
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 1.8TD Koupit či nekoupit?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 450
- Registrován: pon 27.08.2007 00:00
- Bydliště: BEROUN
- Klubové ID: 1243
Zdravím pánové.Moje matka si chce koupit jiný auto do práce,po té co se jí její dieslové TIPO rozpadlo.Navrhnul jsem jí at si koupí E36 1.8TD,jelikož chce naftu,protože jezdí autem do práce cca 30km denně,ale nemám s tímto motorem žádnou zkušenost.Můžete mi poradit zda koupit či nekoupit a proč.Díky 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Neslyšel jsem na 318 TDS zrovna chválu... Osobní zkušenosti nemám, takže nechci tady nějak rozumovat, jen říkam že se ke mě doneslo, že 18ka TDS nic moc (respektive asi nejhorší motor z 36 po všech stránkách), fakt ale nechci urazit majitele 18TDS!!
... A věřim že je i spousta velice dobrejch a spolehlivejch kousků, jen ke mě se donesly zprávy jen o těch špatnejch
Sry, ale je to tak...


Neni to motor na zavodeni,ale na ten ucel to myslim staci.. Vem si nejakyho znamyho mechanika,kdyz najdes podle sebe dobrej kus a nech ho at se na to podiva.. Mas relativni jistotu,ze to bude dobry kus a jeste Ti pravdepodobne vyhandluje slevu, protoze najde na tom aute maly musky.. Hodne stesti pri vyberu..
hele ten motor neni fakt nic moc... byl zastaralej uz v dobe uvedeni, bych raci doporucil benzin 1.6/1.8 (a to jinak diesely doporucuju).
ma to vsechny nectnosti TDS 6V (problemy s cerpadly, netahne od spoda) a navic to moc nejede.
ted asi pichnu do vosiho hnizda
, ale tvoji matce by se nejvic hodilo nejake SDI/TDI od VW se spotrebou 4.5 litru (kdyz mela tipo nepredpokladam ze hleda skvele jizdni vlastnosti)
ma to vsechny nectnosti TDS 6V (problemy s cerpadly, netahne od spoda) a navic to moc nejede.
ted asi pichnu do vosiho hnizda

Hele já mám 318TDS a jsem max spokojen.Na denní ježdění za pusu je dostačujicí a že bych byl brzdou provozu jsou jen kecy a že by 316 nebo 318 bylo nějaké dělo oproti 318TDS, to asi ne a žerou skoro stejně jak 6val,
318TDS motorově je stejně zastaralý jak 325TDS.Čili nechápu řeči o zastaralosti.
Mám ho přes 3 roky a najeto už 193tis a zatím žádný problém, dávám jen spotřebák.Ale podmínka je sehnat 318TDS ve skvělém stavu a to bude problém, protože dost jich je odlítaných uhoněných.Já se projel v několia 318TDS a věř že každý jede úplně jinak a jsou i kusy co jsou rádi že jedou.Pokud auto má na denní ježdění a není závodnice tak bych se toho vůbec nebál, protože pro stejný účel jsem ho kupoval i já.
318TDS motorově je stejně zastaralý jak 325TDS.Čili nechápu řeči o zastaralosti.
Mám ho přes 3 roky a najeto už 193tis a zatím žádný problém, dávám jen spotřebák.Ale podmínka je sehnat 318TDS ve skvělém stavu a to bude problém, protože dost jich je odlítaných uhoněných.Já se projel v několia 318TDS a věř že každý jede úplně jinak a jsou i kusy co jsou rádi že jedou.Pokud auto má na denní ježdění a není závodnice tak bych se toho vůbec nebál, protože pro stejný účel jsem ho kupoval i já.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Sem tušil Slide že se ozvešSlid píše:Hele já mám 318TDS a jsem max spokojen.Na denní ježdění za pusu je dostačujicí a že bych byl brzdou provozu jsou jen kecy a že by 316 nebo 318 bylo nějaké dělo oproti 318TDS, to asi ne a žerou skoro stejně jak 6val,
318TDS motorově je stejně zastaralý jak 325TDS.Čili nechápu řeči o zastaralosti.
Mám ho přes 3 roky a najeto už 193tis a zatím žádný problém, dávám jen spotřebák.Ale podmínka je sehnat 318TDS ve skvělém stavu a to bude problém, protože dost jich je odlítaných uhoněných.Já se projel v několia 318TDS a věř že každý jede úplně jinak a jsou i kusy co jsou rádi že jedou.Pokud auto má na denní ježdění a není závodnice tak bych se toho vůbec nebál, protože pro stejný účel jsem ho kupoval i já.



