Já měl zatím NGK ve všem, některý bavory s nima jely ven origo a zrovna když jsem třeba NGKčka dával do šestky, tak proto že BOSCHky jsem vracel, byly vyrobené v Polsku a každá elektroda a izolant co pes to jiná ves.
Oni taky svíčky mají mít nějakou vzdálenost a nějak se dotahovat a jestli je tam někdo dá rovnou a dotáhne natvrdo a ještě namaže kolomazí, tak to pak bude honit všude možně, ale dobrýho chodu se nedobere.
Jarní servis
-
RedBaron
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
Tak to já mám ještě hodně práce před sebou. Nějaký ty orezlý růžky ošetřit jsu zatím brnkačka. Horší je, že mě po poslední akci cosi mlátí na zadní nápravě a zrovna z toho moc š?astný nejsem. Silentbloky na podelných ramenech jsem už vyměnil, je to pohoda a auto už neuskakuje do stran při průjezdech zatáčkou. Pak těsnění pod víkem ventilů, nový gumy, možná volant místo kormidla, rozpěrku mezi tlumiče, filtříček sání. no mám co dělat. Dále k tomu ještě zadní kotouče + desky, ostřik. světla, možná xenony. No do zimy moře práce
A pak zase znova 
Co já bych asi bez auta o víkendech dělal
Co já bych asi bez auta o víkendech dělal
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
