BMW dělá super motory, ale ty začínají na 2.5 litru objemu a šesti válcích.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Japoncum se Bawa taky libi, ale prej to hovno toci :D
-
RedBaron
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
Napíšu to, co jsem napsal i tam, nechápu jak někdo může tvrdit, že je to znesvěcení BMW apod., tenhle čtyřválec a vůbec všechny čtyřválce od Hondy, na těch by se BMW mohlo učit, jak se takové motory dělají. Proti slabým a krátce žijícím 318kám a ISům to má dvojnásobek koní a dvojnásobnou životnost, podle mě super, chtěl bych si jednou sjet s dobrým čtyřválcovým BMW
BMW dělá super motory, ale ty začínají na 2.5 litru objemu a šesti válcích.
BMW dělá super motory, ale ty začínají na 2.5 litru objemu a šesti válcích.
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Přecijenom tam hraje roli i váha 

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
No to je sice pravda ale podle mě jsou to vrcholový motory ve sportovních verzích , což např IS zrovna neníWolfi píše:tož to jo, co by né ..... ale mít z 1.6 ( 1.8 ) 160psů (170) bylo minimálně obdivuhodnéGeorge_D píše:Přecijenom tam hraje roli i váha(nebo z 2.0 240 psů u modelu s2000)

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
Wolfi
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Klubové ID: 561
- Kontaktovat uživatele:
Houbelec vrcholový, jedná se o standartní seriové motory 1,6 a 1,8 VTI (DOHC VTEC).George_D píše:No to je sice pravda ale podle mě jsou to vrcholový motory ve sportovních verzích , což např IS zrovna neníWolfi píše:tož to jo, co by né ..... ale mít z 1.6 ( 1.8 ) 160psů (170) bylo minimálně obdivuhodnéGeorge_D píše:Přecijenom tam hraje roli i váha(nebo z 2.0 240 psů u modelu s2000)
U té S2000 už motor nenesl označení VTI ale "jenom" i-VTEC. Navíc je pravda, že od roku 2004 měl obsah 2,2 s kódový značením motoru F22C1...
Na druhou stranu....hnaný zadek je hnaný zadek
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
No hezký akorát že IS je motor starej 20 let a ne 7
A honda se na 4vály specializuje, tak jedou, co je na tom tak divnýho, BMW umí zas 6 válců a proto nejspíš nemaj potřebu vyvíjet 4 vály k dokonalosti 
Honda S2000 mi nepřijde jako masová seriovka, kterou bych běžně potkával v provozu
Honda S2000 mi nepřijde jako masová seriovka, kterou bych běžně potkával v provozu

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
Wolfi
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Klubové ID: 561
- Kontaktovat uživatele:
Hele, tak trošku cítím z tvého příspěvku, že jako musíš mít poslední slovo jinak nejsi svůj....tak předně se nehodlám tady s nikým hádat ani kritizovat....jenom jsem psal fakta...vážně to z mé strany není žádná invektiva vůči BMW...jenom jsem poopravoval tebou uváděné udaje o motorech od hondy.....(vrcholové motory, litrový výkon apod.) Prostě když něco vím, rád se podělím a neberu to tak, že mám jakože v dané situaci navíc.George_D píše:No hezký akorát že IS je motor starej 20 let a ne 7A honda se na 4vály specializuje, tak jedou, co je na tom tak divnýho, BMW umí zas 6 válců a proto nejspíš nemaj potřebu vyvíjet 4 vály k dokonalosti
Honda S2000 mi nepřijde jako masová seriovka, kterou bych běžně potkával v provozu
Motor 1.6 VTEC (DOHC=VTI) se začal dělat seriově od roku 1990 takže tenhle system (alá VANOS) je zhruba 16 let starý. motor Is se objevil shodou okolností plus mínus rok ve stejné době, takže má taky něco kolem 16 let (modelová řada E30).
Na tom že Honda stejně jako BMW jede se čtyř a šesti vály nic divnýho opravdu není...a model S2000 je v našich klimatických podmínkách rozšířený stejně jako jakýkoliv roadster nebo cabrio od BMW....zato obdobný motor se objevuje v Civic TyperR, Acord TR nebo Integra....
asi tak všechno co mě zrovna napadlo.......nic víc, nic míň
a nezlob se na mě
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Ale já nemusim mít poslední slovo
a nebral jsem to že něco kritizuješ, v poho no streeeeeeeees
Měl jsem chvilku CRX tak vim že to jede ale taky vim že se to sere (měl jsem takovou tu starší generaci cca 2 měsice), ale nic proti Hondě mam ji taky rád, ale napsal jsi to sam zadohrab je zadohrab 

