To jsem rádagelty píše:Tak hele Káčo jedna, tu větu si pamatuju!kaca píše:gelty píše: Co tím chtěl básník říci?!![]()
Gelty, Gelty, dy? jsem ti v sobotu řekla větu, kterou používáme s mým známým !! Že někdo musí koupit nové, aby....![]()
![]()
Ale nechápu, co má společného to, kde já bydlím?
Když, tak trochu jednodušeji by to vysvětlit nešlo?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
stáčení tachometru
Helens Janis klídek jo? Žádný vrků já neslyším a myslím že Gelty je taky naprosto v tomto hluchej že jo? Je fakt, že se to tu raději házet nemělo, pro někoho kdo má bujnou fantaziiJanis píše:Ale, ale.. Co kdyby jste tady přestali dělat to vaše "nenápadné" vrků, vrků, vy holubičky, co?Já čekám, že se tu něco dozvím o tachometrech.
Tak ti nevim zda je to normální.Mrzák píše:Jak jsem tu psal v prosinci, koupil jsem v 11/03 E46 330i z tuzemska po leasingu r.v. 7/2000. Na tachometru 79tis, a šel do autorizovanýho servisu v Olomouci, kde si nechali zaplatit prohlídku a neřekli mi skutečný stav. Za pár týdnů mi v AutoBase řekli, že (podle počítače v klíči ) má 210 tis. km. Takže můj názor: , auto v tuzemsku má za 3r klidně přes 200tis., stočit budíky u novýho (3r.) auta jde , klíče a počítače jinde už asi taková sranda neni. Auto je i po 230 tis. v supr stavu a koupě nebyla chyba, i cena byla nižší, což mi potvrdili v několika servisech i známej likvidátor z pojiš?ovny. Jen bych ho asi nekoupil, vědět skutečnej stav km. A dneska jsem v pohodě. Jen to žere olej, a dost, ale prej je to u 3litra benzínu normální.?
Já mám 535i a oleje mi to za 45 000 km nesežralo ani deci.Akorát ho pravidelně měnim.Měl jsem ale Audi V8, 3,6 quatro a to žralo olej snad víc než benzín.TAk jednou týdně jsem dolejval 1,5 litru.Ještě že je už dávno pryč!
-
gelty
- Registrovaný
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned 21.09.2003 00:00
- Bydliště: Opava - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Já si taky myslím, že pokud to auto je od 1.majitele se serviskou a je vidět, že o auto se fakt staral, tak těch 200,300,400 tis.km nehraje velkou roli. Jenže v česku, má každý v palici zafixovaný z dob minulé éry, že auta( díky škodovkám) vydrží max.60 000km a pak jde na GO motoru...
Například mi řekl jeden zájemce o mou AUDI, r.v.94, diesel, že má hodně nalítáno (238 000km) a že ten motor je už před smrtí!
Prý si koupí to, které má max.150 000km!
Pak přišel druhý (mezitím sem najel už 250 000km)a řekl, že konečně našel auto, které má skutečne km a ani se nechtěl svézt, jen si poslechl motor( prý běžel jak švýcarský hodinky a byl o 40% tichší než u koktávky) a bral jí hned( do 20minut!)
Začíná mě teď srát, že sem ji prodal...
Lidi si stále myslí, že ten kdo kupuje drahého diesla, tak s ním jezdí jen o svátcích....
A proto mají tak málo nalítáno...

Například mi řekl jeden zájemce o mou AUDI, r.v.94, diesel, že má hodně nalítáno (238 000km) a že ten motor je už před smrtí!
Prý si koupí to, které má max.150 000km!
Pak přišel druhý (mezitím sem najel už 250 000km)a řekl, že konečně našel auto, které má skutečne km a ani se nechtěl svézt, jen si poslechl motor( prý běžel jak švýcarský hodinky a byl o 40% tichší než u koktávky) a bral jí hned( do 20minut!)
