


Abych začal od začátku... Minulý tyden sem mel na naledi tukanec s prikopou. Odnesl to chladic jeliko bylo vcelku hodně důležité být za chvíli na jiném miste rozhodl sem se s pauzami dojet cca 2km s prehratou vodou pro jine auto. Byla to chyba to vím! Možné následky jsem zde již řešil.
Po výměně chladičů jsem systém naplnil za studena odvzdusnil a nastartoval vse se zdá OK motor běžel jak hodinky, pumpa se točila. Tak sem začal odvzdusnovat... Jenze ani za nic se mi to nedaří, auto sem zkoušel projet po chvíli šla teplota nahoru zastavil sem a povolil odvzdusnovak jenze tekla jen voda zadná pára ani vzduch. Po vypnutí motoru bylo jasně slyšet bublání v chladiči, povoloval sem odvzdusnovak a letelo z toho hafo páry až nešlo ven nic zatahl sem povolil expanzku a voda značně klesladoplnil sem zopakoval a ten samý scénář. Udělal jsem to tak již x-krát za běhu motoru při normální teplotě teče s chladiče jen voda při zahřátí na vyšší teplotu a zastavení motoru jde pak vypouštět pára a následně hladina klesne. Hadice od termostatu je za chodu jen vlažná ale tvrdá, po vypuštění páry někdy značně zvýší teplotu a změkne. Když mam otevřenej odvzdusnovak a mackam ji vyfukuje to vzduch. Z toho usuzuji že není prostě zatopená. Jinak topení netopí. Už nevím co s tím jestli je skutečně chyba jen v tom odvzdušnění nebo je v háji pumpa nebo je např prdlé těsnění pod hlavou či hlava. Olej ve vodě se nezdá být, voda v oleji taktéž ne. JaraX se zmínil něco o tom že u některých motorů musí být při odvzdušňování ještě povolený šroub hlavy? Je možné že by to u mého tak bylo???

Děkuji za každou radu!!!!!

Jinak pročetl sem vše okolo odvzdušňování zkoušel jsem všechno možný ale nedaří se!