Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Už nikdy BMW - odešly vstřiky, převodka = 120.000,- :-((

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Dani34el
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 28.01.2007 01:00

#61 Příspěvek od Dani34el »

Váhy vzduchu ? To nevim že tam mám. K čemu to je ? Jinak kde se daj ty vsřiky i s motáží pořídit za těch 30.000 ? Je tam dám a BMWák pujde do světa. Pak už jen benzin.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#62 Příspěvek od airbone »

Bruno75 píše:
milonovo píše:......někde jsem dokonce četl doporučení přidávat určitej poměr oleje do dvoutaktu.....
Toto ma zaujalo, poculi ste o tom este niekto nieco? Ja som si vsimol, ze Germani na Spritmoniror.de obcas v komentari napisu, ze pri tankovani pridali do nafty olej do 2-taktov. Najskor som si myslel, ze co to je za blbinu a ci by mi to neznicilo motor, ale ked je to teraz spomenute aj tu...
To by mi malo ako pomoct ochranit vstreky?! :?
Moje Bawko ma zatial iba 4 roky a je malo jazdene (poctivych 65.000 km), ale kedze by som si ho chcel este nejaky ten patek nechat, rad by som sa potencionalnym problemom so vstrekmi vyhol. Co vy na to?

2Airbone: je to sice off-topic, ale to so spotrebou Mi-24 myslis vazne 8O
Ja sa tiez motam trochu okolo lietadiel (rekreacne a zatial bezmotorovo), urcite do toho nevidim tolko ako ty, ale spotreba 1200 l/hod mi pripada trooosku prehnana. Viem, ze sa to neda porovnat, Mi-24 je bojovy stroj, ale tolko snad nezerie ani pri maximalnom nasadeni...

2all others: sorry za off-topic odbocku
k tomu offtopic: jj, tak je, tolko si v pohode ta masinka cucne. Ma dva turbohriadelove motory 2x1650kW, a vydrz letu okolo 2 hodky... 12 ton a max v= 335kmh, to neni len tak.... Ale ak tomu moc netlacis, tak spravis aj 900l/hod v cestovnom rezime. :wink: 8)

Aj ja sorry za offtopic.... uz budem ticho :oops:
Bruno75
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 20.02.2007 01:00
Bydliště: Trencin / Bratislava (SVK)

#63 Příspěvek od Bruno75 »

bmwfil píše: Tak to prodej, kup si za těch 300tis 100 Škod 120 a jezdi každej den jinou. Prostě když na provoz BMW nemáš, tak ho předej někomu, kdo ano... Ono jaksi v té relativně pěkné ceně (300tis) předchozí majitel zohlednil ty vstřiky, váhy vzduchu apod., chápeš? Nebo myslíš, že by se někdo zbavoval takovýho auta, kdyby nečul výdaje klepající na dveře?
jj, s tým sa dá len súhlasiť :respect: treba si uvedomiť, že máme prémiové autička, žiadne socky a s tým je hold spojené občas do nich aj "prémiovo" zainvestovať. Ako tu už odznelo, 3.0d je veľmi dobrý a výkonný a úsporný (čo do spotreby) motor (ja osobne jeho záťah priam milujem), má len tú chybu krásy, že si po 200.000 km pýta nové vstreky... aj tak myslím, že ak by sa prerátali náklady na nové vstrekovače na 200.000 km je to suma takmer smiešna (uvádzaných 60.000,- Kč / 200.000 km = 0,30 Kč / km) rovnako je pravdou, že soudruzi v Mníchove asi na nás, ktorí máme Báwa z druhej až x-tej ruky moc nemyslia, u tohoto vozu sa predpodkladá, že pan podnikateľ si ho kúpi, pojazdí 3-5 rokov, najazdí <200.000 km a objedná si zase nový model... konečne ak by to auto bolo dokonalé, kto by kúpil nové...

