Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chladny vzduch turbo vs atmosferak
Výkon motoru ať už atmosferického nebo přeplňovaného závisí na teplotě nasávaného vzduchu (IAT), jak jistě všichni víme ze školy, zahřátý vzduch se roztahuje a studený smrštuje, zjednodušeně řečeno v 2.5L teplého vzduchu je méně molekul než v 2.5L studeného. Proto taky při ECU řídí množství paliva dle IAT, čím chladnější vzduch tím více paliva.
IC neochlazují IAT stále na stejnou teplotu, při použití IC je vždy snaha snížit IAT po stlačení na hodnotu před stlačením a ta samozřejmě je taková jako teplota v okolí.
Zkrátka čím chladnější IAT tím vyšší výkon.
IC neochlazují IAT stále na stejnou teplotu, při použití IC je vždy snaha snížit IAT po stlačení na hodnotu před stlačením a ta samozřejmě je taková jako teplota v okolí.
Zkrátka čím chladnější IAT tím vyšší výkon.