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
Wolfi
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Klubové ID: 561
- Kontaktovat uživatele:
OK....George_D píše:Ale já nemusim mít poslední slovo![]()
a nebral jsem to že něco kritizuješ, v poho no streeeeeeeees
Měl jsem chvilku CRX tak vim že to jede ale taky vim že se to sere (měl jsem takovou tu starší generaci cca 2 měsice), ale nic proti Hondě mam ji taky rád, ale napsal jsi to sam zadohrab je zadohrab
Ani nevíš jak mě sralo to věčné popotahování ručky ...... a teď už nemusím ... teda když je kluzko a nekecá mi do toho ASC
tady je to sama perla
nikdo snad nebochybuje o tom ze ten motor je spickovej (i kdyz to neni motor od bmw
)...
v tom videu jde hlavne o to ze japoncik vymeni motor v bmw za hondackej, proste prdel, netreba resit kdo ma vetsi koule a vykon, ne? a dalsi pecka je Kejcak, kterej to cele zkoukne a testne "tim svym zpusobem"
fakt bomba 
nikdo snad nebochybuje o tom ze ten motor je spickovej (i kdyz to neni motor od bmw
v tom videu jde hlavne o to ze japoncik vymeni motor v bmw za hondackej, proste prdel, netreba resit kdo ma vetsi koule a vykon, ne? a dalsi pecka je Kejcak, kterej to cele zkoukne a testne "tim svym zpusobem"
-
RedBaron
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
Jj, jedinej trochu povedenej čtyřválec od BMW, načinčanej, vytočenej a taky náročnej, hajsavej a pekelně drahej při opravách, mňamkové seřizování ventilových vůli pomocí podložek, navíc hladovej po oleji jako všechny ///M. Při objemu 2500ccm o 20% nižší výkon než tahle 2000ccm Honda. Prostě vynikající čtyřválec a BMW, to jsou dvě věci, který mi o sebe dost skřípou.Maikl píše:mi znamej řikal, že BMW mělo 4-válcovou M3 a výkon taky nebyl k zahození..
JFK: Keichiho fakt můžu, jednou bych se s ním chtěl svézt
-
kosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
moje M3 nežere ani ml olejeRedBaron píše:Jj, jedinej trochu povedenej čtyřválec od BMW, načinčanej, vytočenej a taky náročnej, hajsavej a pekelně drahej při opravách, mňamkové seřizování ventilových vůli pomocí podložek, navíc hladovej po oleji jako všechny ///M. Při objemu 2500ccm o 20% nižší výkon než tahle 2000ccm Honda. Prostě vynikající čtyřválec a BMW, to jsou dvě věci, který mi o sebe dost skřípou.Maikl píše:mi znamej řikal, že BMW mělo 4-válcovou M3 a výkon taky nebyl k zahození..
JFK: Keichiho fakt můžu, jednou bych se s ním chtěl svézt
-
Wolfi
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Klubové ID: 561
- Kontaktovat uživatele:
To bohužel já říct nemůžu....ale zase na druhou stranu 1l na 5000km prej není na TDSo žádná kakastrofakosh píše:moje M3 nežere ani ml olejeRedBaron píše:Jj, jedinej trochu povedenej čtyřválec od BMW, načinčanej, vytočenej a taky náročnej, hajsavej a pekelně drahej při opravách, mňamkové seřizování ventilových vůli pomocí podložek, navíc hladovej po oleji jako všechny ///M. Při objemu 2500ccm o 20% nižší výkon než tahle 2000ccm Honda. Prostě vynikající čtyřválec a BMW, to jsou dvě věci, který mi o sebe dost skřípou.Maikl píše:mi znamej řikal, že BMW mělo 4-válcovou M3 a výkon taky nebyl k zahození..
JFK: Keichiho fakt můžu, jednou bych se s ním chtěl svézt
ten ctyrvalec o kterem mluvis v "trochu" modifikovane verzi byl jedine DTM auto BMW (1990-1992), takze na nej muzeme byt pravem hrdi... tocil pry az 12 tis otacek a mel vykon 380 PS (2.5l)... a ty DTM skladal pro BMW pan Bervid... ano, DTM se delala i v Cechach a dokonce bylo nekolik ceskych teamu...RedBaron píše:Jj, jedinej trochu povedenej čtyřválec od BMW, načinčanej, vytočenej a taky náročnej, hajsavej a pekelně drahej při opravách, mňamkové seřizování ventilových vůli pomocí podložek, navíc hladovej po oleji jako všechny ///M. Při objemu 2500ccm o 20% nižší výkon než tahle 2000ccm Honda. Prostě vynikající čtyřválec a BMW, to jsou dvě věci, který mi o sebe dost skřípou.Maikl píše:mi znamej řikal, že BMW mělo 4-válcovou M3 a výkon taky nebyl k zahození..
JFK: Keichiho fakt můžu, jednou bych se s ním chtěl svézt
