Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
325i coupé s vanosem
Lidi, tak jsem tady byl přesvědčen, že se mám vykašlat na iso a jít raději do šestiválce, z těch mi připadá pro mě rozumné jedině 325i s vanosem, spotřeba by dle techinfa měla být pomalu stejná jak u 318is. Je tomu tak i v reálu? Dá se s ním lehkou nohou na delší štreky jet za slušnou spotřebu?
Druhá věc na kterou se chci optat je, do kdy se dělala 325 bez vanosu a od kdy už má bezpečně vanos? Na co si mám při koupi u 325i s vanosem dát pozor? jak poznám, že tam vanos opravdu je? Hloupé otázky, že?
Snad mi někdo vůbec odpoví
Druhá věc na kterou se chci optat je, do kdy se dělala 325 bez vanosu a od kdy už má bezpečně vanos? Na co si mám při koupi u 325i s vanosem dát pozor? jak poznám, že tam vanos opravdu je? Hloupé otázky, že?
Snad mi někdo vůbec odpoví
mno, osobne si myslim, ze s 325i nebudes jezdit za stejnou spotrebu, bude tak o litr az dva vetsi, tzn. 9-10. Jakmile na to zacnes slapat, bude tak 12. U iS budes jezdit normalne za 8,5, pri ostrejsi jizde se dostanes na 9,5 a po meste 10. Zas je iS (s vice km najeto, coz jsou u nas asi vsechny) celkem olejnicka+nema zvuk+kroutak+se trepe...ale je s tim sranda, jak urputne bojuje s hmotou auta 
Vanos je poznat krom jineho tak, ze motor ma malinkou prodlevu pri razantnim pridani(nebo ne prodlevu, ale je citit, ze se neco lehce zmeni, alespon tak mi to prijde-bez vanosu to jede plynule porad stejne) a tahne zretelne lepe v celem rozsahu + narust na cca 3,5-4tis. Kazdopadne to poznas, pokud se domluvis na prohlidce v servise, kde ti to napichnou a zkontroluji, jestli bezi.

Vanos je poznat krom jineho tak, ze motor ma malinkou prodlevu pri razantnim pridani(nebo ne prodlevu, ale je citit, ze se neco lehce zmeni, alespon tak mi to prijde-bez vanosu to jede plynule porad stejne) a tahne zretelne lepe v celem rozsahu + narust na cca 3,5-4tis. Kazdopadne to poznas, pokud se domluvis na prohlidce v servise, kde ti to napichnou a zkontroluji, jestli bezi.
“Ability is what you're capable of doing.”
Zrovna resim stejny problem. Nejspis az na jare chci koupit e36 coupe a uz jsem byl skoro rozhodnuty pro IS, ale nekdy me to proste hloda - koupim IS a zjistim ze to neni ono
Pokud je to se spotrebou jak pises ty Hanzi, tak by to bylo vazne prijemne - dlouhe trasy za 9-10 by byly docela v klidu.
Z druhe strany jsem hodne omezen cenou a ikdyz jsem chtel auto z nemecka, musel byt o uz byt rok 94+ a tam je cena u 2,5 o dost vyssi nez u IS. Co myslite, pujde sehnat 2,5 coupe s vanosem za max €5k? A taky ho nechci shanet cely rok, potrebuju jezdit

Pokud je to se spotrebou jak pises ty Hanzi, tak by to bylo vazne prijemne - dlouhe trasy za 9-10 by byly docela v klidu.
Z druhe strany jsem hodne omezen cenou a ikdyz jsem chtel auto z nemecka, musel byt o uz byt rok 94+ a tam je cena u 2,5 o dost vyssi nez u IS. Co myslite, pujde sehnat 2,5 coupe s vanosem za max €5k? A taky ho nechci shanet cely rok, potrebuju jezdit