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 450
- Registrován: pon 27.08.2007 00:00
- Bydliště: BEROUN
- Klubové ID: 1243
Díky chlapi za odpovědi.Matka s tím opravdu závodit nebude.Potřebuje auto s nízkou spotřebou a malou pojistkou,proto 1.8td.O autech vím celkem dost,protože se v nich neustále hrabu,mě šlo spíš o ten motor,jelikož sním nemám skušenosti.Sám jsem si před měsícem koupil 520i,proto jí chci taky uvrtat do Bmw,aby nebyl tak sám.
A hlavně nic nepotěší víc než sousedská závist.




Slid je jediný spokojený majitel 1.8TDS, o kterém vímSlid píše:Hele já mám 318TDS a jsem max spokojen.Na denní ježdění za pusu je dostačujicí a že bych byl brzdou provozu jsou jen kecy a že by 316 nebo 318 bylo nějaké dělo oproti 318TDS, to asi ne a žerou skoro stejně jak 6val,
318TDS motorově je stejně zastaralý jak 325TDS.Čili nechápu řeči o zastaralosti.
Mám ho přes 3 roky a najeto už 193tis a zatím žádný problém, dávám jen spotřebák.Ale podmínka je sehnat 318TDS ve skvělém stavu a to bude problém, protože dost jich je odlítaných uhoněných.Já se projel v několia 318TDS a věř že každý jede úplně jinak a jsou i kusy co jsou rádi že jedou.Pokud auto má na denní ježdění a není závodnice tak bych se toho vůbec nebál, protože pro stejný účel jsem ho kupoval i já.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 347
- Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
- Bydliště: Třinec
- Klubové ID: 1251
- Kontaktovat uživatele:
.Díky mirku za tvůj názor mám taky v plánu kupovat bmw a tvůj příspěvek mi moc pomohl.DíkMirek píše:Slid je jediný spokojený majitel 1.8TDS, o kterém vímSlid píše:Hele já mám 318TDS a jsem max spokojen.Na denní ježdění za pusu je dostačujicí a že bych byl brzdou provozu jsou jen kecy a že by 316 nebo 318 bylo nějaké dělo oproti 318TDS, to asi ne a žerou skoro stejně jak 6val,
318TDS motorově je stejně zastaralý jak 325TDS.Čili nechápu řeči o zastaralosti.
Mám ho přes 3 roky a najeto už 193tis a zatím žádný problém, dávám jen spotřebák.Ale podmínka je sehnat 318TDS ve skvělém stavu a to bude problém, protože dost jich je odlítaných uhoněných.Já se projel v několia 318TDS a věř že každý jede úplně jinak a jsou i kusy co jsou rádi že jedou.Pokud auto má na denní ježdění a není závodnice tak bych se toho vůbec nebál, protože pro stejný účel jsem ho kupoval i já.Jasně, je to proto, že on jediný má to auto neuhoněné. Není však náhoda, že jsou skoro všechny 1.8TDS uhoněné. Ten motor je sebevražda (měl jsem ho). Pořizovací ceny jsou přitom docela vysoké, takže kdybych se já osobně podruhé rozhodoval, jakou čtyřválcovou E36, raději koupím hezkou 1.6i nebo 1.8i (lépe M43 než M40), protože je z čeho vybírat, při klidné jízdě žerou taky poměrně málo (7-8l) a hlavně na rozdíl od 1.8TDS docela drží
Jen u M40 je třeba hlídat rozvody a sprchování vačky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 450
- Registrován: pon 27.08.2007 00:00
- Bydliště: BEROUN
- Klubové ID: 1243
Ješte jednou díky za vaše názory.Vím že by byl lepší benzín,protože většinou každý starý diesel je volítanej.Jenže matka chce prostě naftu,hold budu muset být při výberu opatrný.Nejlépe ho koupit v lednu při mínus patnácti,abych věděl jak startuje.Sám ještě nevím co se jí nakonec zalíbí,tak uvidíme,zatím díky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Cože? 200tis. km (pravdivejch) neni vůbec moc, kor z německa, kde mají úplně jiný silnice a mívají auta velmi udžovaná. Jakej je to rok? a motor? Pokud to je např. 94 s motorem M43, tak 200tisíc je zajetý autoJendix píše:chtěl jsem se zeptat ,narazil jsem na e36 318i v celku v pěknym stavu, udržovaným..ale má to nalítáno 200 tis km, je to z německa
není 200 tis km na benzínovej motor moc? mám strach aby se to pak nesypalo?


