323i 170ps vs 1,8T 150ps
-
tosy
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 16.07.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
-
bmwfil
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
-
honzibmw
- Registrovaný
- Příspěvky: 695
- Registrován: ned 22.10.2006 00:00
- Bydliště: mlada boleslav
- Klubové ID: 1257
-
zero
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: HK DC
- Klubové ID: 1128
-
tosy
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 16.07.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
-
320i
- Registrovaný
- Příspěvky: 1528
- Registrován: úte 06.06.2006 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 665
-
calif
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 09.03.2007 01:00
- Bydliště: Pelhrimov
myslím že se bojíš zbytečně, mam 325i to ma o neco vic koni nez 323i ale zas jinde krouták a je treba vic točit, stovku ma papirove za 8 vterin, zjisti si kolik to dela s tim 1,8t v ruznych autech.tosy píše:No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)
ale pokud se tu pise ze by jim byl spis konkurent 320i tak s 323i je das stopro, 320i prášim na letisti už na dvojku
jinak sem z Pacovska na pelrhimovsku.
-
aur77
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: stř 21.02.2007 01:00
-
Stepper
- Registrovaný
- Příspěvky: 114
- Registrován: pon 05.03.2007 01:00
- Bydliště: Praha
Mel jsem G IV GTI s 1.8T a ted mam E36 323i...no a sprint teda nevim nevim, bude to tak na stejno, GTi bylo takovy dost zivejsi...hodne zalezi jak vystartujes, jak budes radit a dalsich okolnostech...ale treba na dalnici si sem jistej, tam je R6 s takovym objemem neprekonatelnejtosy píše:Nemate nekdo zkusenosti se sprintem na nake akcicce techto 2 motoru v duelu? Zajimalo by me srovnani napr audiA4/octava/vwgolf s 1,8T vs BMW323i
-
Stepper
- Registrovaný
- Příspěvky: 114
- Registrován: pon 05.03.2007 01:00
- Bydliště: Praha
-
100RM
- Registrovaný
- Příspěvky: 9751
- Registrován: úte 30.05.2006 00:00
- Klubové ID: 675
-
Pepe
- Registrovaný
- Příspěvky: 344
- Registrován: pon 30.08.2004 00:00
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
ještě ji zkoušel CharlitoCZ s 320i a ta kokta měla trošku navrh, ale pokud se blbě rozjela tak ji 320i dala. Ale všetko (i to co píše 100RM) byli sprinty na takovejch 200m?100RM píše:Daval som si asi tri sprinty s Octou 1,8T. Prvy krat mi zdrhla lebo som prepalil start, druhy krat som ju dal s dost velkym naskokom a treti krat sa v polovici na to vysrala ked videla ze to nema vyznam. Takze toho by som sa nebal
zkoušel jsem se v té oktě svézt a už tak odpornej pocit z řízení nechci nikdy zažít! Polyuretanovej (nebo hodně šitovej koženej) volant zklouzával z rukou, řazení tvrdé, dlouhé a velmi nepříjemné, chod motoru: nic nic nic a pak to táhlo až s turbem, při přeřazení zase čekání na turbo
jo a zapoměl jsem na spotřebu - někde okolo 13ti..
Ale kupovat si auto na sekání patek někde na semaforech.... mno....
Každopádně 323i ti myslim mohou všichni jedině doporučit. Dobré jízdní výkony, malá spotřeba, povinný, skvělej motor
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
můžu dát svoji zkušenost 323i X A4 1,8T quatro r.v.2002 ..kamoš to má jaxi poladěné při koupi tvrdili 140kW (upravené to dotáhl z Německa).... na rozjezd mě vždy ujede o půl auta na cca na 150m jsme na stejné úrovni ... na konci čtvrt míle jsem o auto vepředu.
Osobně jsem proti jiné 1,8T nejel ale on s Audi údajně s přehledem dává octavii RS o půl délky.
Osobně jsem proti jiné 1,8T nejel ale on s Audi údajně s přehledem dává octavii RS o půl délky.