Vidím, že nejsem sám. Taky mě tady všichni zrazují od ISA. 323i je velmi vzácné, připadá mi, tak končím na 325i. 320i nemá podle mě smysl, to už je rozumnější to iso. Nevím, pořád nejsem rozhodnutej. Iso jsem měl, byla to teda e30, ale byl jsem spokojenej. Je fakt, že 140koní ve 4válci se nemůže rovnat 190koním v šestiválci a pak ještě ten kult šestiválcového motoru, ten zvuk, to je nádhera, ale je za to daň a tou je pojistka a spotřeba, prostě ročně o dost dražší auto. Investovat peníze z toho rozdílu do isa, dá se mu ročně dopřát slušná, přinejmenším udržovací, kůra:o))). Nevím nevím, asi zůstanu u toho isa. A nebo u té 325i. A nebo seženu 323iadam píše:Zrovna resim stejny problem. Nejspis az na jare chci koupit e36 coupe a uz jsem byl skoro rozhodnuty pro IS, ale nekdy me to proste hloda - koupim IS a zjistim ze to neni ono![]()
Pokud je to se spotrebou jak pises ty Hanzi, tak by to bylo vazne prijemne - dlouhe trasy za 9-10 by byly docela v klidu.
Z druhe strany jsem hodne omezen cenou a ikdyz jsem chtel auto z nemecka, musel byt o uz byt rok 94+ a tam je cena u 2,5 o dost vyssi nez u IS. Co myslite, pujde sehnat 2,5 coupe s vanosem za max €5k? A taky ho nechci shanet cely rok, potrebuju jezdit



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a ke vsemu iso myslim od 95 vejs uz ma pov ruc. stjeny jako 2.3Peet píše:Vidím, že nejsem sám. Taky mě tady všichni zrazují od ISA. 323i je velmi vzácné, připadá mi, tak končím na 325i. 320i nemá podle mě smysl, to už je rozumnější to iso. Nevím, pořád nejsem rozhodnutej. Iso jsem měl, byla to teda e30, ale byl jsem spokojenej. Je fakt, že 140koní ve 4válci se nemůže rovnat 190koním v šestiválci a pak ještě ten kult šestiválcového motoru, ten zvuk, to je nádhera, ale je za to daň a tou je pojistka a spotřeba, prostě ročně o dost dražší auto. Investovat peníze z toho rozdílu do isa, dá se mu ročně dopřát slušná, přinejmenším udržovací, kůra:o))). Nevím nevím, asi zůstanu u toho isa. A nebo u té 325i. A nebo seženu 323iadam píše:Zrovna resim stejny problem. Nejspis az na jare chci koupit e36 coupe a uz jsem byl skoro rozhodnuty pro IS, ale nekdy me to proste hloda - koupim IS a zjistim ze to neni ono![]()
Pokud je to se spotrebou jak pises ty Hanzi, tak by to bylo vazne prijemne - dlouhe trasy za 9-10 by byly docela v klidu.
Z druhe strany jsem hodne omezen cenou a ikdyz jsem chtel auto z nemecka, musel byt o uz byt rok 94+ a tam je cena u 2,5 o dost vyssi nez u IS. Co myslite, pujde sehnat 2,5 coupe s vanosem za max €5k? A taky ho nechci shanet cely rok, potrebuju jezdit![]()
![]()

jj, to jo, je potřeba vychytat nějaký patřičně starý iso s objemem do 1850ccmLukáš píše:a ke vsemu iso myslim od 95 vejs uz ma pov ruc. stjeny jako 2.3Peet píše:Vidím, že nejsem sám. Taky mě tady všichni zrazují od ISA. 323i je velmi vzácné, připadá mi, tak končím na 325i. 320i nemá podle mě smysl, to už je rozumnější to iso. Nevím, pořád nejsem rozhodnutej. Iso jsem měl, byla to teda e30, ale byl jsem spokojenej. Je fakt, že 140koní ve 4válci se nemůže rovnat 190koním v šestiválci a pak ještě ten kult šestiválcového motoru, ten zvuk, to je nádhera, ale je za to daň a tou je pojistka a spotřeba, prostě ročně o dost dražší auto. Investovat peníze z toho rozdílu do isa, dá se mu ročně dopřát slušná, přinejmenším udržovací, kůra:o))). Nevím nevím, asi zůstanu u toho isa. A nebo u té 325i. A nebo seženu 323iadam píše:Zrovna resim stejny problem. Nejspis az na jare chci koupit e36 coupe a uz jsem byl skoro rozhodnuty pro IS, ale nekdy me to proste hloda - koupim IS a zjistim ze to neni ono![]()
Pokud je to se spotrebou jak pises ty Hanzi, tak by to bylo vazne prijemne - dlouhe trasy za 9-10 by byly docela v klidu.
Z druhe strany jsem hodne omezen cenou a ikdyz jsem chtel auto z nemecka, musel byt o uz byt rok 94+ a tam je cena u 2,5 o dost vyssi nez u IS. Co myslite, pujde sehnat 2,5 coupe s vanosem za max €5k? A taky ho nechci shanet cely rok, potrebuju jezdit![]()
![]()

