Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 vs. E39 - kde se stala chyba?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
Já myslel srovnání plná vs. plná i když to samo není úplně srovnatelný.Tlumiče mám v plánu pokud si ho budu nechávat,pokud ne,tak je to blbost.Už jsem do toho zainvestoval víc než jsem měl v plánu a dá se to říct i tak že nemůžu přijít na to čím mi to auto vrátí takový provozní náklady,když kvůli nim jsem nechtěl třeba S-klasse.Mohl jsem jezdit nejakou S500 s poloviční pořizovací cenou (nikdo to nechce) a vyrovnat se s 15l/100.Zdůrazňuju že to neznamená že je e39 špatná,jen to asi byla v mým případě špatná volba.
A nebo
http://www.mercedes-classic.cz/forum/re ... 49&t=79449
A nebo
http://www.mercedes-classic.cz/forum/re ... 49&t=79449
to nemuzes myslet vazne... jel jsi v tom? vzdyt to je oproti e39 jako ridit autobus (alespon ja mel ten pocit)... navic za ty prachy... osobne bych to nechtel ani za 200, prijde mi to jak ze 70tych letmilonovo píše:A nebo
http://www.mercedes-classic.cz/forum/re ... 49&t=79449

“Ability is what you're capable of doing.”
Dneska uz je designove dost auto, ale stalo je to mozna vubec nejpohodlnejsi vozidlo jake kdo kdy vyrobil. Mamut bylo naprosto bezkonkurencni auto. Ve sve dobe trida sama o sobe.Hanz píše:to nemuzes myslet vazne... jel jsi v tom? vzdyt to je oproti e39 jako ridit autobus (alespon ja mel ten pocit)... navic za ty prachy... osobne bych to nechtel ani za 200, prijde mi to jak ze 70tych letmilonovo píše:A nebo
http://www.mercedes-classic.cz/forum/re ... 49&t=79449
Veci, ktere mne se nelibi na E39:milonovo píše:Nechci tady vyvolávat nějakou dlouhou debatu,ale mě nijak nenadchla ani ta všema chválená e39.Ne že by to bylo špatný auto,to vůbec ne,ale kvalitní zpracování a materiály v interiéru se dají čekat automaticky,na výbavu jsem měl kliku,tak je bezesporu lepší než jsem kdy v čem měl,ale na to že to stálo jako cca 4 scorpia II (měl jsem před tím) a 2,5 omegy C (tu sem měl jen chvíli) tak nemůžu říct že by bylo o tolik lepší.Přičemž ta anabáze okolo plnícího tlaku mi taky pije krev,ale to je moje chyba,nemám čas s tím někde lítat a nechce se mi do BMW posílat manželku,aby jí neobložili víc než je nutný.Rozhodně mám v plánu vyzkoušet ještě toho Mercedesa,abych zjistil jestli není chyba ve mě
a) stisneny interier - stredovy panel je bohuzel prilis siroky na tak male auto
b) neprilis kvalitni sedacky vpredu - ani standard, ani sportovni nejsou v ramci tridy zadny zazrak
c) nepouzitelne sedacky vzadu - to je opravdu teror druhe tridy. Sedet vzadu v E39 na te divne lavici je skutecne za trest
d) prilis tvrdy podvozek - na auto vyssi tridy je ten podvozek kapanku overkill specialne u kombiku. Tohle je dalnicni stihacka ne sportak.
