Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
zkušenosti
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6239
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 1133
- Kontaktovat uživatele:
Záleží co od toho čekáš.Sám mám 1,8i rv92 a na žádný závodění to není ale na normal pohodový ježdění to je dostačující.Nejspíš budeš mít motor M40 takže tam se musí dělat jednou za 40-60tkm rozvody.Novější motory maj už řetěz.Dále 4 válce trpý na cvakání hydroštělů.Takže jen aby ses nedivil kdyby to chvilku cvakalo než se motor krapet zahřeje:)
No a další otázka je kolik je pořizovací cena a kolik do toho ještě nasypeš.Ještě zvaš variantu 6válce pač přece jenom to je o něčem jiným.
No a další otázka je kolik je pořizovací cena a kolik do toho ještě nasypeš.Ještě zvaš variantu 6válce pač přece jenom to je o něčem jiným.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: sob 20.10.2007 00:00
- Bydliště: Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Tak,nejsem žádný závodník,tak si myslím,že to bude pro mě akorát.Nedal jsem za něj nic a oprava mě nebude stát minimum.Jeden bobík mi něco dluží.Ale bylo to bouichlé na levý předek,tak je vyměněný celý podběh a,nosník a věci na předku.Jen se trošku toho bojím,abych pak do toho nesypal jen peníze.Ale bylo to pojednom starším pánovi a ten nevybral zatáčku a bylo to.No,tak uvidím,měl bych v plánu tam dát i lpg.
Ale jináč moc děkuju za odpověď,Jerry.
Ale jináč moc děkuju za odpověď,Jerry.