
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Tak uz ji mam doma...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Urcite zustane origo, to auto to nepotrebuje a vsechny penize ted pujdou na technicky zalezitosti....
Jinak resim problem s tlakem oleje pri vyssich otackach, doufam ze to je jen cidlo, pokud to nebude jen cidlo, tak setrim na jiny motor!
Budu to mit udelany az v pondeli, takze do tebo kdyz neni jistota, tak to moc netocim, proste takovej sviznejsi klobouk.
Jinak, nejede to spatne, ale proti te moji 525i to zase takovej rozdil, kdyz ona ta mrska udelala 7,7 na 100....ted jsem to jeste moc nezkousel, takovy chaby pokus za 7 sec, coz neni zadna slava...
Jinak resim problem s tlakem oleje pri vyssich otackach, doufam ze to je jen cidlo, pokud to nebude jen cidlo, tak setrim na jiny motor!

Budu to mit udelany az v pondeli, takze do tebo kdyz neni jistota, tak to moc netocim, proste takovej sviznejsi klobouk.

Jinak, nejede to spatne, ale proti te moji 525i to zase takovej rozdil, kdyz ona ta mrska udelala 7,7 na 100....ted jsem to jeste moc nezkousel, takovy chaby pokus za 7 sec, coz neni zadna slava...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak Mad Max a potom Javak byli posledni kdo v tom ted nejakou chvili pojedou, dnes rekl ten dobre tahnouci motor papa....respektive je funkni, ale minimalne vacka je pytli.
Je to smutna pisnicka, ale ma dobrej konec, tomu verim, jen to chce trosku penez nervu a strpeni...
S kym jsem probiral muj problem s hlaskou o nizkem tlaku oleje, tak vezte ze to asi skutecne nebylo cidlo tlaku...
I kdyz od ctvrtka vecera se ta hlaska vubec neobjevila, dnes pri jizde na dalnici(150km/h 4000/ot) najednou randal jak hrom.Cvaka to pod ventilovym vikem, trosku mam pocit ze i dole, ale to si nejsem jistej.
Ja to vidim na druhej motor...a uz se na nej moc tesim
, jen se proste chvili neuvidime na srazech. 
Je to smutna pisnicka, ale ma dobrej konec, tomu verim, jen to chce trosku penez nervu a strpeni...
S kym jsem probiral muj problem s hlaskou o nizkem tlaku oleje, tak vezte ze to asi skutecne nebylo cidlo tlaku...
I kdyz od ctvrtka vecera se ta hlaska vubec neobjevila, dnes pri jizde na dalnici(150km/h 4000/ot) najednou randal jak hrom.Cvaka to pod ventilovym vikem, trosku mam pocit ze i dole, ale to si nejsem jistej.
Ja to vidim na druhej motor...a uz se na nej moc tesim


-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:

Zkus nejdřív zjistit co by obnášela oprava, to by jsi věděl že ten motor je 100% ok, když koupíš jiný motor, bude určitě již ven z auta a kupuješ kočku v pytli...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 571
- Registrován: sob 15.02.2003 01:00
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
psena píše:Tak Mad Max a potom Javak byli posledni kdo v tom ted nejakou chvili pojedou, dnes rekl ten dobre tahnouci motor papa....respektive je funkni, ale minimalne vacka je pytli.
Je to smutna pisnicka, ale ma dobrej konec, tomu verim, jen to chce trosku penez nervu a strpeni...
S kym jsem probiral muj problem s hlaskou o nizkem tlaku oleje, tak vezte ze to asi skutecne nebylo cidlo tlaku...
I kdyz od ctvrtka vecera se ta hlaska vubec neobjevila, dnes pri jizde na dalnici(150km/h 4000/ot) najednou randal jak hrom.Cvaka to pod ventilovym vikem, trosku mam pocit ze i dole, ale to si nejsem jistej.
Ja to vidim na druhej motor...a uz se na nej moc tesim, jen se proste chvili neuvidime na srazech.
To se Ti stalo, jak jsme jeli spolu na Brno po dálnici? Já myslel, že máš hovor a proto zastavuješ u krajnice. Jinak bych zastavil taky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Takze na 80% to vypada na protocenou salku na ojnici.Ten zvuk se dost roznasi, a tak se mi to zda pod vikem.
Duvod pravdepodobny ten, ze se ucpal nejaky kanalek, nebo spise se ucpal nejaky ventil na olejovem cerpadle.Vacky nahore se zdaji byt mazany v pohode.
Na vymenu pujdou samozrejme vsechny salky ojnicni i na klice.
Minuly majitel, prislibil financni spoluucast, takze to nebude tak zle.Do dvou mesicu to bude jezdit.
Duvod pravdepodobny ten, ze se ucpal nejaky kanalek, nebo spise se ucpal nejaky ventil na olejovem cerpadle.Vacky nahore se zdaji byt mazany v pohode.
Na vymenu pujdou samozrejme vsechny salky ojnicni i na klice.
Minuly majitel, prislibil financni spoluucast, takze to nebude tak zle.Do dvou mesicu to bude jezdit.