Na druhou stranu E39 ma vyhody ve slusne kvalite provedeni, nejlepsich benzinovych motorech sve doby a domyslenosti do detailu (coz je neco co chybi treba Japoncum).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
Právě proto že jsem v tom jelHanz píše:to nemuzes myslet vazne... jel jsi v tom? vzdyt to je oproti e39 jako ridit autobus (alespon ja mel ten pocit)... navic za ty prachy... osobne bych to nechtel ani za 200, prijde mi to jak ze 70tych letmilonovo píše:A nebo
http://www.mercedes-classic.cz/forum/re ... 49&t=79449

Atila:docela si to vystihl,ještě bych přidal malou výšku otevření dveří kufru,vždycky si dám do řepy a to nejsem úplně čahoun.Naopak skvělý je to otvírací okno,dá se to pak zaplnit po střechu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 410
- Registrován: úte 29.04.2003 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 257
- Kontaktovat uživatele:
ad a) mě přijde spíše útulný a pohodlný, středový panel přeci ničemu nevadí? mezi sedadly nebudu.Atila píše:Veci, ktere mne se nelibi na E39:milonovo píše:Nechci tady vyvolávat nějakou dlouhou debatu,ale mě nijak nenadchla ani ta všema chválená e39.Ne že by to bylo špatný auto,to vůbec ne,ale kvalitní zpracování a materiály v interiéru se dají čekat automaticky,na výbavu jsem měl kliku,tak je bezesporu lepší než jsem kdy v čem měl,ale na to že to stálo jako cca 4 scorpia II (měl jsem před tím) a 2,5 omegy C (tu sem měl jen chvíli) tak nemůžu říct že by bylo o tolik lepší.Přičemž ta anabáze okolo plnícího tlaku mi taky pije krev,ale to je moje chyba,nemám čas s tím někde lítat a nechce se mi do BMW posílat manželku,aby jí neobložili víc než je nutný.Rozhodně mám v plánu vyzkoušet ještě toho Mercedesa,abych zjistil jestli není chyba ve mě
a) stisneny interier - stredovy panel je bohuzel prilis siroky na tak male auto
b) neprilis kvalitni sedacky vpredu - ani standard, ani sportovni nejsou v ramci tridy zadny zazrak
c) nepouzitelne sedacky vzadu - to je opravdu teror druhe tridy. Sedet vzadu v E39 na te divne lavici je skutecne za trest
d) prilis tvrdy podvozek - na auto vyssi tridy je ten podvozek kapanku overkill specialne u kombiku. Tohle je dalnicni stihacka ne sportak.
Na druhou stranu E39 ma vyhody ve slusne kvalite provedeni, nejlepsich benzinovych motorech sve doby a domyslenosti do detailu (coz je neco co chybi treba Japoncum).
ad b) mám komfort sitze a jsou super. široký a dlouhý sedák, záda, výškově i úhlově štelovatelné. bederka, paměti. Pouze bych doplnil větrání do těch sedaček a byl bych úplně spokojený.
ad c) nechal bych te sedet v nějaké dodávce kde je ta lavice pro 2 spolujezdce vpředu. Ta je za trest. Ale v e39 rozhodně ne.
ad d) proto je to BMW a mě v M-packetu ten podvozek vyhovuje. Bohužel mi nevyhovují české silnice

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 410
- Registrován: úte 29.04.2003 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 257
- Kontaktovat uživatele:
Gratuluji k volbě krásného auta a skvělého motoru. Musí s tím pěkně cvičit tenhle naftak.Vlasta píše:Tak jsem lehce přezbrojil a E46 M3 vyměnil za E60 535d. Nějak jsem časem dospěl k názoru, že ve dvou BMW najednou si prdel vozit nedokážu a po zralé úvaze jsem volil kompromis mezi E39 530d a E46 M3. Logická volba byla E60 535d, protože pětka mě svým charakterem, zejména velikostí, víc oslovuje. Bohužel, s nástupem designu od pana Bangla došlo i k potlačení vynikajících jízdních vlasností, odjakživa spojovaných se značkou s vrtulí ve znaku, prostě došlo přiblížení pětky k autům s hvězdou ve znaku. Předesílám, že obě, minulá i současná generace mají m-paketový podvozek. Jediné, co musím vyzdvihnout, a co je rozhodně krokem vpřed, je ten vylepšený motor s dvěma turby a automatický šestikvalt.
