Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

zvyseni vykonu 325 M50

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#1 Příspěvek od AlesShi »

ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...

co se da poladit?

opraveno na m50 :lol:
Deli
Registrovaný
Příspěvky: 580
Registrován: ned 30.04.2006 00:00
Bydliště: Plzeň

#2 Příspěvek od Deli »

Co je E50? :)

Jinak obečně ladění atmo motorů neni taková p*del, jako třeba u turbomotorů... tj. to jde, ale stojí to hrozný prachy a rozhodně to neni jen úrava RJ...
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#3 Příspěvek od AlesShi »

Deli píše:Co je E50? :)

Jinak obečně ladění atmo motorů neni taková p*del, jako třeba u turbomotorů... tj. to jde, ale stojí to hrozný prachy a rozhodně to neni jen úrava RJ...


no, to neni nic
myslel jsem M50 :)

hmm, to je napytel...

myslel jsem jiny sani, asi kn filtr, nerez vejfuk na miru, nerez svody

uprava rj by nesla? aby to davalo vic paliva
nebo jiny vstriky?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od dsvatos »

Než ladit tenhle motor, to si raději kup silnější auto :wink: Ale jako moc nechápu o co ti jde.. Ještě ho ani nemáš, nesvezl jsem s ním a už ho chceš ladit? Když už předem víš, že ti ten motor nebude stačit tak proč to chceš kupovat? 8O
misi_ce
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: ned 20.05.2007 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od misi_ce »

myslim ze 2.5 litr vanos je optimalni motor co do vykonu a spotreby . asi bych s nim nic nedelal, nez ho jen hyckal :twisted:
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#6 Příspěvek od radekc »

AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...

co se da poladit?

opraveno na m50 :lol:

Ty budeš určitě nějakej (bejvalej) příznivce socwagnu :)
Na BMW se vyser, tuning na něj nepatří a při prodeji je auto s tuningem buď úplně neprodejný nebo cena je mnohem níž než bez tuningu a třeba jen blbej kulatej fitr mě dokáže odradít od toho abych auto koupil :wink: a pokud chceš zvýšit výkon tak se nes*r s M50, ale dej tam rovnou 4.4L V8 z e39
Pete
Registrovaný
Příspěvky: 508
Registrován: pát 06.04.2007 00:00
Bydliště: Karlovarsko

#7 Příspěvek od Pete »

jestli chce výkonou e36 tak si kup alpinu B8 8)
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#8 Příspěvek od AlesShi »

dsvatos píše:Než ladit tenhle motor, to si raději kup silnější auto :wink: Ale jako moc nechápu o co ti jde.. Ještě ho ani nemáš, nesvezl jsem s ním a už ho chceš ladit? Když už předem víš, že ti ten motor nebude stačit tak proč to chceš kupovat? 8O


nesvezl, pravda :?
prijde mi ten motor jako dobrej v pomeru vykon/hmotnost/udrzba

radekc píše:
AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...

co se da poladit?

opraveno na m50 :lol:

Ty budeš určitě nějakej (bejvalej) příznivce socwagnu :)
Na BMW se vyser, tuning na něj nepatří a při prodeji je auto s tuningem buď úplně neprodejný nebo cena je mnohem níž než bez tuningu a třeba jen blbej kulatej fitr mě dokáže odradít od toho abych auto koupil :wink: a pokud chceš zvýšit výkon tak se nes*r s M50, ale dej tam rovnou 4.4L V8 z e39


ty voe, fakt ze jo, jsem :lol:
ale dechtaku, a to se ladi paradne

to bude strasne tezka krava


Pete píše:jestli chce výkonou e36 tak si kup alpinu B8 8)


nevim, ale kouknu
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#9 Příspěvek od JIP »

AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...

co se da poladit?

opraveno na m50 :lol:


Mám 325i Coupé s tímhle motorem a myslím, že co se týká výkonu, tak jsou veškeré úpravy zbytečné. Ten motor má síly na rozdávání a v normálním provozu stejně nevyužiješ jeho schopnosti na 100%. Mám akorát kuželový otevřený vzduchový filtr, ale to jen kvůli zvuku. Do výfuku se mi příliš pouštět nechce, většinou to jenom zvedne spotřebu a efekt nikde(kromě toho, že to plaší zvěř a sousedy). Maximálně bych nahradil oba katalyzátory za rezonátory.
Ideální tuning pro tenhle model bych viděl maximálně v pořízení samosvorného diferenciálu, ten k 6-ti válci BMW prostě patří.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od patras Čestný člen »