-
Akym
- Registrovaný
- Příspěvky: 116
- Registrován: ned 11.02.2007 01:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 1408
panove ja mam taky 323i a muzu vam rict ze su stim nadmiru spokojenej spotreba super i vykon ten motor m52 je fakt neco.sprinty moc nejezdim proto ze jsem to auto dotahl z nemecka fakt dost zachovale a vazim si ho vsak ho hodne lidi mohlo videt na big bmw (simir) no ale co vim tak jsem jel minule po dalnici a predemnou jel asi tak 120km VENTO VR6 koren to mel z venku aj dost poladene a jak me spatril ve spetnem tak podradil a dupl tomu jak svina v domeni ze ja snad mam nakou sracku tak jsem se fakt nasral a rikam dost bylo srandy a behem chvile jsem ho podjizdel v pomalem pruhu a koren nechapal a to bylo videt ze to tocil na doraz a ja bych rek ze sem mel jeste rezervu nakou sice mam odelany kat a delane prime sani a keramicke svicky NGK ale to je detajl bmw je bmw
najde se hodne lidi co maj ruzne natunene sracky polepene nalepkama N.O.S atd a mysli si ze bmw poserou takove primo miluju! 
-
tosy
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 16.07.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
castro píše:ještě ji zkoušel CharlitoCZ s 320i a ta kokta měla trošku navrh, ale pokud se blbě rozjela tak ji 320i dala. Ale všetko (i to co píše 100RM) byli sprinty na takovejch 200m?100RM píše:Daval som si asi tri sprinty s Octou 1,8T. Prvy krat mi zdrhla lebo som prepalil start, druhy krat som ju dal s dost velkym naskokom a treti krat sa v polovici na to vysrala ked videla ze to nema vyznam. Takze toho by som sa nebalale 323i s 1.8T nedala... 320i už ano.
zkoušel jsem se v té oktě svézt a už tak odpornej pocit z řízení nechci nikdy zažít! Polyuretanovej (nebo hodně šitovej koženej) volant zklouzával z rukou, řazení tvrdé, dlouhé a velmi nepříjemné, chod motoru: nic nic nic a pak to táhlo až s turbem, při přeřazení zase čekání na turboa podvozek? lepší nemluvit
![]()
jo a zapoměl jsem na spotřebu - někde okolo 13ti..![]()
Ale kupovat si auto na sekání patek někde na semaforech.... mno....![]()
Každopádně 323i ti myslim mohou všichni jedině doporučit. Dobré jízdní výkony, malá spotřeba, povinný, skvělej motor
No tak s timhle o turbu zrovna nesouhlasim:))) Nevim, jak si moch cekat porad na turbo:)), kdyz zapina v 1800 otackach a hned to rve a v 323 pocitam tahne tak od 4 tisic .-) Nebylo to TDI? .-) Jinak souhlasim, ze 323 je ideal motor a ze na dalnici bude na tom V6 lip, ale jde mi hlavne spis do tech 150 km/hod. Vic nejezdim:)))
-
Boriss23
- Registrovaný
- Příspěvky: 918
- Registrován: sob 10.02.2007 01:00
- Klubové ID: 1151
-
tosy
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 16.07.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
Aaaah, soused z jihu:D E39 nevadi , tak pokud jeste letos vysvitne slunko, tak muzem dat nekdy sraz na nasi CB testovací dalnici na Lišov, ne? .-)320i píše:vedel bych... ale v e39tosy píše:No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)coz ti beztak nepomuze
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
-
3nge
- Registrovaný
- Příspěvky: 475
- Registrován: ned 30.01.2005 01:00
- Bydliště: Praha
to se turba rozdelujou na turba pro naftu a turba pro benzin a podle toho tlacej ?Boriss23 píše:Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat
Plne tlaci az nekde kolem 3500otacek
Pokud je rec o 1,8T se 110kW tak to je zrovna priklad dobre pouzityho turba , kde je turboefekt minimalni.
