Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
proč je e34 o tolik levnější než e36?
Chápu že e34 je starší model, ale je to větší, pohodlnější, díly myslim dražší nejsou... tak proč stojí e34 z roku 1993 v dobrém stavu o 30000 míň než e36 z toho samého roku? Je to jen proto že je to novější model a žere o dva litry míň, nebo mi něco uniká?
Díky za odpověď, pokud se ptam blbě tak sorry, učim se...
Díky za odpověď, pokud se ptam blbě tak sorry, učim se...
krava píše:Chápu že e34 je starší model, ale je to větší, pohodlnější, díly myslim dražší nejsou... tak proč stojí e34 z roku 1993 v dobrém stavu o 30000 míň než e36 z toho samého roku? Je to jen proto že je to novější model a žere o dva litry míň, nebo mi něco uniká?
Díky za odpověď, pokud se ptam blbě tak sorry, učim se...
o cem to mluvis


Je to holt modelovym typem.. dyt spolu zacinali s e30
adam píše:ono u nas cim vetsi auto a cim vetsi motor, tim je levnejsi...
Vidím to stejně... U nás je veliká poptávka po menších a ekonomických autech... Třeba e34 530i, každej si řiká, hele BMW, to je kráva velká, musí taky hrozně žrát no a to ručení, to bude taky pěkně mastný a jdou od auta pryč... To je důvod proč v inzerci a bazarech jsou občas i mnohem levnější než průměrná e36ka...

krava píše:Hm... a je to pravda? Vrazim do e34 2.5 TDS za rok víc peněz než do e36 1.8is? Kromě ručení? Protože stojí v průměru o 20000 míň v lepší výbavě...
tot otazka
ale rek bych ze vrazis.. protoze jestli se to tds nemelo jak v bavlnce ..! Navic je to 6hrnek..ty sou na udrzbu prece jen slozitejsi
No mrknete treba na E46, tam naopak (i v CR) plati, ze cim vetsi objem, tim vetsi cena. U ojetych E46 se proste na nejakou spotrebu nekouka, to je auto pro radost a tech silnejsich verzi tu na trhu moc neni. 320d sezenete treba za 230 tisic, naopak 330i horko tezko za 300 tisic a za dobry kousek spis 350 tisic.
Jinak ze E46 je drazsi nez E39, to je sice neprijemny a trochu zvlastni, ale ja bych stejne nemenil - E46 se mi zda mnohem hezci
Jinak ze E46 je drazsi nez E39, to je sice neprijemny a trochu zvlastni, ale ja bych stejne nemenil - E46 se mi zda mnohem hezci

bylo to tak vzdy u vsech generaci.. i zacatkem devadesatejch e30 byla nejdrazsi, pak e28 a e23 uz jen auto pro cikany.. dneska to speje k tomu samemu, e65 se dostava na uroven e60 a za chvili pujde pod ..
a konktretne u e34 se tomu nedivim, dnes uz je e34 pase.. kolik jich je v provozuschopnem a dustojnem stavu? Je to srot, ktery si prebiraji mezi sebou mladosi na dojeti, vekslaci ci cikani taky na dojeti nebo pracanti, kteri v tom vozi material a udrzuji jako delnika aby dojelo z mista a do mista b.. e36, prestoze uz se nedela 10 let, se porad da najit v origo stavu a fanda ji muze udrzovat a navic mu prinese to pravy trojkovy poteseni z jizdy.. rozhodne ho to vyjde levneji, nez udrzovat v krasnym stavu e34, tam je potesenim komfort a pocit poradnyho kusu vozu, ale komfort = nic neklepe, nic neboucha, vse samet.. nemozne.
A s temi motory u trojek je to pravda.. je to rekl bych tim, ze rozdil v nakladech na palivo u auta teto velikosti je zanedbatelny at jde o 318i nebo 330i, kdezto 528i a 540i uz je rozdil..
a konktretne u e34 se tomu nedivim, dnes uz je e34 pase.. kolik jich je v provozuschopnem a dustojnem stavu? Je to srot, ktery si prebiraji mezi sebou mladosi na dojeti, vekslaci ci cikani taky na dojeti nebo pracanti, kteri v tom vozi material a udrzuji jako delnika aby dojelo z mista a do mista b.. e36, prestoze uz se nedela 10 let, se porad da najit v origo stavu a fanda ji muze udrzovat a navic mu prinese to pravy trojkovy poteseni z jizdy.. rozhodne ho to vyjde levneji, nez udrzovat v krasnym stavu e34, tam je potesenim komfort a pocit poradnyho kusu vozu, ale komfort = nic neklepe, nic neboucha, vse samet.. nemozne.
A s temi motory u trojek je to pravda.. je to rekl bych tim, ze rozdil v nakladech na palivo u auta teto velikosti je zanedbatelny at jde o 318i nebo 330i, kdezto 528i a 540i uz je rozdil..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Kontaktovat uživatele:
dsvatos píše:Podívej se na ceny benzínu, pojistky, dražší údržbu většího auta a je to jasný. Komu by se dneska chtělo živit velkou rozchlastanou káru? Se podívej na ceny 7-erJá jsem z velkých aut už taky vyrostl. Nebavilo mě to živit...
tak E46 330i prostě neni auto pro socky, pokud mlíš třeba o 740i E38 tak ty ceny jsou dost dole protože ano - spotřeba, pojistka (mno dobře), údržba. ale 330i bude vždycky dražší - 1) nežere 2) je to vynikající motor a rozhodně převyšuje 2,0d a s lepším motorem rostla v základu výbava takže pravděpodobně o social edition taky nepůjde, a aby byla levnější kvuli 3.000,- na povinném ročně a o 2-3litry vyšší spotřebou - to si nemyslim. Kdo nemá na benzín ať nekupuje ale aby kvuli tomu bylo levnější auto... to asi u E46 těžko.
U starejch modelů jako E34, E28, E32, koneckonců i E38 to chápu...
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
trojka je prostě fenomén v každé typové řadě.má punc rychlého a elegantního auta. pětka je důstojná a pohodlná, sedma je o prestiži .
váhově rozdílná auta nejde porovnávat podle tabulek ,ale musíš podle pocitu .
k ceně, trojka je žádanější a cena jde nahoru, dogma o spotřebě dělá své.
dvoutunová mrcha potřebuje něco jiného než malá auta.
váhově rozdílná auta nejde porovnávat podle tabulek ,ale musíš podle pocitu .
k ceně, trojka je žádanější a cena jde nahoru, dogma o spotřebě dělá své.
dvoutunová mrcha potřebuje něco jiného než malá auta.
To ze E34 vysla zarovna s E30 je teda dobry blud, ved E30 je od 82' a E34 od 88'
. A zrovna E36 od 91'. E34 je pausalne vyvojovo teda asi o tri roky starsie auto, co mi nijak strasne neprijde, E34 som kupoval za cenu za ktoru by som v pohode E36 zohnal, ale proste som chcel 5er, vyhovuje mi viac (predtym som mal E30 325i, takze motokaroveho blaznenia som mal skutocne dost a chcel som nieco aspon trocha pohodlnejsie).