Ešte späť k mojej predošlej poznámke: Aké používate aditíva do nafty?
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od RedBaron »

Tak dneska si o tom povídají vrabci na střeše jenom na bmwklubu ale za pár měsíců až to ten pan podnikatel bude prodávat, tak už si u 530déček kupci budou říkat o slevu na vstřiky.
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od Butch5 »

Dani34el píše:
Butch5 píše:Jo a jestli si myslis, ze problem je v BMW, tak neni...kup si po**** Dacii logan 1,5 dci nebo thalii nebo jiny socka auto s jakymkoliv diesel motortem dnesni doby... Tdi, dci, jtd ...proste cokoliv.... a ty vstriky ti odejdou taky...mozna jeste driv a stoji stejnej ranec :D proste je to commonrail, je to vstrikovaci jednotka, ne jen tryska jako driv.... Chvalis MB? Prodej E39 a kup E classe v Cdi ...budes platit jeste vic.... :D Tak to proste je... Jsou lidi co jezdi v podelanym renoltu clio, maj na kapote misto znaku pitchu a plati za vstriky to co ty :D akorat jich tam maj jen 4 :D
Co mi to tu meleš za konforntační kydy ?? :) :evil: Já tu jen poreferoval, co se mi stalo, že mi u servisovanýho BMW s 200.000 km odešly vstřiky a podává ruku převodovka a je to vše ta desítky tisíc i víc korun. A že sem tohle nečekal u auta s obsahem 3000 ccm s tak málo kilometry a s dieselem, kterej má vydržet. A je to značka ! A že 3 litry nedržej ? Po*raná TATRA 613 3500ccm nám v podniku nalítala za bolševika 500.000 km než šla na GO. A měli sme jich tam několik. Jen se vymlacovaly klapky u těch 2 karbeců, tak se po 100.000 km nebo nevim kdy oba měnili...jeden stál 1.200.-- Kčs. - Já si nestěžuju :P :P :P Prostě se divim..... do MB 124 sme míchali rostlinej olej, topnej olej....válce byly jako nový...... když sou ty common-raily tak citlivý proč tam nedaj lepší filtry ? No jo.......
Jenom se ti sanzim vysvetlit o cem to dneska je, ale tak promin ze MELU KYDY , vrat se do komunismu a vstriky si kup u BMW , clovek nekomu nabidne, ze mu usetri nejaky penize a nakonec je spatnej.... Kup si nekde na hnojisti W124 nebo Tatru ,kterou jsi mel za bolsevika, kdyz nemas na servis normalniho auta a neotravuj tady svyma problemama, tady chodi lidi co chtej poradit nebo pomoct, ty zatim jen brecis a cloveka co ti nabizi reseni za relativne nizkou sumu posles do pr**le, to nema uroven...nebo zavolej do BMW a porad jim, ze maj davat lepsi filtry...preci si neco o common-railu, jakou ma konstrukci a pak pochopis.... Srovnavas tady technologie stary 30 let s dnesnima...To je jak srovnavat automatku s valchou...ta se taky neporouchala a jeji vymena stala prababicku 1 Kčs . OMFG
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#66 Příspěvek od milonovo »

Daniel:Ty si beznadějnej,dělej si co chceš.
Jinak k tomu oleji,nemyslel jsem M2T,i do tery dávám Castrol TTS (do benzinu)Já toho zatím moc nenajezdil,mám aditivum do nafty od Castrolu a budu tam dávat asi i nějakej ten olej.Ten poměr si přesně nepamatuju,ale bylo to cca 2dcl na nádrž.Jde o to že se ta jehla líp maže.
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#67 Příspěvek od bas2 »

Bruno75 píše:
bmwfil píše: Ešte späť k mojej predošlej poznámke: Aké používate aditíva do nafty?
Precitaj si diskusiu na http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=184

Tu je odkaz na ten spominany test aditiv:
http://www.petrol.cz/download/Test_aditiv.pdf
martin33
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 23.07.2007 00:00
Bydliště: Praha 8
Klubové ID: 1171
Kontaktovat uživatele:

#68 Příspěvek od martin33 »

Dani34el píše:Váhy vzduchu ? To nevim že tam mám. K čemu to je ? Jinak kde se daj ty vsřiky i s motáží pořídit za těch 30.000 ? Je tam dám a BMWák pujde do světa. Pak už jen benzin.
se nediv 124 jí nemá a na 120 jí taky nenajdeš. prodej to a kup si embéčko a budeš spokojenej věř tomu.... natankuj naftu v Německu a pak můžeš porovnat kvalitu ale to u Tebe člověk neví ale když to pozná ženská tak věřím že Ty taky.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od castro »

mno, přečetl jsem si jen 1.stranu, nemam čas to celé pročítat, ale o kvalitě pohoných hmot v čr vubec by se dalo dlouze povídat...