Neřekl bych, že je přehnaná spotřeba normální ú jakéhokoliv obsahu.Mrzák píše:Jak jsem tu psal v prosinci, koupil jsem v 11/03 E46 330i z tuzemska po leasingu r.v. 7/2000. Na tachometru 79tis, a šel do autorizovanýho servisu v Olomouci, kde si nechali zaplatit prohlídku a neřekli mi skutečný stav. Za pár týdnů mi v AutoBase řekli, že (podle počítače v klíči ) má 210 tis. km. Takže můj názor: , auto v tuzemsku má za 3r klidně přes 200tis., stočit budíky u novýho (3r.) auta jde , klíče a počítače jinde už asi taková sranda neni. Auto je i po 230 tis. v supr stavu a koupě nebyla chyba, i cena byla nižší, což mi potvrdili v několika servisech i známej likvidátor z pojiš?ovny. Jen bych ho asi nekoupil, vědět skutečnej stav km. A dneska jsem v pohodě. Jen to žere olej, a dost, ale prej je to u 3litra benzínu normální.?
3r přes 200tis km no problem. Ja to zvladnu za 2r bez problemu. Ale třeba můj děda nalej se svou š120 zatím jen 120tis a to je to auto 25 let stare. Jestli nekomu z vas jde o kilometry pak doporucuji auto od 1. majitele, ale i se servisni knizkou. Pak km vetšinou sedí.
-
Marek-is
- Registrovaný
- Příspěvky: 2708
- Registrován: úte 17.08.2004 00:00
- Bydliště: Olomoucko:)
- Klubové ID: 181
Take jsem byl v Olomouci v Enseladu a na e36 me take nedokazali rict skutecnej stav km...Mrzák píše:Jak jsem tu psal v prosinci, koupil jsem v 11/03 E46 330i z tuzemska po leasingu r.v. 7/2000. Na tachometru 79tis, a šel do autorizovanýho servisu v Olomouci, kde si nechali zaplatit prohlídku a neřekli mi skutečný stav. Za pár týdnů mi v AutoBase řekli, že (podle počítače v klíči ) má 210 tis. km. Takže můj názor: , auto v tuzemsku má za 3r klidně přes 200tis., stočit budíky u novýho (3r.) auta jde , klíče a počítače jinde už asi taková sranda neni. Auto je i po 230 tis. v supr stavu a koupě nebyla chyba, i cena byla nižší, což mi potvrdili v několika servisech i známej likvidátor z pojiš?ovny. Jen bych ho asi nekoupil, vědět skutečnej stav km. A dneska jsem v pohodě. Jen to žere olej, a dost, ale prej je to u 3litra benzínu normální.?
-
gelty
- Registrovaný
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned 21.09.2003 00:00
- Bydliště: Opava - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
V Olmiku sem tam taky nebyl s nima spokojenej, nějak to tam smrdí podvůdkamaMarek-is píše:Take jsem byl v Olomouci v Enseladu a na e36 me take nedokazali rict skutecnej stav km...Mrzák píše:Jak jsem tu psal v prosinci, koupil jsem v 11/03 E46 330i z tuzemska po leasingu r.v. 7/2000. Na tachometru 79tis, a šel do autorizovanýho servisu v Olomouci, kde si nechali zaplatit prohlídku a neřekli mi skutečný stav. Za pár týdnů mi v AutoBase řekli, že (podle počítače v klíči ) má 210 tis. km. Takže můj názor: , auto v tuzemsku má za 3r klidně přes 200tis., stočit budíky u novýho (3r.) auta jde , klíče a počítače jinde už asi taková sranda neni. Auto je i po 230 tis. v supr stavu a koupě nebyla chyba, i cena byla nižší, což mi potvrdili v několika servisech i známej likvidátor z pojiš?ovny. Jen bych ho asi nekoupil, vědět skutečnej stav km. A dneska jsem v pohodě. Jen to žere olej, a dost, ale prej je to u 3litra benzínu normální.?
