Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e46 325i nebo 330i ???

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
RodneyStorm
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 12.08.2007 00:00

#1 Příspěvek od RodneyStorm »

Zdravim vas kluci! Mel bych zajem o jednu z techto motorizaci 325i nebo 330i(rok 2001)... Bude 330i o moc drazsi na udrzbu proti 325i? Docetl jsem se, ze se spotrebou je to skoro na stejno..? ->Mate nekdo zkusenost? Co byste volili vy? Diky..
Stepper
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pon 05.03.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Stepper »

Volil bych 330i, na udrzbu to vyjde na stejno, vic zalezi na tom, jak se puvodni majitel o auto staral...spotreba si myslim bude taky stejna, jen mozna bude zrat o neco vic oleje, dost se tu i o tom psalo. Vykonove na tom bude urco lip ta 330i takze si v budoucnu nebudes nadavat, ze si nesel do silnejsiho...pokud teda nebudes chtit M3 :wink:
stormer

#3 Příspěvek od stormer »

důvod upřednostnění koupě třílitru od BMW je ten,že ten motor je prostě famoózní a prostě se s zěj posereš :) Náklady na údržbu jsou stejný....ten motor neni poruchovej
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#4 Příspěvek od Yngwie »

Jednoznacne 330i...jen tak se ti neojezdi a budes mit hlavne velkou radost hoodne dlouho. Naklady rekl bych nastejno...zase podle toho jak jezdis.
Fantucci
Registrovaný
Příspěvky: 1127
Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
Bydliště: Ústí
Klubové ID: 1047
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fantucci »

a nepapá ten třílitr nějak moc oleje? sem tady zahlédl nějaká témata s tímto problémem...
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#6 Příspěvek od Yngwie »

Asi po sto padesate ... spotreba oleje je zavisla na stylu jizdy...pokud budes jezdit normalne..tzn. skoro dodrzovat predpisy a vykonu bude vyuzivat jen tak kde je ho treba (napr. predjizdeni), tak mu olej zrat nebude...tedy ne vic nez ostatni motory od BMW.
stormer

#7 Příspěvek od stormer »

to bych teda vůec neřešil...je to srdcovka, mám 323 a až budou peníze jdu do 330....nebo M3, ale ta už neni tolik na každodenní ježdění, u toho jsou ty náklady už fakt jiný....
bacero
Registrovaný
Příspěvky: 473
Registrován: pon 19.03.2007 01:00
Klubové ID: 1365

#8 Příspěvek od bacero »

o tom oleji jsem tady četl, ale mám 330ci a dolil jsem 1 litr na 12tkm. A to nejezdím nějak předpisově. Toho se neboj
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#9 Příspěvek od vavrekj »

ja ked som kupoval svoju E46 riesil som podobny problem, ale narazil som na dobru 325i v super stave tak som zobral ju, rozdiel medzi 325i a 330i je vcelku maly, jak vykon tak spotreba, zalezi podla toho ako jazdis, ale uz aj 325i je naprosto dostacujuca
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Diablo330Ci »

Jednoznacne 330i a oproti 325i je to fakt znat ze to jede mnohem vic.Mimochodem 325i sedan se delal nekde v Turecku :? Ostatni Mnichov!
stormer

#11 Příspěvek od stormer »

323 JEDE PODOBNĚ JAK 325 ALE 330 JE JINDE VÝKONEM....
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#12 Příspěvek od vavrekj »

ono je to relativne , 330i je samozrejme najrychlejsia so vsetkych seriovych trojek (nemyslim teda M3) dalej 328i 325i a 323i (320i s 2.2l sestvalcom moc nepresvedcila) inac uz aj podla parametrov si clovek moze predtavit aky bude rozdiel medzi 325i a 330i

330i

0-100 6.5s 80-120 6.9s 0-1000m 26.9s

325i

0-100 7.2s 80-120 7.6s 0-1000m 27.9s

samozrejme po presadnuti s 325i do 330i clovek hned spozna ze ide v aute so silnejsim motorom a aj ten tah v nizkych otackach je znat, ale vravim uz aj 325i je dostacujuca , a ak mu nejde len o vykon, tak by som sa hlavne zameral na technicky stav a vybavu
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#13 Příspěvek od vavrekj »

inac ak uz niekto ma e46 323i a nestaci mu ten vykon tak myslim ze prechodom na E46 330i by toho az tak moc nevyriesil a neskor by lutoval ze nesiel do M3 :D
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#14 Příspěvek od vavrekj »

podla mna spravne BMW ma byt s benzinovym sestvalcom , cize at uz kupis 323i 325i 328i 330i stale to bude to najlepsie co mozes v E46 mat , a ak xces usetrit na povinnom ruceni a na beznine tak chod do 325i, ak ti nezalezi na tychto polozkach tak si najdi 330i v dobrom stave a budes spokojny
stormer

#15 Příspěvek od stormer »

JÁ teda mám e46 323 a pro mě je ten zátah až až a to nemluvim o tom zvuku :))) uplně se mi naježí chlupy.....ale nesmim s tim jezdit každej den a to ještě po Praze..to si pak člověk zvykne a tak rychlý mu to nepřijde, ale tak by to bylo asi u každýho motoru. Já s tim autem hlavně NECHCI jezdit každej den :)
Omlouvám se, že jsem rozvinul diskuzi trochu jinym směrem :)
Kadlik
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: stř 16.11.2005 01:00

#16 Příspěvek od Kadlik »

To je zajímavý !!! Já s ním jezdím každý den a zatím se mi to auto nezevšednělo... Ale může samozřejmě nastat změna :-(

Ještě dotaz - tu klapku ve výfuku na konci má jen 330 nebo i ostatní šestiválce ??
LuCKy69
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 27.02.2007 01:00

#17 Příspěvek od LuCKy69 »

Kadlik píše:...Ještě dotaz - tu klapku ve výfuku na konci má jen 330 nebo i ostatní šestiválce ??...
Neviem isto ale asi len od 2.3L vyššie (vrátane).



LuCKy
Kadlik
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: stř 16.11.2005 01:00

#18 Příspěvek od Kadlik »

Tak jsem v OEM vyčetl, že M52 to neměli a M54 už ano a všechny 6ti válce... A M52 byly 323, 328 a starší 320 ? Jakej je rozdíl mezi M52 a M54 na motoru ??
arkadiel
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: čtv 01.09.2005 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 609

#19 Příspěvek od arkadiel »

Kromě vyššího výkonu má 330 i podstatně vyšší krouťák, což poznáš na pružnosti. Rozdíl není jen v motoru, ale např. i v brzdách. 330 se dodávala s většími brzdami, které už jsou patřičně ostré i ve vyšších rychlostech. 330 je prostě víc sportovní.
Odpovědět