastavil automatické rozsvědcování jsem na ten vypínač nesáhl![]()
zamykání jde nastavit... řekni at ti vypnout selektivní odemykání. Budeš řidičovými dveřmi (páčkou) odemykat všechny ostatní najednou... samozřejmě pro otevření dveří musíš dvakrát 1 odemknout, 2 otevřít. Je to z důvodu bezpečnosti!
jinak doporučuji najít volné parkoviště jakmile bude trochu sněhu a vyzkoušet si to tam. Nicméně možná si jeden z těch, kterým BMW nesedínebyl by jsi sám
![]()
coupe328 píše:Myslim ze je problem v sirokych pneu,preci jen zimni by meli byt uzsi a treba taky to,zda si s bmw nestal na uklouzanem podkladu a na tom byl snih a s audi na podkladu,kde se to melo za co chytnout.Doporucuji jeste jednou udelat testZlate subu,u toho nic testovat nemusim
ajfel píše:coupe328 píše:Myslim ze je problem v sirokych pneu,preci jen zimni by meli byt uzsi a treba taky to,zda si s bmw nestal na uklouzanem podkladu a na tom byl snih a s audi na podkladu,kde se to melo za co chytnout.Doporucuji jeste jednou udelat testZlate subu,u toho nic testovat nemusim
na subarko na hory jsem taky zvedavy ..
ale s e34 s ix jsem v tomhle smeru hodne spokojeny ...
mam ted doma 2x 4x4![]()
petr
matal píše:K dennímu svícení..volič musí být v poloze 2, v poloze 1 svítí parkovačky..
K zamykání, pokuď Ti zamčené auto vadí, dá se přece naprogramovat,aby se nezamykalo, můžeš zamykat ručně a ručně si odemčít..
Myslím,že řešíš blbosti..
Diablo330Ci píše:A co rikas na jizdni vlastnosti?Jestli chces SUV tak si myslim ze v jizdnich vlastnostech X5 nema skoro konkurenci!