Chovali se, jak obyčejný bazar se škodovkama... (5let staré auto je u nich starý vrak!!!!
-
andyXXL
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim vsetkych,
tiez riesim kupu ojazdeneho bava.Ked kupujem ojazdene auto najma pocuvam.Mechanicke vole z opotrebenia sa osrat nedaju.Urcite viem rozlisit stav 250tkm a 130tkm dieseloveho TDI.Na zvuku z hydrostelov sa to urcite prejavi.Stav interieru, podvozku tlmicov nezataji skutocny pocet km atd...ale to su vseobecne zname veci.Suhlas podstatny stav auta!!!
Nakolko som clovek od fachu a tiez som sa tymto hraval na svojom aute, viem velmi dobre ako to funguje.Vzdy su nechane zadne vratka z vyvoja a produkcie v podobe moznosti read a write operacii cez diagnosticky port alebo seriak riadiaceho procesoru do pamati v riadiackach.Ten kto na to pride,vyvinie soft v boxe,ktoreho ceny idu do tisicok Eur.
To stacanie tacho by som prirovnal k odblokovaniu mobilov a hru na macku a mys medzi vyrobcami a "odbornikmi",ktorych sotva nazvat tym,oni len ten SW kupuju.Aj bavoracke tacha s km v kluciku sa daju vycistit, ale takato operacia uz nestoji 15 kileciek ale min. 10-krat tolko.Vyvojari su tlaceni na vyvinutie riesenia zabranit stacaniu-preprogramovaniu(SW checksumy,HW specialne cipy), ale vzdy na to pride nejaka mudra hlavicka...
A to ze auto ma 250km aj ked od poctiveho majitela? Lenze auto ma aj tlmice,spojku,rozvody,lak a napr. este som nemal auto z druhej ruky kto by napr. vymenil tlmice (max. pol roka pred predajom), hoci to auto super sedi ale nie pri mojej dynamickejsej jazde a istote ze tie tlmice su tak na 40%.Na druhej strane pokial budu OK podstatne casti ako karoseria a motor,tak ked mi upravi cenu o to co musim do toho vrazit,nie je problem.
Zaujimali by ma vase skusenosti so stacanim km v D,NL,I,CH.Podla mna robi to vacsina majitelov bazarov/prekupnikov najma tych exotickejsich narodnosti...
tiez riesim kupu ojazdeneho bava.Ked kupujem ojazdene auto najma pocuvam.Mechanicke vole z opotrebenia sa osrat nedaju.Urcite viem rozlisit stav 250tkm a 130tkm dieseloveho TDI.Na zvuku z hydrostelov sa to urcite prejavi.Stav interieru, podvozku tlmicov nezataji skutocny pocet km atd...ale to su vseobecne zname veci.Suhlas podstatny stav auta!!!
Nakolko som clovek od fachu a tiez som sa tymto hraval na svojom aute, viem velmi dobre ako to funguje.Vzdy su nechane zadne vratka z vyvoja a produkcie v podobe moznosti read a write operacii cez diagnosticky port alebo seriak riadiaceho procesoru do pamati v riadiackach.Ten kto na to pride,vyvinie soft v boxe,ktoreho ceny idu do tisicok Eur.
To stacanie tacho by som prirovnal k odblokovaniu mobilov a hru na macku a mys medzi vyrobcami a "odbornikmi",ktorych sotva nazvat tym,oni len ten SW kupuju.Aj bavoracke tacha s km v kluciku sa daju vycistit, ale takato operacia uz nestoji 15 kileciek ale min. 10-krat tolko.Vyvojari su tlaceni na vyvinutie riesenia zabranit stacaniu-preprogramovaniu(SW checksumy,HW specialne cipy), ale vzdy na to pride nejaka mudra hlavicka...
