Tak mi začalo něco hučet. Né teda v kapse ale v autě,jde to od zadu, jakoby od kol nebo diferáku. Je to slyšitelný prakticky od rozjezdu až asi do 130kmh a to už se pak jenom schová za jiný zvuky.
Je to takový houpavý hučení, tipnu že při 20kmh ten zvuk houpne třeba 1xza sekundu, při 100kmh už třeba 5x. Akcelerace, ustálená rychlost, brzdění motorem, řazení = zvuk se nijak nemění.
Tak hádám buď na nějaký ložisko nebo kola v diferáku. Fakt nevim.
Myslel jsem si nejdřív na gumy, ale zkusil jsem přezout na jiný a pak ještě na zimáky a furt stejný
Sou horší věci, třeba synchron na převodovce, nebo gufero na klikovce a tak. Diferák můžeš dát z 323 nebo 328, nebo rovnou samosvor a přehodit si to můžeš sám, když na to máš dílnu. Je to práce na 3hodky.
Speedy píše:Sou horší věci, třeba synchron na převodovce, nebo gufero na klikovce a tak. Diferák můžeš dát z 323 nebo 328, nebo rovnou samosvor a přehodit si to můžeš sám, když na to máš dílnu. Je to práce na 3hodky.
Jo vím že to není uplně v háji, jenom mě čeká spojka a přední brzdy....
Samosvor asi 2.93 neseženu a nevim jak by to makalo s ASC+T
No asi by tam šel i z 325 (3,15) těch bude určitě k sehnání víc.
Asi si to nechám poslechnout v BMW, jsem zvědavej co mi řeknou.
Speedy píše:Neboj, ASC se samosvorem maká bez problému
Jak to víš? Ty ho máš? Dělají to borci někde u Litomyšle, ale nebyl mi schopen říct jak to funguje....
No teď vidím že to máš napsaný ve spodním řádku...... kde ti to dělali a kolik za to? A jakej máš poměr ( z čeho to je? )
mam pocit ze si to delal sam s jednim clenem a diferak je z 325tds automatu
funguje to uplne normalne, ASC zabere driv nez se projevi ten samosvor
Tak s tím ASCT by to byla dobrá zpráva, pokud to teda dopadne na ten diferák. Asi bych šel ale do diff 325 (3.15), z 328/323 asi těžko seženu.
No uvidim jak dopadnu. Dám vědět
Přesně jak píše Skautík. Je to z 325TDS automat, převod 3,23. Z 323/328 je to nesehnatelné, ale z 325i s převodem 3,15 nebo M3 3.0 (3,15) to bude v pohodě.
ASC zabírá spíš později hlavně při rozjezdu, do zatáček zabírá stejně jako předtím. Celkově s tím problém nemám vůbec žádnej, prostě si to teďka užívám
Speedy píše:
ASC zabírá spíš později hlavně při rozjezdu, do zatáček zabírá stejně jako předtím. Celkově s tím problém nemám vůbec žádnej, prostě si to teďka užívám
Speedy píše:
ASC zabírá spíš později hlavně při rozjezdu, do zatáček zabírá stejně jako předtím. Celkově s tím problém nemám vůbec žádnej, prostě si to teďka užívám
to prijde, neboj
Tuším, proč to říkáš a taky jsem to už slyšel, ale nejsem si tím jist, proč by se tak mělo dít př i bežném provozu. Při driftování to ASC vypínám
Speedy píše:Přesně jak píše Skautík. Je to z 325TDS automat, převod 3,23. Z 323/328 je to nesehnatelné, ale z 325i s převodem 3,15 nebo M3 3.0 (3,15) to bude v pohodě.
ASC zabírá spíš později hlavně při rozjezdu, do zatáček zabírá stejně jako předtím. Celkově s tím problém nemám vůbec žádnej, prostě si to teďka užívám
Takže to mám poslechnutý, jde to z levé strany a na 99proc je to ložisko v kole. Poloosa je dobrá a diff taky.
Dám vědět jaxe to vyvine dál.....
Takže v sobotu proběhla operace ložisko a povedlo se, hučení zmizelo.
Zadní díl výfuku dolů (3ze4šroubů pilkou), stabil povolit, poloosa ven, kotouč+třmen dolů a pak teprva to ložisko......
Tímto díky moc všem co se na tom podíleli, chvilkama to bylo celkem porno, poloosa a ložisko tam držely fakt fest.
Jinak když už bylo auto zvednutý tak proběhla výměna spodního čepu na LP kole. Ten čep hrkal tak 2mm, takže kolo lítalo tak +-5mm. Jsem čuměl.
Ješte mě čeká kostička stabilizátoru na předku a snad to bude zase chvíli jezdit jenom za benzín........