323i ma ale objem 2,5l, ne 2,3lLukáš píše:a ke vsemu iso myslim od 95 vejs uz ma pov ruc. stjeny jako 2.3Peet píše:Vidím, že nejsem sám. Taky mě tady všichni zrazují od ISA. 323i je velmi vzácné, připadá mi, tak končím na 325i. 320i nemá podle mě smysl, to už je rozumnější to iso. Nevím, pořád nejsem rozhodnutej. Iso jsem měl, byla to teda e30, ale byl jsem spokojenej. Je fakt, že 140koní ve 4válci se nemůže rovnat 190koním v šestiválci a pak ještě ten kult šestiválcového motoru, ten zvuk, to je nádhera, ale je za to daň a tou je pojistka a spotřeba, prostě ročně o dost dražší auto. Investovat peníze z toho rozdílu do isa, dá se mu ročně dopřát slušná, přinejmenším udržovací, kůra:o))). Nevím nevím, asi zůstanu u toho isa. A nebo u té 325i. A nebo seženu 323iadam píše:Zrovna resim stejny problem. Nejspis az na jare chci koupit e36 coupe a uz jsem byl skoro rozhodnuty pro IS, ale nekdy me to proste hloda - koupim IS a zjistim ze to neni ono![]()
Pokud je to se spotrebou jak pises ty Hanzi, tak by to bylo vazne prijemne - dlouhe trasy za 9-10 by byly docela v klidu.
Z druhe strany jsem hodne omezen cenou a ikdyz jsem chtel auto z nemecka, musel byt o uz byt rok 94+ a tam je cena u 2,5 o dost vyssi nez u IS. Co myslite, pujde sehnat 2,5 coupe s vanosem za max €5k? A taky ho nechci shanet cely rok, potrebuju jezdit![]()
![]()

Ale no tak, Hanzy, nemůžeš to vidět tak černě. Nemáme každej na báwo 200 - 300 tis. Já vím, že ty se pohybuješ jinde. Není problém koupit krásný báwo za spoustu peněz, to je jasný. Jen si vzpomeň, za kolik jsi prodával tvoje iso, bylo těsně před KO? A kolikátka to byl rv?Hanz píše:jo, ale to bude mit par km do KO, pokud koupis nejaky "kvalita za rozumnou cenu"...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, myslím, že tenhle problém, neřešíte jen vy, ale i já
Chci na jaro koupit BMW Limousine, ale taky řeším motor (a sním i výbavu).
Is-o jsem už asi zavrhnul, protože mi nepřijde pojištění na 2.5 zase o tolik vyšší abych se připravil o krásu R6 a taky ceny ND na Is jsou vyšší, než na R6.
320i Vanos by nebyl špatný, ale je mi líto mít R6 se 110kW. Ideální by byla 323i, protože se i výbava zlepšila, ale na to asi nemám, protože i v D se prodávají celkem draho (na mě)
Takže "zbývá" 325i (Vanos), což je fajn autíčko, ale výbava je chudší než u 323i
Nevím jaká je max. výbava (325) víte to někdo ?? Dělala se 325i se 4x el.okny a digitální klimou ??

Is-o jsem už asi zavrhnul, protože mi nepřijde pojištění na 2.5 zase o tolik vyšší abych se připravil o krásu R6 a taky ceny ND na Is jsou vyšší, než na R6.
320i Vanos by nebyl špatný, ale je mi líto mít R6 se 110kW. Ideální by byla 323i, protože se i výbava zlepšila, ale na to asi nemám, protože i v D se prodávají celkem draho (na mě)