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
psena píše:Takze na 80% to vypada na protocenou salku na ojnici.Ten zvuk se dost roznasi, a tak se mi to zda pod vikem.
Duvod pravdepodobny ten, ze se ucpal nejaky kanalek, nebo spise se ucpal nejaky ventil na olejovem cerpadle.Vacky nahore se zdaji byt mazany v pohode.
Na vymenu pujdou samozrejme vsechny salky ojnicni i na klice.
Minuly majitel, prislibil financni spoluucast, takze to nebude tak zle.Do dvou mesicu to bude jezdit.
Pseno nechci rýt, ale vyser se na opravy a vrat to auto. Nevím jakou spoluúčast slíbil minulý majitel, ale když se ti po týdnu totálně vysere motor tak ostatní díly nebudou až takové jak ted vypadá. Podle mě je to očividně vada o které prodávající musel vědět a máš nárok na vrácení peněz.
No a pokud se ti protočila ojnice na klice tak je potřeba udělat kompletní GO (i hlavu) protože když utěsníš spodek tak v krátké době odejde vrch. Přesně to se mi stalo, ale já to řešil druhým motorem.
PS: Každopádně přeji š?astnou volbu... není to tak jednoduché




Huska píše:psena píše:Takze na 80% to vypada na protocenou salku na ojnici.Ten zvuk se dost roznasi, a tak se mi to zda pod vikem.
Duvod pravdepodobny ten, ze se ucpal nejaky kanalek, nebo spise se ucpal nejaky ventil na olejovem cerpadle.Vacky nahore se zdaji byt mazany v pohode.
Na vymenu pujdou samozrejme vsechny salky ojnicni i na klice.
Minuly majitel, prislibil financni spoluucast, takze to nebude tak zle.Do dvou mesicu to bude jezdit.
Pseno nechci rýt, ale vyser se na opravy a vrat to auto. Nevím jakou spoluúčast slíbil minulý majitel, ale když se ti po týdnu totálně vysere motor tak ostatní díly nebudou až takové jak ted vypadá. Podle mě je to očividně vada o které prodávající musel vědět a máš nárok na vrácení peněz.
No a pokud se ti protočila ojnice na klice tak je potřeba udělat kompletní GO (i hlavu) protože když utěsníš spodek tak v krátké době odejde vrch. Přesně to se mi stalo, ale já to řešil druhým motorem.
PS: Každopádně přeji š?astnou volbu... není to tak jednoduché
Tak to nechápu,to jako ty když prodáš auto v dobré víře,které ti jezdí třeba 2roky jako hodinky,myslím ted motor a prodáš ho a po týdnu se prostě motor vysere tak budeš vracet prachy? připadá ti to jako skrytá vada??? mi připadal ten motor před týdnem,že jde dobře... na to jak je starej,prostě podle mě zasraná smůla.... jinak mi te je pseno líto. Snad ti to dopadne dobře.
P.S. a to mi lidi pořád nechcou věřit že M5ky se sypou víc než M3