a to i s benzinem, nedávno jsem natankoval u jedné OMV, nechci tyhle stanice hanit, je to vždy jiné ale natankoval jsem N95 a auto najednou o 20koní méňě (odhad) a ani po nalití Vpower 95 žádné zlepšení, snad trošku až teď po vyjetí půl nádrže. Ale kámoš na té samé benzině tankoval 100oktan a když měl půl rezervy tak do E36 natočil 62litrů... takže v čr se šmělí, šmelí a šmelí... kur.vy zasraný jsou to...
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#70 Příspěvek od Maxiczech »

To bohužel není jen OMW. Shit natankuješ i u Shellky a urřitě i jinde.
Mě jezdí pravidleně autí lépe na 95 V-Power , než na 100 V-Power. Není to divné? Přitom mám tankovat natural 98.
Natankuju v Prostějově 100 oktan a auto je evidentně línější.
Za Olomoucí naberu 95 V-Power a jde za plynem jako prd a je nižší i spotřeba.
Stálo by za to, aby tady admini vymysleli i fóra na zkušenosti s benzínkama, jako je to se servisema BMW...
Není benál jako benál. A už vůbec nerozhoduje firma, u které tankuješ.. :idea:
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od psena »

Maxiczech píše:To bohužel není jen OMW. Shit natankuješ i u Shellky a urřitě i jinde.
Mě jezdí pravidleně autí lépe na 95 V-Power , než na 100 V-Power. Není to divné? Přitom mám tankovat natural 98.
Natankuju v Prostějově 100 oktan a auto je evidentně línější.
Za Olomoucí naberu 95 V-Power a jde za plynem jako prd a je nižší i spotřeba.
Stálo by za to, aby tady admini vymysleli i fóra na zkušenosti s benzínkama, jako je to se servisema BMW...
Není benál jako benál. A už vůbec nerozhoduje firma, u které tankuješ.. :idea:
Ano, znacky benzinek jsou uplne nepodstatne...ale bohuzel i porovnani jednotlivych benzinek neni na miste...jak uz kdosi tady na foru psal,nekdo znaly, benzin na kazdpu benzinku jde kazdou chvili z jineho zdroje.Jde o to, kdo na mistnim skladu zrovna vyklopi naklad.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#72 Příspěvek od Maxiczech »

Mno, to by právě nemělo být pravda. Zvlášte u Shell vím, že se ohánějí mávátkama, že si dováží svůj benzín ze zahraničí.. :roll:
Nevim, co je na tom pravdy, ale slyšel jsem od kluků, co jezdí s cisternama a vozí chemii, že když jeli pro OMW, tak tam ty skvostná aditiva leje nějakej "Pepa" vrchem do cisterny. A poměr se nějak výrazně neřeší.. Pak má ten benzin nějak vypadat a chtěji za to takovej majlant.. :evil:
Bruno75
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 20.02.2007 01:00
Bydliště: Trencin / Bratislava (SVK)

#73 Příspěvek od Bruno75 »

Panove a ake mate skusenosti s ESSOm, ja som si tam v poslednej dobe zvykol tankovat, lebo v Bratislave je suverenne najlacnejsi zo znackovych pump. Zijem v iluzii, ze firma ako ESSO by si nemala dovolit pouzivat vyslovene shitove paliva a ESSO udajne vozi paliva z Rakuska. Nizsie ceny mi pumpar odovodnil tym, ze ESSO vraj na Slovensku konci a ze sef pumpy sa snazi drzat slusne ceny (dufam, ze len normalne bojuje proti konkurencii - krizom cez cestu je Shell a nie ze do nafty leje vodu :? ) Pre tych, ktori poznaju Bratislavu, hovorim o cerpacke ESSO na Bajkalskej pri Holiday Inn za krizovatkou s Prievozskou smerom k Pasienkom.
Este tir otazocky: Co je podla Vas pravdy na tom, ze vsetky cerpacky na Slovensku beru paliva od Slovnaftu (v Cechach od Ceske rafinerske)?
Aky je podla Vas rozdiel medzi Shell V-Power Diesel a Shell Diesel Extra (t.j. normalna nafta na Shellke)? Inak povedane, ak pridam do normalnej nafty kvalitne aditivum, vyrovna sa to vlastnostami V-Power Dieslu?
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od psena »

