Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

hučení zezadu

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#1 Příspěvek od Jirka-328 »

Tak mi začalo něco hučet. Né teda v kapse ale v autě,jde to od zadu, jakoby od kol nebo diferáku. Je to slyšitelný prakticky od rozjezdu až asi do 130kmh a to už se pak jenom schová za jiný zvuky.
Je to takový houpavý hučení, tipnu že při 20kmh ten zvuk houpne třeba 1xza sekundu, při 100kmh už třeba 5x. Akcelerace, ustálená rychlost, brzdění motorem, řazení = zvuk se nijak nemění.
Tak hádám buď na nějaký ložisko nebo kola v diferáku. Fakt nevim.
Myslel jsem si nejdřív na gumy, ale zkusil jsem přezout na jiný a pak ještě na zimáky a furt stejný :cry: :cry: :cry:

Nemáte někdo radu či zkušenost? Díky Jirka
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#2 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Hoď někoho do kufru a projeď se s ním a ? hledá, kde to hučí víc. Ale nejpíš bych to viděl na ten diferák.
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#3 Příspěvek od Jirka-328 »

Speedy píše:Hoď někoho do kufru a projeď se s ním a ? hledá, kde to hučí víc. Ale nejpíš bych to viděl na ten diferák.
No tak toho se právě bojim......
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#4 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Sou horší věci, třeba synchron na převodovce, nebo gufero na klikovce a tak. Diferák můžeš dát z 323 nebo 328, nebo rovnou samosvor a přehodit si to můžeš sám, když na to máš dílnu. Je to práce na 3hodky.
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#5 Příspěvek od Jirka-328 »

Speedy píše:Sou horší věci, třeba synchron na převodovce, nebo gufero na klikovce a tak. Diferák můžeš dát z 323 nebo 328, nebo rovnou samosvor a přehodit si to můžeš sám, když na to máš dílnu. Je to práce na 3hodky.
Jo vím že to není uplně v háji, jenom mě čeká spojka a přední brzdy....
Samosvor asi 2.93 neseženu a nevim jak by to makalo s ASC+T
No asi by tam šel i z 325 (3,15) těch bude určitě k sehnání víc.

Asi si to nechám poslechnout v BMW, jsem zvědavej co mi řeknou.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#6 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Neboj, ASC se samosvorem maká bez problému ;-)
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#7 Příspěvek od Jirka-328 »

Speedy píše:Neboj, ASC se samosvorem maká bez problému ;-)
Jak to víš? Ty ho máš? Dělají to borci někde u Litomyšle, ale nebyl mi schopen říct jak to funguje....

No teď vidím že to máš napsaný ve spodním řádku...... kde ti to dělali a kolik za to? A jakej máš poměr ( z čeho to je? )
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#8 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Jirka-328 píše:
Speedy píše:Neboj, ASC se samosvorem maká bez problému ;-)
Jak to víš? Ty ho máš? Dělají to borci někde u Litomyšle, ale nebyl mi schopen říct jak to funguje....

No teď vidím že to máš napsaný ve spodním řádku...... kde ti to dělali a kolik za to? A jakej máš poměr ( z čeho to je? )
mam pocit ze si to delal sam s jednim clenem a diferak je z 325tds automatu

funguje to uplne normalne, ASC zabere driv nez se projevi ten samosvor
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#9 Příspěvek od Jirka-328 »

skautik píše:
Jirka-328 píše:
Speedy píše:Neboj, ASC se samosvorem maká bez problému ;-)
Jak to víš? Ty ho máš? Dělají to borci někde u Litomyšle, ale nebyl mi schopen říct jak to funguje....

No teď vidím že to máš napsaný ve spodním řádku...... kde ti to dělali a kolik za to? A jakej máš poměr ( z čeho to je? )
mam pocit ze si to delal sam s jednim clenem a diferak je z 325tds automatu

funguje to uplne normalne, ASC zabere driv nez se projevi ten samosvor
Tak s tím ASCT by to byla dobrá zpráva, pokud to teda dopadne na ten diferák. Asi bych šel ale do diff 325 (3.15), z 328/323 asi těžko seženu.
No uvidim jak dopadnu. Dám vědět
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#10 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Přesně jak píše Skautík. Je to z 325TDS automat, převod 3,23. Z 323/328 je to nesehnatelné, ale z 325i s převodem 3,15 nebo M3 3.0 (3,15) to bude v pohodě.

ASC zabírá spíš později hlavně při rozjezdu, do zatáček zabírá stejně jako předtím. Celkově s tím problém nemám vůbec žádnej, prostě si to teďka užívám :-)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od darmon »

Speedy píše:
ASC zabírá spíš později hlavně při rozjezdu, do zatáček zabírá stejně jako předtím. Celkově s tím problém nemám vůbec žádnej, prostě si to teďka užívám :-)
to prijde, neboj :)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#12 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

darmon píše:
Speedy píše:
ASC zabírá spíš později hlavně při rozjezdu, do zatáček zabírá stejně jako předtím. Celkově s tím problém nemám vůbec žádnej, prostě si to teďka užívám :-)
to prijde, neboj :)
Tuším, proč to říkáš a taky jsem to už slyšel, ale nejsem si tím jist, proč by se tak mělo dít př i bežném provozu. Při driftování to ASC vypínám :-)
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#13 Příspěvek od Jirka-328 »

Speedy píše:Přesně jak píše Skautík. Je to z 325TDS automat, převod 3,23. Z 323/328 je to nesehnatelné, ale z 325i s převodem 3,15 nebo M3 3.0 (3,15) to bude v pohodě.

ASC zabírá spíš později hlavně při rozjezdu, do zatáček zabírá stejně jako předtím. Celkově s tím problém nemám vůbec žádnej, prostě si to teďka užívám :-)
Takže to mám poslechnutý, jde to z levé strany a na 99proc je to ložisko v kole. Poloosa je dobrá a diff taky.
Dám vědět jaxe to vyvine dál.....
coupe328
Registrovaný
Příspěvky: 1129
Registrován: čtv 04.11.2004 01:00
Bydliště: Plzen
Klubové ID: 94
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od coupe328 »

Jak to nakonec dopadlo Jirko? :roll:
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#15 Příspěvek od Jirka-328 »

coupe328 píše:Jak to nakonec dopadlo Jirko? :roll:
Ještě nijak, jezdím jiným autem, budu to řešit tenhle víkedn.....
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#16 Příspěvek od Jirka-328 »

coupe328 píše:Jak to nakonec dopadlo Jirko? :roll:
Takže v sobotu proběhla operace ložisko a povedlo se, hučení zmizelo.
Zadní díl výfuku dolů (3ze4šroubů pilkou), stabil povolit, poloosa ven, kotouč+třmen dolů a pak teprva to ložisko......

Tímto díky moc všem co se na tom podíleli, chvilkama to bylo celkem porno, poloosa a ložisko tam držely fakt fest.

Jinak když už bylo auto zvednutý tak proběhla výměna spodního čepu na LP kole. Ten čep hrkal tak 2mm, takže kolo lítalo tak +-5mm. Jsem čuměl.

Ješte mě čeká kostička stabilizátoru na předku a snad to bude zase chvíli jezdit jenom za benzín........
coupe328
Registrovaný
Příspěvky: 1129
Registrován: čtv 04.11.2004 01:00
Bydliště: Plzen
Klubové ID: 94
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od coupe328 »

Diky Jirko za informaci..To jsem myslel,ze to bude jednodusi prace tak na pul hodky :?
Odpovědět