Já do budoucna (2-3 roky) plánuju X5 e53, když jsem viděl novou X5, tak jsem si dlouho říkal že starší se mi líbí více. Teď jsem viděl interiér nové X5 a je to velice pěkné a velký kus vpředu oproti e53...
mamut je neznicitelnej stroj. je to sice vosklivy ale s prehledem nejbezpecnejsi osobak co se kdy delal. vyrobce tvrdi ze pri narazu do statickeho cile ve 160km/h ma pasazer sedici vzadu a pripoutany 80procent sanci na preziti. mamut je koncipovanej jako typicky agresivni vuz, pri havarii si jiny auto zvejkne pod sebe, je idealni na pancerovani. dorazy dveri, dvojity skla vykony motory. odhlucneny bezpecny auto zevnitr pusobici jako obyvak. soudoba sedmicka mu nemuze konkurovat ani omylem.
no von je rozdil golf a mamut. ve svoji dobe sis proste nemohl koupit lepsi a odolnejsi limuzinu. videl sem nedavno fotky kde prave golfa poslali proti mamutu 50/50. vsichni mrtvi v golfu zcela bez poskozeni posadky mamut. v poslednim cisle casopisu co si vydava MB klub je 4strankovej clanek o mamutech a tohle auto dodnes v leccem drzi prvenstvi. psali tam i to s tim narazem. skusim to nekde najit az budu doma. doknce prej mamuta delali tak kratce prave protoze nebyl solidarni z mensimi vozy coz se dnes vyzduje.
No nevim, ale mamut se delal skoro deset let, coz je na modelovou radu pomerne dost a na konci uz byl skutecne ponekud technicky i designove out, takze bych tohle s dovolenim zaradil mezi urban legends.pina píše:no von je rozdil golf a mamut. ve svoji dobe sis proste nemohl koupit lepsi a odolnejsi limuzinu. videl sem nedavno fotky kde prave golfa poslali proti mamutu 50/50. vsichni mrtvi v golfu zcela bez poskozeni posadky mamut. v poslednim cisle casopisu co si vydava MB klub je 4strankovej clanek o mamutech a tohle auto dodnes v leccem drzi prvenstvi. psali tam i to s tim narazem. skusim to nekde najit az budu doma. doknce prej mamuta delali tak kratce prave protoze nebyl solidarni z mensimi vozy coz se dnes vyzduje.
Jinak vubec nejlepsi bylo CLkove kupe aneb dvoudverak na podvozku jedne z nejvetsich limuzin vubec, to byl kocar jako svina.
1991 predstaveni modelu - 1998 ukoncena vyroba modelu. to je sedum let a to je na Sko celkem malo cina se delala od 79 do 91 to je o pet let dyl.
nekde doma najdu ten asopis a prepisu to sem. je treba zajimavosti ze v nemecku plati nepsany pravidlo ze mamut muze stat dvouma kolama na chodniku a policajti mu nedavaj pokutu. je moc sirokej.
namatkou naky videa vim je to nerovnej souper
http://youtube.com/watch?v=ujEA0S9QxG
nekde doma najdu ten asopis a prepisu to sem. je treba zajimavosti ze v nemecku plati nepsany pravidlo ze mamut muze stat dvouma kolama na chodniku a policajti mu nedavaj pokutu. je moc sirokej.
namatkou naky videa vim je to nerovnej souper
http://youtube.com/watch?v=ujEA0S9QxG
W220tka se delala 1999 - 2006, takze uplne stejnou dobu a rovnez mezitim jeden malinkaty facelift.pina píše:1991 predstaveni modelu - 1998 ukoncena vyroba modelu. to je sedum let a to je na Sko celkem malo cina se delala od 79 do 91 to je o pet let dyl.
Problem Mamuta byl spise v tom, ze s vyjimkou Ruska se nikde moc neprodaval. I pro americky trh druhe poloviny let devadesatych to auto bylo kapanek overkill, o Evrope ani nemluve.