
BMW dělá super motory, ale ty začínají na 2.5 litru objemu a šesti válcích.
No to je sice pravda ale podle mě jsou to vrcholový motory ve sportovních verzích , což např IS zrovna neníWolfi píše:tož to jo, co by né ..... ale mít z 1.6 ( 1.8 ) 160psů (170) bylo minimálně obdivuhodnéGeorge_D píše:Přecijenom tam hraje roli i váha(nebo z 2.0 240 psů u modelu s2000)
Houbelec vrcholový, jedná se o standartní seriové motory 1,6 a 1,8 VTI (DOHC VTEC).George_D píše:No to je sice pravda ale podle mě jsou to vrcholový motory ve sportovních verzích , což např IS zrovna neníWolfi píše:tož to jo, co by né ..... ale mít z 1.6 ( 1.8 ) 160psů (170) bylo minimálně obdivuhodnéGeorge_D píše:Přecijenom tam hraje roli i váha(nebo z 2.0 240 psů u modelu s2000)
Hele, tak trošku cítím z tvého příspěvku, že jako musíš mít poslední slovo jinak nejsi svůj....tak předně se nehodlám tady s nikým hádat ani kritizovat....jenom jsem psal fakta...vážně to z mé strany není žádná invektiva vůči BMW...jenom jsem poopravoval tebou uváděné udaje o motorech od hondy.....(vrcholové motory, litrový výkon apod.) Prostě když něco vím, rád se podělím a neberu to tak, že mám jakože v dané situaci navíc.George_D píše:No hezký akorát že IS je motor starej 20 let a ne 7A honda se na 4vály specializuje, tak jedou, co je na tom tak divnýho, BMW umí zas 6 válců a proto nejspíš nemaj potřebu vyvíjet 4 vály k dokonalosti
Honda S2000 mi nepřijde jako masová seriovka, kterou bych běžně potkával v provozu
OK....George_D píše:Ale já nemusim mít poslední slovo![]()
a nebral jsem to že něco kritizuješ, v poho no streeeeeeeees
Měl jsem chvilku CRX tak vim že to jede ale taky vim že se to sere (měl jsem takovou tu starší generaci cca 2 měsice), ale nic proti Hondě mam ji taky rád, ale napsal jsi to sam zadohrab je zadohrab
Jj, jedinej trochu povedenej čtyřválec od BMW, načinčanej, vytočenej a taky náročnej, hajsavej a pekelně drahej při opravách, mňamkové seřizování ventilových vůli pomocí podložek, navíc hladovej po oleji jako všechny ///M. Při objemu 2500ccm o 20% nižší výkon než tahle 2000ccm Honda. Prostě vynikající čtyřválec a BMW, to jsou dvě věci, který mi o sebe dost skřípou.Maikl píše:mi znamej řikal, že BMW mělo 4-válcovou M3 a výkon taky nebyl k zahození..
moje M3 nežere ani ml olejeRedBaron píše:Jj, jedinej trochu povedenej čtyřválec od BMW, načinčanej, vytočenej a taky náročnej, hajsavej a pekelně drahej při opravách, mňamkové seřizování ventilových vůli pomocí podložek, navíc hladovej po oleji jako všechny ///M. Při objemu 2500ccm o 20% nižší výkon než tahle 2000ccm Honda. Prostě vynikající čtyřválec a BMW, to jsou dvě věci, který mi o sebe dost skřípou.Maikl píše:mi znamej řikal, že BMW mělo 4-válcovou M3 a výkon taky nebyl k zahození..
JFK: Keichiho fakt můžu, jednou bych se s ním chtěl svézt
To bohužel já říct nemůžu....ale zase na druhou stranu 1l na 5000km prej není na TDSo žádná kakastrofakosh píše:moje M3 nežere ani ml olejeRedBaron píše:Jj, jedinej trochu povedenej čtyřválec od BMW, načinčanej, vytočenej a taky náročnej, hajsavej a pekelně drahej při opravách, mňamkové seřizování ventilových vůli pomocí podložek, navíc hladovej po oleji jako všechny ///M. Při objemu 2500ccm o 20% nižší výkon než tahle 2000ccm Honda. Prostě vynikající čtyřválec a BMW, to jsou dvě věci, který mi o sebe dost skřípou.Maikl píše:mi znamej řikal, že BMW mělo 4-válcovou M3 a výkon taky nebyl k zahození..
JFK: Keichiho fakt můžu, jednou bych se s ním chtěl svézt
ten ctyrvalec o kterem mluvis v "trochu" modifikovane verzi byl jedine DTM auto BMW (1990-1992), takze na nej muzeme byt pravem hrdi... tocil pry az 12 tis otacek a mel vykon 380 PS (2.5l)... a ty DTM skladal pro BMW pan Bervid... ano, DTM se delala i v Cechach a dokonce bylo nekolik ceskych teamu...RedBaron píše:Jj, jedinej trochu povedenej čtyřválec od BMW, načinčanej, vytočenej a taky náročnej, hajsavej a pekelně drahej při opravách, mňamkové seřizování ventilových vůli pomocí podložek, navíc hladovej po oleji jako všechny ///M. Při objemu 2500ccm o 20% nižší výkon než tahle 2000ccm Honda. Prostě vynikající čtyřválec a BMW, to jsou dvě věci, který mi o sebe dost skřípou.Maikl píše:mi znamej řikal, že BMW mělo 4-válcovou M3 a výkon taky nebyl k zahození..
JFK: Keichiho fakt můžu, jednou bych se s ním chtěl svézt