Takže "zbývá" 325i (Vanos), což je fajn autíčko, ale výbava je chudší než u 323i


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Speedy píše:323i ma ale objem 2,5l, ne 2,3lLukáš píše:a ke vsemu iso myslim od 95 vejs uz ma pov ruc. stjeny jako 2.3Peet píše: Vidím, že nejsem sám. Taky mě tady všichni zrazují od ISA. 323i je velmi vzácné, připadá mi, tak končím na 325i. 320i nemá podle mě smysl, to už je rozumnější to iso. Nevím, pořád nejsem rozhodnutej. Iso jsem měl, byla to teda e30, ale byl jsem spokojenej. Je fakt, že 140koní ve 4válci se nemůže rovnat 190koním v šestiválci a pak ještě ten kult šestiválcového motoru, ten zvuk, to je nádhera, ale je za to daň a tou je pojistka a spotřeba, prostě ročně o dost dražší auto. Investovat peníze z toho rozdílu do isa, dá se mu ročně dopřát slušná, přinejmenším udržovací, kůra:o))). Nevím nevím, asi zůstanu u toho isa. A nebo u té 325i. A nebo seženu 323i![]()
![]()
to nevim, fakt ne....
myslel sem to jako 323-ka.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo, 323i je 2.5 ... lookni sem http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... page&pid=2Lukáš
to nevim, fakt ne....
myslel sem to jako 323-ka.
Tak to si nebudem konkurovat, já chci kupátko:o)))Fatal Design píše:Hmm, myslím, že tenhle problém, neřešíte jen vy, ale i jáChci na jaro koupit BMW Limousine, ale taky řeším motor (a sním i výbavu).
Is-o jsem už asi zavrhnul, protože mi nepřijde pojištění na 2.5 zase o tolik vyšší abych se připravil o krásu R6 a taky ceny ND na Is jsou vyšší, než na R6.
320i Vanos by nebyl špatný, ale je mi líto mít R6 se 110kW. Ideální by byla 323i, protože se i výbava zlepšila, ale na to asi nemám, protože i v D se prodávají celkem draho (na mě)![]()
Takže "zbývá" 325i (Vanos), což je fajn autíčko, ale výbava je chudší než u 323i
Nevím jaká je max. výbava (325) víte to někdo ?? Dělala se 325i se 4x el.okny a digitální klimou ??
Však za těch 190tis jsi ho taky neprodalHanz píše:byla to r.v.93 a prodaval jsem to ve stavu, kterej odpovidal cenetakze asi tak
kdyz jsem ho prodaval za 190k, bylo tip top, kdyz slo pryc za 125k uz tak moc libovy nebylo
))


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Což o to, já bych taky chtěl coupátko, ale plánujem rodinu a když se ti dítko (v lepším případěPeet píše:Tak to si nebudem konkurovat, já chci kupátko:o)))Fatal Design píše:Hmm, myslím, že tenhle problém, neřešíte jen vy, ale i jáChci na jaro koupit BMW Limousine, ale taky řeším motor (a sním i výbavu).
Is-o jsem už asi zavrhnul, protože mi nepřijde pojištění na 2.5 zase o tolik vyšší abych se připravil o krásu R6 a taky ceny ND na Is jsou vyšší, než na R6.
320i Vanos by nebyl špatný, ale je mi líto mít R6 se 110kW. Ideální by byla 323i, protože se i výbava zlepšila, ale na to asi nemám, protože i v D se prodávají celkem draho (na mě)![]()
Takže "zbývá" 325i (Vanos), což je fajn autíčko, ale výbava je chudší než u 323i
Nevím jaká je max. výbava (325) víte to někdo ?? Dělala se 325i se 4x el.okny a digitální klimou ??


never tomu, coupe je fakt praktictejsi... spocitej si, kolikrat jezdis vic nez ve dvou... navic ti decko nemuze vylezat za jizdy, je vic chraneny z boku a pod... a to neberu v potaz ceny coupe, ktery drzi porad vic nez limo... a jizdni vlastnosti... a vzhled... a imidž vlastnika 

“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
To máš pravdu, většinou jezdím sám, ale taky to auto používám ve firmě a tam už potřebuji nakládat věci na zadní sedadla + kufr a to je problémHanz píše:never tomu, coupe je fakt praktictejsi... spocitej si, kolikrat jezdis vic nez ve dvou... navic ti decko nemuze vylezat za jizdy, je vic chraneny z boku a pod... a to neberu v potaz ceny coupe, ktery drzi porad vic nez limo... a jizdni vlastnosti... a vzhled... a imidž vlastnika

Jinak ale absolutní souhlas. Mi (tzn. mému egu

