ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...
Jinak obečně ladění atmo motorů neni taková p*del, jako třeba u turbomotorů... tj. to jde, ale stojí to hrozný prachy a rozhodně to neni jen úrava RJ...
Jinak obečně ladění atmo motorů neni taková p*del, jako třeba u turbomotorů... tj. to jde, ale stojí to hrozný prachy a rozhodně to neni jen úrava RJ...
no, to neni nic
myslel jsem M50
hmm, to je napytel...
myslel jsem jiny sani, asi kn filtr, nerez vejfuk na miru, nerez svody
uprava rj by nesla? aby to davalo vic paliva
nebo jiny vstriky?
Než ladit tenhle motor, to si raději kup silnější auto Ale jako moc nechápu o co ti jde.. Ještě ho ani nemáš, nesvezl jsem s ním a už ho chceš ladit? Když už předem víš, že ti ten motor nebude stačit tak proč to chceš kupovat?
AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos? planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...
co se da poladit?
opraveno na m50
Ty budeš určitě nějakej (bejvalej) příznivce socwagnu Na BMW se vyser, tuning na něj nepatří a při prodeji je auto s tuningem buď úplně neprodejný nebo cena je mnohem níž než bez tuningu a třeba jen blbej kulatej fitr mě dokáže odradít od toho abych auto koupil a pokud chceš zvýšit výkon tak se nes*r s M50, ale dej tam rovnou 4.4L V8 z e39
dsvatos píše:Než ladit tenhle motor, to si raději kup silnější auto Ale jako moc nechápu o co ti jde.. Ještě ho ani nemáš, nesvezl jsem s ním a už ho chceš ladit? Když už předem víš, že ti ten motor nebude stačit tak proč to chceš kupovat?
nesvezl, pravda prijde mi ten motor jako dobrej v pomeru vykon/hmotnost/udrzba
radekc píše:
AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos? planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...
co se da poladit?
opraveno na m50
Ty budeš určitě nějakej (bejvalej) příznivce socwagnu Na BMW se vyser, tuning na něj nepatří a při prodeji je auto s tuningem buď úplně neprodejný nebo cena je mnohem níž než bez tuningu a třeba jen blbej kulatej fitr mě dokáže odradít od toho abych auto koupil a pokud chceš zvýšit výkon tak se nes*r s M50, ale dej tam rovnou 4.4L V8 z e39
ty voe, fakt ze jo, jsem ale dechtaku, a to se ladi paradne
to bude strasne tezka krava
Pete píše:jestli chce výkonou e36 tak si kup alpinu B8
AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos? planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...
co se da poladit?
opraveno na m50
Mám 325i Coupé s tímhle motorem a myslím, že co se týká výkonu, tak jsou veškeré úpravy zbytečné. Ten motor má síly na rozdávání a v normálním provozu stejně nevyužiješ jeho schopnosti na 100%. Mám akorát kuželový otevřený vzduchový filtr, ale to jen kvůli zvuku. Do výfuku se mi příliš pouštět nechce, většinou to jenom zvedne spotřebu a efekt nikde(kromě toho, že to plaší zvěř a sousedy). Maximálně bych nahradil oba katalyzátory za rezonátory. Ideální tuning pro tenhle model bych viděl maximálně v pořízení samosvorného diferenciálu, ten k 6-ti válci BMW prostě patří.
191 koni je hrozne malo na srandu ... ale dost na normalni svezeni v beznym provozu ...
co se tyce kjoupe 325 tak hlavne koukej aby mela samosvornej diferencial ... jinak jsem videl na prodej i e36 325 s motore¨m upravenym od hammanu s 250PS ale ten clovek asi vedel moc dobre proc se takovy kary za ty prachy zbavoval ...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos? planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...
co se da poladit?
opraveno na m50
Mám 325i Coupé s tímhle motorem a myslím, že co se týká výkonu, tak jsou veškeré úpravy zbytečné. Ten motor má síly na rozdávání a v normálním provozu stejně nevyužiješ jeho schopnosti na 100%. Mám akorát kuželový otevřený vzduchový filtr, ale to jen kvůli zvuku. Do výfuku se mi příliš pouštět nechce, většinou to jenom zvedne spotřebu a efekt nikde(kromě toho, že to plaší zvěř a sousedy). Maximálně bych nahradil oba katalyzátory za rezonátory. Ideální tuning pro tenhle model bych viděl maximálně v pořízení samosvorného diferenciálu, ten k 6-ti válci BMW prostě patří.
jak moc se zmenil zvuk po tom filtru?
ten vejfuk sem nemyslel deravej ale od nekoho kdo to umi, bez katu a tak, ne aby to rvalo
chtel bych pak totiz koncovky po stranach bez samosvoru bych to ani nechtel, delalo se to vubec?
patras píše:191 koni je hrozne malo na srandu ... ale dost na normalni svezeni v beznym provozu ...
co se tyce kjoupe 325 tak hlavne koukej aby mela samosvornej diferencial ... jinak jsem videl na prodej i e36 325 s motore¨m upravenym od hammanu s 250PS ale ten clovek asi vedel moc dobre proc se takovy kary za ty prachy zbavoval ...
tak tak
ok, samosvor je jasnej
nevim jaky delate vnitrnosti
prevodovka diferak klouby by 250koni mely vydrzet, spojka se da lapsi, jde o kliku ujnice pisty a to uz bude nejspis palka
hromadu informaci tu sice mate, ale vesmes vsechno naka udrzba
doufam ze Vam Baworakum krivdim
je tu nekdo schnopnej napsat:
Joo, vic koni, budes potrebovat jiny todle, da se sehnat u toho a toho vyjde na tolik, k tomu je nutny todle a pak takhle. Malo? No tak tamhle todle a k tomu musis atd...
Chcete nekdo poradit s TDI? Taky Vam nenapisu kup 110PD
Ale jo, ale ladit 325 za spoustu penez aby jis se dostal s bidou na 250koni za cenu 3litra M3, ktery ma 286koni v zakladu je podle me blbost. BMW je atmosfera a tam se proste moc koni nabrat u seriovyho motoru neda.
A pokud ti nestaci 300 az 340 koni, tak pak bud vysolis nehorazny penize za dalsich treba 40koni i 200kkč nebo nekupuj bmw e36