Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
dva valecky na topeni motorovem prostoru?
No kámo,nevím,jestli myslíme na to stejný,ale jestli do toho jdou celkově 3 hadice (2 po kraji a 1 ze spodu,do toho čerpadle) tak jsou to elektroventily pro individuální topení pro řidiče a spolujezdce.Jestli to není ono a vedou do toho jenom 2 hadice (jedna tlustá a jedna slabounká) tak je to myslím zásobník latentního tepla.


dexter píše:No kámo,nevím,jestli myslíme na to stejný,ale jestli do toho jdou celkově 3 hadice (2 po kraji a 1 ze spodu,do toho čerpadle) tak jsou to elektroventily pro individuální topení pro řidiče a spolujezdce.Jestli to není ono a vedou do toho jenom 2 hadice (jedna tlustá a jedna slabounká) tak je to myslím zásobník latentního tepla.
myslim ze tam jsou ty 3 hadice ,aspon vim co to je ale nevim co je latentni teplo

No s tím zásobníkem latentního tepla je to podobný,jako akumulační kamna.Když se ti motor zahřeje,tak se zahřeje i ten zásobník a když pak po delší době nastartuješ,tak ti nepůjde studený ,ale hned teplý vzduch.Ale prej to funguje nějak elektrochemicky.Ale to možná kecám.Osobně sem se s tím ještě nesetkal.A nejspíš to ani ty nemáš.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
hosi vsechna cest ale pripadne mi jakoze jste v roce 2007 objevili neco jako topeni v aute
tri hadice ktere smeruji jakoze do auta jdou do vymeniku neboli radiatoru ve ktrem je logicky ohrata vodu od motoru ... a vedle pojistkovky mas ty ventily topeni ktere ti umozni ze si muzes na strane ridice poustet v lete horko a spolujezdec ktery je eskimak si soucasne pusti studeno
funguji na elektormagnetickem principu a jeto slabina takze muzes mit jedn zasekly a treba jedna pulka porad topi a naopak

tri hadice ktere smeruji jakoze do auta jdou do vymeniku neboli radiatoru ve ktrem je logicky ohrata vodu od motoru ... a vedle pojistkovky mas ty ventily topeni ktere ti umozni ze si muzes na strane ridice poustet v lete horko a spolujezdec ktery je eskimak si soucasne pusti studeno

T613 píše:hosi vsechna cest ale pripadne mi jakoze jste v roce 2007 objevili neco jako topeni v aute
tri hadice ktere smeruji jakoze do auta jdou do vymeniku neboli radiatoru ve ktrem je logicky ohrata vodu od motoru ... a vedle pojistkovky mas ty ventily topeni ktere ti umozni ze si muzes na strane ridice poustet v lete horko a spolujezdec ktery je eskimak si soucasne pusti studenofunguji na elektormagnetickem principu a jeto slabina takze muzes mit jedn zasekly a treba jedna pulka porad topi a naopak
nebo ti pulka auta furt topí tak to cely vyměníš a topí ti rázem celý auto furt

tjj píše:dexter píše:No kámo,nevím,jestli myslíme na to stejný,ale jestli do toho jdou celkově 3 hadice (2 po kraji a 1 ze spodu,do toho čerpadle) tak jsou to elektroventily pro individuální topení pro řidiče a spolujezdce.Jestli to není ono a vedou do toho jenom 2 hadice (jedna tlustá a jedna slabounká) tak je to myslím zásobník latentního tepla.
myslim ze tam jsou ty 3 hadice ,aspon vim co to je ale nevim co je latentni teplo
to je fakt pecka,zrovna jsem si říkal jak je možný že auto okamžitě topí i když třeba tři h stojí.............