191 koni je hrozne malo na srandu ... :) ale dost na normalni svezeni v beznym provozu :D ...

co se tyce kjoupe 325 tak hlavne koukej aby mela samosvornej diferencial ... jinak jsem videl na prodej i e36 325 s motore¨m upravenym od hammanu s 250PS ale ten clovek asi vedel moc dobre proc se takovy kary za ty prachy zbavoval :) ...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#11 Příspěvek od AlesShi »

JIP píše:
AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...

co se da poladit?

opraveno na m50 :lol:


Mám 325i Coupé s tímhle motorem a myslím, že co se týká výkonu, tak jsou veškeré úpravy zbytečné. Ten motor má síly na rozdávání a v normálním provozu stejně nevyužiješ jeho schopnosti na 100%. Mám akorát kuželový otevřený vzduchový filtr, ale to jen kvůli zvuku. Do výfuku se mi příliš pouštět nechce, většinou to jenom zvedne spotřebu a efekt nikde(kromě toho, že to plaší zvěř a sousedy). Maximálně bych nahradil oba katalyzátory za rezonátory.
Ideální tuning pro tenhle model bych viděl maximálně v pořízení samosvorného diferenciálu, ten k 6-ti válci BMW prostě patří.


jak moc se zmenil zvuk po tom filtru?
ten vejfuk sem nemyslel deravej :lol: ale od nekoho kdo to umi, bez katu a tak, ne aby to rvalo
chtel bych pak totiz koncovky po stranach :)
bez samosvoru bych to ani nechtel, delalo se to vubec?
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#12 Příspěvek od AlesShi »

patras píše:191 koni je hrozne malo na srandu ... :) ale dost na normalni svezeni v beznym provozu :D ...

co se tyce kjoupe 325 tak hlavne koukej aby mela samosvornej diferencial ... jinak jsem videl na prodej i e36 325 s motore¨m upravenym od hammanu s 250PS ale ten clovek asi vedel moc dobre proc se takovy kary za ty prachy zbavoval :) ...


tak tak 8)

ok, samosvor je jasnej

nevim jaky delate vnitrnosti
prevodovka diferak klouby by 250koni mely vydrzet, spojka se da lapsi, jde o kliku ujnice pisty a to uz bude nejspis palka
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#13 Příspěvek od Rendis »

všechno jde,ale jen to o penězích. Chceš výkon a BMW k tomu...????!!! Jedině M-Power vše splňuje!
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Pokud chces BMW s koněma, tak kup M3. Nicmene chapu tu touhu koupit 2,5 a pak do něj nacpat 100kkč, aby měl 230-240koni :-)
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#15 Příspěvek od Rendis »

A co? Jsou to Tvoje money?
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#16 Příspěvek od AlesShi »

M3 M3
neni jich tolik na vyber a je to porad seriovka


co ma E36 M3 za motor?
daj se ty motory rozumne sehnat? co se vsechno musi prehodit?


Koukam tady nikde zadnej ladic...
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#17 Příspěvek od Rendis »

e36/M3 je buď 3.0 a 3.2

Stačilo by,kdyby jsi trošku četl a na fóru najdeš hromady informací!!!
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#18 Příspěvek od AlesShi »

hromadu informaci tu sice mate, ale vesmes vsechno naka udrzba

doufam ze Vam Baworakum krivdim


je tu nekdo schnopnej napsat:
Joo, vic koni, budes potrebovat jiny todle, da se sehnat u toho a toho vyjde na tolik, k tomu je nutny todle a pak takhle. Malo? No tak tamhle todle a k tomu musis atd...


Chcete nekdo poradit s TDI? Taky Vam nenapisu kup 110PD
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Ale jo, ale ladit 325 za spoustu penez aby jis se dostal s bidou na 250koni za cenu 3litra M3, ktery ma 286koni v zakladu je podle me blbost. BMW je atmosfera a tam se proste moc koni nabrat u seriovyho motoru neda.

A pokud ti nestaci 300 az 340 koni, tak pak bud vysolis nehorazny penize za dalsich treba 40koni i 200kkč nebo nekupuj bmw e36 :-)

Proste si ujasni, co chces a pak se da radit.
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#20 Příspěvek od AlesShi »

chci vic nez seriova 325 a min nez M3
Odpovědět