No to bych zrovna netvrdil, do tolika netočí ani proudové motory..Boriss23 píše:Ja ti nerikam nic takoveho...jen jsem napsal ze netaha hned od spoda...a nejvetsi silu ma nekde od 35OOtisisc otacek.Bombarder píše:3500 nebo 4500 to je v podstatě jedno, že?Boriss23 píše: Jízda vypadá asi tak, že zařadíte rychlost, sešlápnete plynový pedál a skutečně si užíváte zátah motoru od nejnižších otáček. Je potřeba si chvíli zvykat na záludný spojkový pedál, ale dva, tři dny za volantem vše spraví. Přeplňovaný čtyřválec krásně táhne kolem 2500 otáček a síla narůstá postupně dál. Ručička otáčkoměru mine 3000 otáček a motor přidává na síle. Jste na 3500 otáčkách a začínáte cítit velkou sílu. Tomu však nepředchází žádné nakopnutí, škubnutí ani pískání turbodmychadla.
Trochu citace kde rikaji ze zatah je nejsilnejsim od 3500ot
Nebudem tu řešit hovadiny, každý kdo jel s autem s turbínou ví, že zátah jde cítit už od daleko nižších otáček než uvádíš. Nepleteš si to s normálním autmosférickým motorem?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
323i 170ps vs 1,8T 150ps
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
- Kontaktovat uživatele:
3nge píše:to me rekni jak , rad se poucim o rozdilnosti techto systemu, dikyBoriss23 píše:a turba se rozdeluji pro naftu a benzin.....
turbodieselových motorů:
- teplota dmychadlové skříně: 800 - 850°C
- teplota vzduchu v kompresorové části: 90°C - 130°C
- provozní otáčky svazku: 120 - 135 000 ot./ min.
turbobenzínových motorů:
- teplota dmychadlové skříně: 850 - 950°C
- teplota vzduchu v kompresorové části: 110°C - 150°C
- provozní otáčky svazku: 160 - 180 000 ot./ min., u soutěžních speciálů až 210 000 ot./ min.
Benzinove turbo funguje ve vyssich otackach a teplotach nez DIESLOVE TURBO
-
Player1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 754
- Kontaktovat uživatele:
S oktávkou jsem měl tu "čest" asi před 3 dny. Pocit z motoru jsem měl celkem dobrej. Turbo pěkně táhlo od spodu, ale motor se nenechal moc točit, na to že je to benzín. Ani nemá smysl ho točit někam na 5k. Největší sílu má právě kolem 3k. (jako ten můj traktůrek). Zvuk hnusnej...
Dál jsem si nemohl zvyknout na ten divnej posaz za volantem...palubka jaksi divně dole a daleko. Ve výbavě měla malej koženej paket...ale ta kůže byla odporná (jak psal Castro). Byla to spíš jakási divná kožená guma
Řazení hrůza...dlouhý a tvrdý dráhy a z té kulisy jsem měl pocit, že tam snad nejsou žádný pružiny...
Podvozek taky škoda mluvit...oproti BMW. Nalítl jsem s tím trochu rychlej do zatáčky a moc dobrej pocit jsem z toho neměl. Dál se mi nelíbí, že jde cítit motor v řízení...prostě předokolka.
Ujel jsem s tím autem asi 100km a spotřebu jsem měl při první půlce trati, když jsem tomu dával naplno, 10.3 a na druhé půlce, kdy jsem jel pěkně v klídečku- 7.1. Takže spotřeba je podle mě pěkná. Auto mělo najeto 90tkm, rok 04, výbava Rider, parádní stav. Celkovej pocit: Nic moc...když si představím třeba e39 za tuhle cenu (300k)
Podvozek taky škoda mluvit...oproti BMW. Nalítl jsem s tím trochu rychlej do zatáčky a moc dobrej pocit jsem z toho neměl. Dál se mi nelíbí, že jde cítit motor v řízení...prostě předokolka.
Ujel jsem s tím autem asi 100km a spotřebu jsem měl při první půlce trati, když jsem tomu dával naplno, 10.3 a na druhé půlce, kdy jsem jel pěkně v klídečku- 7.1. Takže spotřeba je podle mě pěkná. Auto mělo najeto 90tkm, rok 04, výbava Rider, parádní stav. Celkovej pocit: Nic moc...když si představím třeba e39 za tuhle cenu (300k)
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
- Kontaktovat uživatele:
Tomu říkám objektivní názor nezaujatého člověkaPlayer1 píše:S oktávkou jsem měl tu "čest" asi před 3 dny. Pocit z motoru jsem měl celkem dobrej. Turbo pěkně táhlo od spodu, ale motor se nenechal moc točit, na to že je to benzín. Ani nemá smysl ho točit někam na 5k. Největší sílu má právě kolem 3k. (jako ten můj traktůrek). Zvuk hnusnej...Dál jsem si nemohl zvyknout na ten divnej posaz za volantem...palubka jaksi divně dole a daleko. Ve výbavě měla malej koženej paket...ale ta kůže byla odporná (jak psal Castro). Byla to spíš jakási divná kožená guma
Řazení hrůza...dlouhý a tvrdý dráhy a z té kulisy jsem měl pocit, že tam snad nejsou žádný pružiny...