A to ze auto ma 250km aj ked od poctiveho majitela? Lenze auto ma aj tlmice,spojku,rozvody,lak a napr. este som nemal auto z druhej ruky kto by napr. vymenil tlmice (max. pol roka pred predajom), hoci to auto super sedi ale nie pri mojej dynamickejsej jazde a istote ze tie tlmice su tak na 40%.Na druhej strane pokial budu OK podstatne casti ako karoseria a motor,tak ked mi upravi cenu o to co musim do toho vrazit,nie je problem.
Zaujimali by ma vase skusenosti so stacanim km v D,NL,I,CH.Podla mna robi to vacsina majitelov bazarov/prekupnikov najma tych exotickejsich narodnosti...
-
Vena
- Registrovaný
- Příspěvky: 557
- Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
- Bydliště: Písek
- Klubové ID: 1809
- Kontaktovat uživatele:
Pred Vanocema jsem byl s kamosem v Risi pro Passata, 97rok 1,9TDi bilej kombajn, 3 roky firemni a pak to koupil nejakej fasista. Za prvni tri roky 200tis. km se serviskou a pak 60 ten borec. Takze celkem 260 tisic napraseno, je to samozrejme znat ale to auto je tip top, proste bez problemu. A rozhodne dobra koupe. Tady takovy auto nenajdete, vsechny maj maximalne do 200 tisic protoze 260 je uz pro lidi v Cechach strasne moc. Jak uz tu nekdo vyse napsal, lidi v CR chteji byt klamani. Obcas se mi zda ze u koupe auta lidi nemysli nebo si ani neumi spocitat ze diesel (nejen diesel, to jen pro rypali) si lidi koupi pro to aby s nim jezdili.
-
Vena
- Registrovaný
- Příspěvky: 557
- Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
- Bydliště: Písek
- Klubové ID: 1809
- Kontaktovat uživatele:
Jo a cetli jste tu diskuzi v tom odkazu co sem dal Bombarder? Nejakej borec je tam asi trochu fantasta, 273 koni v Superbu no nevim
: "Re: Chudinko zakomplexovaná ( XXX, 08.08.2004 00:31 ) - vlákno
Já měl i ojetýho Favorita a jako socka se necejtim. Vím jak těžký je na auto vydělat a rozhodně nikoho neodsuzuju za to, že si koupí bazarový auto. Vlastně i teď mám bazarový auto. 3 měsíce jetýho Superba 2,8 V6. A za peníze který jsem tim ušetřil jsem si koupil chip, sání a vejfuk. soustavu. Teď tam mám 273koní. Tak přijď a rostrhnu tě bazarovou ojedtinou i s těma tvejma debilníma kecama!
Já měl i ojetýho Favorita a jako socka se necejtim. Vím jak těžký je na auto vydělat a rozhodně nikoho neodsuzuju za to, že si koupí bazarový auto. Vlastně i teď mám bazarový auto. 3 měsíce jetýho Superba 2,8 V6. A za peníze který jsem tim ušetřil jsem si koupil chip, sání a vejfuk. soustavu. Teď tam mám 273koní. Tak přijď a rostrhnu tě bazarovou ojedtinou i s těma tvejma debilníma kecama!
Tak ty koně na atmosférickým motoru bych chtěl vidět. Určitě to není výkon změřený na brzdě.Vena píše:Jo a cetli jste tu diskuzi v tom odkazu co sem dal Bombarder? Nejakej borec je tam asi trochu fantasta, 273 koni v Superbu no nevim: "Re: Chudinko zakomplexovaná ( XXX, 08.08.2004 00:31 ) - vlákno
Já měl i ojetýho Favorita a jako socka se necejtim. Vím jak těžký je na auto vydělat a rozhodně nikoho neodsuzuju za to, že si koupí bazarový auto. Vlastně i teď mám bazarový auto. 3 měsíce jetýho Superba 2,8 V6. A za peníze který jsem tim ušetřil jsem si koupil chip, sání a vejfuk. soustavu. Teď tam mám 273koní. Tak přijď a rostrhnu tě bazarovou ojedtinou i s těma tvejma debilníma kecama!
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
