Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
proč je e34 o tolik levnější než e36?
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Chápu že e34 je starší model, ale je to větší, pohodlnější, díly myslim dražší nejsou... tak proč stojí e34 z roku 1993 v dobrém stavu o 30000 míň než e36 z toho samého roku? Je to jen proto že je to novější model a žere o dva litry míň, nebo mi něco uniká?
Díky za odpověď, pokud se ptam blbě tak sorry, učim se...
Díky za odpověď, pokud se ptam blbě tak sorry, učim se...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1165
- Registrován: čtv 25.01.2007 01:00
- Bydliště: pardubický kraj
- Klubové ID: 1352
o cem to mluviskrava píše:Chápu že e34 je starší model, ale je to větší, pohodlnější, díly myslim dražší nejsou... tak proč stojí e34 z roku 1993 v dobrém stavu o 30000 míň než e36 z toho samého roku? Je to jen proto že je to novější model a žere o dva litry míň, nebo mi něco uniká?
Díky za odpověď, pokud se ptam blbě tak sorry, učim se...


Je to holt modelovym typem.. dyt spolu zacinali s e30
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Vidím to stejně... U nás je veliká poptávka po menších a ekonomických autech... Třeba e34 530i, každej si řiká, hele BMW, to je kráva velká, musí taky hrozně žrát no a to ručení, to bude taky pěkně mastný a jdou od auta pryč... To je důvod proč v inzerci a bazarech jsou občas i mnohem levnější než průměrná e36ka...adam píše:ono u nas cim vetsi auto a cim vetsi motor, tim je levnejsi...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1165
- Registrován: čtv 25.01.2007 01:00
- Bydliště: pardubický kraj
- Klubové ID: 1352
tot otazkakrava píše:Hm... a je to pravda? Vrazim do e34 2.5 TDS za rok víc peněz než do e36 1.8is? Kromě ručení? Protože stojí v průměru o 20000 míň v lepší výbavě...
ale rek bych ze vrazis.. protoze jestli se to tds nemelo jak v bavlnce ..! Navic je to 6hrnek..ty sou na udrzbu prece jen slozitejsi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 673
- Registrován: stř 05.09.2007 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1401
No mrknete treba na E46, tam naopak (i v CR) plati, ze cim vetsi objem, tim vetsi cena. U ojetych E46 se proste na nejakou spotrebu nekouka, to je auto pro radost a tech silnejsich verzi tu na trhu moc neni. 320d sezenete treba za 230 tisic, naopak 330i horko tezko za 300 tisic a za dobry kousek spis 350 tisic.
Jinak ze E46 je drazsi nez E39, to je sice neprijemny a trochu zvlastni, ale ja bych stejne nemenil - E46 se mi zda mnohem hezci
Jinak ze E46 je drazsi nez E39, to je sice neprijemny a trochu zvlastni, ale ja bych stejne nemenil - E46 se mi zda mnohem hezci

bylo to tak vzdy u vsech generaci.. i zacatkem devadesatejch e30 byla nejdrazsi, pak e28 a e23 uz jen auto pro cikany.. dneska to speje k tomu samemu, e65 se dostava na uroven e60 a za chvili pujde pod ..
a konktretne u e34 se tomu nedivim, dnes uz je e34 pase.. kolik jich je v provozuschopnem a dustojnem stavu? Je to srot, ktery si prebiraji mezi sebou mladosi na dojeti, vekslaci ci cikani taky na dojeti nebo pracanti, kteri v tom vozi material a udrzuji jako delnika aby dojelo z mista a do mista b.. e36, prestoze uz se nedela 10 let, se porad da najit v origo stavu a fanda ji muze udrzovat a navic mu prinese to pravy trojkovy poteseni z jizdy.. rozhodne ho to vyjde levneji, nez udrzovat v krasnym stavu e34, tam je potesenim komfort a pocit poradnyho kusu vozu, ale komfort = nic neklepe, nic neboucha, vse samet.. nemozne.
A s temi motory u trojek je to pravda.. je to rekl bych tim, ze rozdil v nakladech na palivo u auta teto velikosti je zanedbatelny at jde o 318i nebo 330i, kdezto 528i a 540i uz je rozdil..
a konktretne u e34 se tomu nedivim, dnes uz je e34 pase.. kolik jich je v provozuschopnem a dustojnem stavu? Je to srot, ktery si prebiraji mezi sebou mladosi na dojeti, vekslaci ci cikani taky na dojeti nebo pracanti, kteri v tom vozi material a udrzuji jako delnika aby dojelo z mista a do mista b.. e36, prestoze uz se nedela 10 let, se porad da najit v origo stavu a fanda ji muze udrzovat a navic mu prinese to pravy trojkovy poteseni z jizdy.. rozhodne ho to vyjde levneji, nez udrzovat v krasnym stavu e34, tam je potesenim komfort a pocit poradnyho kusu vozu, ale komfort = nic neklepe, nic neboucha, vse samet.. nemozne.
A s temi motory u trojek je to pravda.. je to rekl bych tim, ze rozdil v nakladech na palivo u auta teto velikosti je zanedbatelny at jde o 318i nebo 330i, kdezto 528i a 540i uz je rozdil..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
tak E46 330i prostě neni auto pro socky, pokud mlíš třeba o 740i E38 tak ty ceny jsou dost dole protože ano - spotřeba, pojistka (mno dobře), údržba. ale 330i bude vždycky dražší - 1) nežere 2) je to vynikající motor a rozhodně převyšuje 2,0d a s lepším motorem rostla v základu výbava takže pravděpodobně o social edition taky nepůjde, a aby byla levnější kvuli 3.000,- na povinném ročně a o 2-3litry vyšší spotřebou - to si nemyslim. Kdo nemá na benzín ať nekupuje ale aby kvuli tomu bylo levnější auto... to asi u E46 těžko.dsvatos píše:Podívej se na ceny benzínu, pojistky, dražší údržbu většího auta a je to jasný. Komu by se dneska chtělo živit velkou rozchlastanou káru? Se podívej na ceny 7-erJá jsem z velkých aut už taky vyrostl. Nebavilo mě to živit...
U starejch modelů jako E34, E28, E32, koneckonců i E38 to chápu...
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
- Kontaktovat uživatele:
trojka je prostě fenomén v každé typové řadě.má punc rychlého a elegantního auta. pětka je důstojná a pohodlná, sedma je o prestiži .
váhově rozdílná auta nejde porovnávat podle tabulek ,ale musíš podle pocitu .
k ceně, trojka je žádanější a cena jde nahoru, dogma o spotřebě dělá své.
dvoutunová mrcha potřebuje něco jiného než malá auta.
váhově rozdílná auta nejde porovnávat podle tabulek ,ale musíš podle pocitu .
k ceně, trojka je žádanější a cena jde nahoru, dogma o spotřebě dělá své.
dvoutunová mrcha potřebuje něco jiného než malá auta.
To ze E34 vysla zarovna s E30 je teda dobry blud, ved E30 je od 82' a E34 od 88'
. A zrovna E36 od 91'. E34 je pausalne vyvojovo teda asi o tri roky starsie auto, co mi nijak strasne neprijde, E34 som kupoval za cenu za ktoru by som v pohode E36 zohnal, ale proste som chcel 5er, vyhovuje mi viac (predtym som mal E30 325i, takze motokaroveho blaznenia som mal skutocne dost a chcel som nieco aspon trocha pohodlnejsie).