Podvozek taky škoda mluvit...oproti BMW. Nalítl jsem s tím trochu rychlej do zatáčky a moc dobrej pocit jsem z toho neměl. Dál se mi nelíbí, že jde cítit motor v řízení...prostě předokolka.
Ujel jsem s tím autem asi 100km a spotřebu jsem měl při první půlce trati, když jsem tomu dával naplno, 10.3 a na druhé půlce, kdy jsem jel pěkně v klídečku- 7.1. Takže spotřeba je podle mě pěkná. Auto mělo najeto 90tkm, rok 04, výbava Rider, parádní stav. Celkovej pocit: Nic moc...když si představím třeba e39 za tuhle cenu (300k)
-
tosy
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 16.07.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
?Player1 píše:ale motor se nenechal moc točit, na to že je to benzín. Ani nemá smysl ho točit někam na 5k?
http://www.autorevue.cz/images/2437/999 ... 999999.jpg
Jak je vidět, tak od 4700ot. stejně začíná klesat krouťák a výkon už je taky na maximu...tosy píše:?Player1 píše:ale motor se nenechal moc točit, na to že je to benzín. Ani nemá smysl ho točit někam na 5k?![]()
http://www.autorevue.cz/images/2437/999 ... 999999.jpg
...vlastně 5 kobyl před maximem...ehm..
klanuk píše:calif píše:myslím že se bojíš zbytečně, mam 325i to ma o neco vic koni nez 323i ale zas jinde krouták a je treba vic točit, stovku ma papirove za 8 vterin, zjisti si kolik to dela s tim 1,8t v ruznych autech.tosy píše: No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?
ale pokud se tu pise ze by jim byl spis konkurent 320i tak s 323i je das stopro, 320i prášim na letisti už na dvojku)))
jinak sem z Pacovska na pelrhimovsku.[/quote
tak co byl si o vikendu v kameni na letisti?nebyl? pročpak?? co to tam nekdo koupil tak tam skoro nejezdim.
Takže jako bývalý majitel 1.8T, bych k tomu napsal asi toto:Auto s cca 180-190k (chipoval už původní majitel, takže neznám přesný číslo) a váhou 1200kg smázlo na sprintu vše až po 328i. S 330i e46 jelo rovinu. Výkony v přímce byly velmi slušný, ale projev motoru byl díky plochýmu krouťáku v celým spektru otáček dost nudnej a nezáživnej i když o poznání silnější než v současný 325i. Projev turboefektu až tak nezáleží na křivce momentu, ale když jedete ustálenou rychlostí, tak turbu po sešlápnutí plynu prostě chvíli trvá než natlakuje a je jedno jestli točíte 2 nebo 3,5 rpm. No a když se nadechne, tak to opravdu zatlačí téměř v jakýchkoliv otáčkách. Dlouhodobá spotřeba mi vycházela okolo 9,5l/100km, s 325i mám spotřebu o cca 1l vyšší.
Prodal jsem to a stal se antifans VW group, protože se mi nelíbilo plno jiných věcí, ale motor považuji za velmi povedený. Jak podávanými výkony tak spotřebou.
Prodal jsem to a stal se antifans VW group, protože se mi nelíbilo plno jiných věcí, ale motor považuji za velmi povedený. Jak podávanými výkony tak spotřebou.
-
petr327
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 16.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha 9
- Klubové ID: 1039
- Kontaktovat uživatele:
souhlasím s dali_b
a přikládam odkaz na video Golfa 4 GTi s motorem 1,8T mého kámoše na naší cestě do brna (jeli sme ve třech) na jarní Renocar + video na okruhu.
http://www.hermel.cz/golf
PS: motor je po brutal upravě softwaru řídící jednotky.....
a přikládam odkaz na video Golfa 4 GTi s motorem 1,8T mého kámoše na naší cestě do brna (jeli sme ve třech) na jarní Renocar + video na okruhu.
http://www.hermel.cz/golf
PS: motor je po brutal upravě softwaru řídící jednotky.....
-
tosy
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 16.07.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak koukam, diskuze uz ulitava nekam jinam:), 1,8T ochipovana na 190PS. Myslel jsem porovnani tech 2 motoru v serii, ale i tak diky za nezaujaty:) prispevek, moc jich nebylo..dali_b píše:Takže jako bývalý majitel 1.8T, bych k tomu napsal asi toto:Auto s cca 180-190k (chipoval už původní majitel, takže neznám přesný číslo) a váhou 1200kg smázlo na sprintu vše až po 328i. S 330i e46 jelo rovinu. Výkony v přímce byly velmi slušný, ale projev motoru byl díky plochýmu krouťáku v celým spektru otáček dost nudnej a nezáživnej i když o poznání silnější než v současný 325i. Projev turboefektu až tak nezáleží na křivce momentu, ale když jedete ustálenou rychlostí, tak turbu po sešlápnutí plynu prostě chvíli trvá než natlakuje a je jedno jestli točíte 2 nebo 3,5 rpm. No a když se nadechne, tak to opravdu zatlačí téměř v jakýchkoliv otáčkách. Dlouhodobá spotřeba mi vycházela okolo 9,5l/100km, s 325i mám spotřebu o cca 1l vyšší.
Prodal jsem to a stal se antifans VW group, protože se mi nelíbilo plno jiných věcí, ale motor považuji za velmi povedený. Jak podávanými výkony tak spotřebou.
