
Tak servis. Diagnostika. Tam sem nechal 2000,--

Cena za opravu všeho prej 120.000.-




počítám, že ten MB byla stará dobrá 124ka, že? Ale ta něměla 200PS, zrychlení kolem 8s se spotřebou okolo 6l/100km, že?Dani34el píše:Tak sem dopad jak sedláci u ChlumceŠel sem do 5ky common-railu - serviska, 200.000 km. Kontrolovali sme to přes BMW system a servisy byly dělaný. A pak přišlo to, čeho sem se nejvíc obával - začal kolísat volnoběh. Takže výměna filrů, kontrola těsnosti portubí, AGR....pak to přestalo. A pak začlo zas. Měl sem MB 300 D a vim že u 6ti-válce musí bejt volnoběh vyrovnanej jak pravítko.
Tak servis. Diagnostika. Tam sem nechal 2000,--a výsledek: 2 vstřiky špatný. Třetí načatej. U CR prej normální. Technik se s tim projel a řiká, že hučí 4 a 5 rychlost. To sem ani neslyšel, než mě upozornil. Takže výměna převoďáku, další 2.000,- Žádný zlepšení.
Cena za opravu všeho prej 120.000.-Prej vstřiky můžou vydržet 150.000 ale i 300.000. Proto se prej Germáni těch aut, jak to má k 200.000km zbavujou. Klidně mi tu nabijte hubu, ale zlatej MB 300D. Vstřiky vydržely 250.000km. Výměna stála 4.000.- . Ach jo...
![]()
![]()
Tohle je popularni mytus. Samozrejme do CR dieselu nemuzes tankovat nejakou jezedackou sracku, ale to nic nemeni na tom, ze zivotnost tech vstriku je proste kolem 200.000km bez ohledu na kvalitu pouzite nafty. I v Nemecku trilitrove diesely s timhle najezdem konci se vstrikama, s tim se proste neda nic delat.Bajzik píše:základ je tankovat u "lepších" benzínek, holt tyto vstřiky jsou velmi haklivý na kvalitu nafty. Oprava opravdu nebude tak drahá chce to jen se zeptat také někde jinde
Prober se, vstřiky na common-rail a na předkomůrkáč sou uplně někde jinde jak cenou tak životností........Dani34el píše:T
Cena za opravu všeho prej 120.000.-Prej vstřiky můžou vydržet 150.000 ale i 300.000. Proto se prej Germáni těch aut, jak to má k 200.000km zbavujou. Klidně mi tu nabijte hubu, ale zlatej MB 300D. Vstřiky vydržely 250.000km. Výměna stála 4.000.- . Ach jo...
![]()
![]()