Maxiczech píše:Mno, to by právě nemělo být pravda. Zvlášte u Shell vím, že se ohánějí mávátkama, že si dováží svůj benzín ze zahraničí.. :roll:
Nevim, co je na tom pravdy, ale slyšel jsem od kluků, co jezdí s cisternama a vozí chemii, že když jeli pro OMW, tak tam ty skvostná aditiva leje nějakej "Pepa" vrchem do cisterny. A poměr se nějak výrazně neřeší.. Pak má ten benzin nějak vypadat a chtěji za to takovej majlant.. :evil:
cirka pred pul rokemprobehla v TV zprava, ze v Ceske rafinerske doslo k nejakemu technickemu problemu a do benzinu se dostala nejaka skodliva latka...rikali, ale ze se to dotklo jen dvou pump Benzina a jedne pumpy Shell ve strednich cechach.Takze asi tak...nedovazi si asi nikdo...taky jsem tomu veril a bral roky u OMV.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#75 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Dani34el píše:Klidně Ti vysvětlím, JAK mohu srovnávat starýho chrochtáka MB W 124 300 TD s BMW 530 d. Jednoduše proto, že ten MB 300 TD měl realtivně nízký náklady na údržbu a motor vydržel věky.....a jednoduše proto, že technika jde dopředu a já jako spotřebitel mohu oprávněně očekávat, že s životností dílů to nebude horší. A mohu spravedlivě očekávat, že za posraný vstřiky, který maj funkci svíček u ŠKODY 120 ( kde ale stojej 200 Kč ) nebudou v servisu stát i s prací 60.000 Kč. ANO TOLIK TO TAM STOJÍ......Jinak se omlouvám za rozčarování svoje !!! :twisted: :twisted: :twisted:
Vždyť máš zaplacenou garanci mobility, tak ji uplatni.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
thomas
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pon 21.11.2005 01:00

#76 Příspěvek od thomas »

Bruno75 píše:
milonovo píše:......někde jsem dokonce četl doporučení přidávat určitej poměr oleje do dvoutaktu.....
Toto ma zaujalo, poculi ste o tom este niekto nieco? Ja som si vsimol, ze Germani na Spritmoniror.de obcas v komentari napisu, ze pri tankovani pridali do nafty olej do 2-taktov. Najskor som si myslel, ze co to je za blbinu a ci by mi to neznicilo motor, ale ked je to teraz spomenute aj tu...
To by mi malo ako pomoct ochranit vstreky?! :?
Moje Bawko ma zatial iba 4 roky a je malo jazdene (poctivych 65.000 km), ale kedze by som si ho chcel este nejaky ten patek nechat, rad by som sa potencionalnym problemom so vstrekmi vyhol. Co vy na to?

Ahoj, měli jsme u nás ve firmě VW LT, 2.5TDI, rv 02, v cca 150tis km odešlo čerpadlo, v Diesel Servisu řekli že díky kvalitě nafty, tak jsme začali přidávat na plnou nádrž (100litrů) 0,5dcl oleje M2T a až do rozstřelení auta v 580tis km žádný problém s čerpadlem nebo vstřikama. Takže něco na tom bude.
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#77 Příspěvek od JIP »

Pánové,
tady si myslím že je veškeré vysvětlování marné. "Daniel" má svojí pravdu a nic jiného nechce přijmout ..."BMW je shit, protože vstřiky BOSCH vydrží jen 200 000km(je to všeobecně známá konstrukční záležitost)...můžeme pokračovat...BMW je shit, protože alternátor BOSCH vydrží jen 250 000km...BMW je shit, protože mi při 170 000km teče holendr na servořízení ZF...a nejlepší auto na světě je Škoda Forman, proto mému známému najezdila 750 000km bez generálky motoru a jakýkoliv díl pořídím za pár kaček..." :roll:
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00
Klubové ID: 675

#78 Příspěvek od 100RM »

castro píše:mno, přečetl jsem si jen 1.stranu, nemam čas to celé pročítat, ale o kvalitě pohoných hmot v čr vubec by se dalo dlouze povídat...

a to i s benzinem, nedávno jsem natankoval u jedné OMV, nechci tyhle stanice hanit, je to vždy jiné ale natankoval jsem N95 a auto najednou o 20koní méňě (odhad) a ani po nalití Vpower 95 žádné zlepšení, snad trošku až teď po vyjetí půl nádrže. Ale kámoš na té samé benzině tankoval 100oktan a když měl půl rezervy tak do E36 natočil 62litrů... takže v čr se šmělí, šmelí a šmelí... kur.vy zasraný jsou to...
Chces povedat ze liter benzinu OMV je iny ako liter u Shellu ? Mne sa uz parkrat stalo ze som do nadrze natankoval 61-63 litrov a BC potom ukazalo povedzme 64 litrov ...
7er. True definition of luxury. Yours.
Odpovědět