A hlavně, nevybírej auto podle ujetech kilometrů, to je blbost, jsou důležitější věci

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no vzhledově se zdá supr.. viděl jsem asi šest fotek.. sice nic moc výbava.. ale na tom mi moc nesejde, jde mi hlavně o to aby to technicky bylo v cajku jinak je to 8/96 tak nevim co je to za motor, myslim že asi M40, ale jistej si nejsem, pak jsem narazil ještě na jedno 1,8tds, ještě v lepším stavu, taky z němec, viděl jsem ho na vlastní oči.. ale je tam problém s motorem.. radši bych právě naftu, ale co jsem si početl.. benzín bude asi lepší, spotřeba tak o litr více oproti naftě.. a hlavně je to spolehlivější..michal09 píše:Cože? 200tis. km (pravdivejch) neni vůbec moc, kor z německa, kde mají úplně jiný silnice a mívají auta velmi udžovaná. Jakej je to rok? a motor? Pokud to je např. 94 s motorem M43, tak 200tisíc je zajetý autoJendix píše:chtěl jsem se zeptat ,narazil jsem na e36 318i v celku v pěknym stavu, udržovaným..ale má to nalítáno 200 tis km, je to z německa
není 200 tis km na benzínovej motor moc? mám strach aby se to pak nesypalo?, klidně dalších 200tis. vydrží, ale samozdřejmě hrozně záleží jak se k autu budeš chovat a jestli je těch aktuáních 200tis pravdivejch, nestočenejch, což by taky v německu nemuselo bejt...
![]()
A hlavně, nevybírej auto podle ujetech kilometrů, to je blbost, jsou důležitější věci
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
To máš pravdu, benzín bude spolehlivější než TDSo, slespoň v 18tce a benzín je živější a já s ním jezdím mezi 8 a 9l na sto, což jde...Jinak pokud je to rok 96, tak to nemůže bejt M40, ten se dělal jen do roku 93, pak nastoupil modernější M43 s rozvodovým řetězem, ale na toto téma se toho tady taky napsalo dost...Jendix píše:no vzhledově se zdá supr.. viděl jsem asi šest fotek.. sice nic moc výbava.. ale na tom mi moc nesejde, jde mi hlavně o to aby to technicky bylo v cajku jinak je to 8/96 tak nevim co je to za motor, myslim že asi M40, ale jistej si nejsem, pak jsem narazil ještě na jedno 1,8tds, ještě v lepším stavu, taky z němec, viděl jsem ho na vlastní oči.. ale je tam problém s motorem.. radši bych právě naftu, ale co jsem si početl.. benzín bude asi lepší, spotřeba tak o litr více oproti naftě.. a hlavně je to spolehlivější..michal09 píše:Cože? 200tis. km (pravdivejch) neni vůbec moc, kor z německa, kde mají úplně jiný silnice a mívají auta velmi udžovaná. Jakej je to rok? a motor? Pokud to je např. 94 s motorem M43, tak 200tisíc je zajetý autoJendix píše:chtěl jsem se zeptat ,narazil jsem na e36 318i v celku v pěknym stavu, udržovaným..ale má to nalítáno 200 tis km, je to z německa
není 200 tis km na benzínovej motor moc? mám strach aby se to pak nesypalo?, klidně dalších 200tis. vydrží, ale samozdřejmě hrozně záleží jak se k autu budeš chovat a jestli je těch aktuáních 200tis pravdivejch, nestočenejch, což by taky v německu nemuselo bejt...
![]()
A hlavně, nevybírej auto podle ujetech kilometrů, to je blbost, jsou důležitější věci
